quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:48 schreef avotar het volgende:
En ook een welgemeend Lok'Thar vanaf Aggramar - EU.
Nog meer Fok!kers op deze server?
Gr. Amarilla lvl 76 Belf Mage
Grubleddim lvl 67 Dwarf Huntard.
Ah weer iemand voor de KoS listquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:50 schreef avotar het volgende:
Dus.. ik zal nog eens een keer posten hier....
Last post:
[..]
Dat is een Ley Line, schat. Geen portal.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:50 schreef WyriHaximus het volgende:
Terug Vind Portal ()
[ link | afbeelding ]
Tenzij ze gnome hunters implementerenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:48 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Yay, voor een normale TT!
Hoewel ik uiteraard wel vereerd ben dat iedereen gnomes haat.
Ach gnomes zijn best grappig, het leukste is een pvp, als een gnome een tauren warrior helemaal afslachtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:17 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Tenzij ze gnome hunters implementeren
Gnome + corehound + bestial wrath
Of Gnome Shamans (Where's the shaman? -Hiding behind the totems...)
Klopt ja, net na de launch waren sommige bazen echt kut omdat er te weinig dps wasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:29 schreef OFfSprngr het volgende:
Nu mensen een beetje gear hebben merk ik dat heroics al een stuk makkelijker zijn. Maar ja, ik doe eigenlijk alleen heroics met guildies.
Ik was bezig met Loremaster of Eastern kingdoms. Na de quest Nathanos Blightcaller las ik dat dat vroeger met een ~20 man raid gedaan moest worden... Araj the Summoner solo gedaan... vroeger met een groepje van 5 lvl60's was dat nog een lastige... en zo gaat het met deze instances ook in de toekomst.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja, net na de launch waren sommige bazen echt kut omdat er te weinig dps was. Ben trouwens benieuwd hoe makkelijk het dan gaat met T8 of 9 oid
.
Araj was trouwens ook peanuts met een 60ish DK. Maarja, wat wil je ook. Death Strike + vette gear.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:56 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik was bezig met Loremaster of Eastern kingdoms. Na de quest Nathanos Blightcaller las ik dat dat vroeger met een ~20 man raid gedaan moest worden... Araj the Summoner solo gedaan... vroeger met een groepje van 5 lvl60's was dat nog een lastige... en zo gaat het met deze instances ook in de toekomst.
(Baron run in 30min solo)
Mja toen ik Araj op mijn hunter deed was T0 nog helemaal de shitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:15 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Araj was trouwens ook peanuts met een 60ish DK. Maarja, wat wil je ook. Death Strike + vette gear.
(Baron run ik in 9-10 mins solo, Feral FTW!)
Ik vind DK tanks alleen (nog) niet fijn om te healen. Vaak krijgen ze enorm veel schade in vergelijking met een druid, warrior of paladin (met vergelijkbare gear). Maar dat kan natuurlijk ook aan de DK's waarmee ik heb gespeeld liggen. Maar ze doen gewoon hun frost presence en dan spammen ze vooral Damage skills, dus vaak hebben ze nog wel goede DPS ja ^^.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:51 schreef Sapstengel het volgende:
TVP.
En over DK tanks, werkt best goed. Behalve die ene gisteren die het blijkbaar nooit had gedaan en 20k hp had met kings en fortitude buff. Laast wel een goede DK tank gehad, 4 pieces valorous ding en 2.4k dps. Heroic nexus ging wel snel zo
.
Idd. Als mijn retri pala een beetje ok gegeared is ga ik onyxia wel solo-en. 140 gold in een kwartiertje ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:56 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik was bezig met Loremaster of Eastern kingdoms. Na de quest Nathanos Blightcaller las ik dat dat vroeger met een ~20 man raid gedaan moest worden... Araj the Summoner solo gedaan... vroeger met een groepje van 5 lvl60's was dat nog een lastige... en zo gaat het met deze instances ook in de toekomst.
(Baron run in 30min solo)
Klopt wel ik heb veel gelevelled met een DK en hij was aan het opscheppen over zijn 18K armor... ik heb 14kquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:46 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik vind DK tanks alleen (nog) niet fijn om te healen. Vaak krijgen ze enorm veel schade in vergelijking met een druid, warrior of paladin (met vergelijkbare gear). Maar dat kan natuurlijk ook aan de DK's waarmee ik heb gespeeld liggen. Maar ze doen gewoon hun frost presence en dan spammen ze vooral Damage skills, dus vaak hebben ze nog wel goede DPS ja ^^.
Als je wat lelijks wilt zien: Male Draenei + Horsequote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:01 schreef drumstickNL het volgende:
Had stormsaber maar nu vind ik m niet meer mooi..
Ja dat wel, maar dat is bij een goede druid/paladin (warrior vaak wat minder) het zelfde. Daar volstaat echter vaak een renew + af en toe een flash heal. Terwijl ik DK's vaak constant aan het healen ben.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:56 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Klopt wel ik heb veel gelevelled met een DK en hij was aan het opscheppen over zijn 18K armor... ik heb 14k
Maar met een goede DK tank hoef je alleen de DK maar te healen is mijn ervaring...
Male draenei sowiesoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:12 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als je wat lelijks wilt zien: Male Draenei + Horse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds ziet er erg tof uit lekker dingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:51 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dat is een Ley Line, schat. Geen portal.
Dank je! Jij mag er ook wel zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nog steeds ziet er erg tof uit lekker ding
Wat is het?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef SharQueDo het volgende:
Blizzard Authenticator? Waarom in godsnaam?
Wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En zeker niemand een maand gratis spelen gegund
I'd tap THATquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:40 schreef Fir3fly het volgende:
Wat nieuwe loot verkregen, m'n priest ziet er nu best sexy uit.
[ link | afbeelding ]
Die felreaver mept nogal aardig hard... ik heb op 80 nog wel mijn heroism nodig om die neer te krijgen (en flink wat heals)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd. Als mijn retri pala een beetje ok gegeared is ga ik onyxia wel solo-en. 140 gold in een kwartiertje ofzo. En voor de grap mgt ook een keer proberen op heroic. En toen ik nog level 73 was heb ik die fel reaver al tot 25% hp neer gekregen solo
.
Zou knap zijn als je Hakkar luktquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik moet vandaag wat verbouwingstroep in vuilniszakken doen en een stukje tapijt van 2 bij 2,5 leggen. Daarna wil ik een 5.1 setje halen en daarna ga ik lekker solo-en. Eens kijken of Kurinaxx lukt. En daarna welke bazen me wel lukt in ZG (Mandokir lukt niet). En dan de rest van de dag Shattered Halls. Ik moet nog 4k rep met Thrallmar voor een enchanting recipie (ben 6 weken terug enchanter geworden en moet nu nog zo'n 60 recipies).
Hakkar lukt je sowieso niet om te soloen, alleen al vanwege de mind control (== boss reset).quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:55 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Zou knap zijn als je Hakkar lukt(Of General Rajaxx in AQ20...)
Hahahahaha solo Hakkar dat wil ik zienquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:04 schreef Zith het volgende:
ok genoeg onzin gepost hier, vanmiddag upload ik wel een solo Hakkar (en alle andere ZG bosses) en onyxia, tijd om te frapsen!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hahahahaha solo Hakkar dat wil ik zien
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:54 schreef SharQueDo het volgende:
Male Draenei's hebben wel een gaar dansje trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anders steek je gewoon even je tong erin
Rofl, ik heb onyxia getanked als affli met een pala healer. Onyxia crit maar voor 3k op zo'n 18k health. Pala gaat beetje tv kijken en druk af en toe op flash.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:03 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Die felreaver mept nogal aardig hard... ik heb op 80 nog wel mijn heroism nodig om die neer te krijgen (en flink wat heals)
Laatst met een pug van 80's Ony gedaan, de RL helemaal panieken dat 8 mensen niet voldoende waren. Uiteindelijk waren we het zat om op die noobs te wachten die niet wisten waar Ony was dus hebben we het maar met z'n 4-en gedaan.
Rofl, ik heb onyxia gesolo'dquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:14 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Rofl, ik heb onyxia getanked als affli met een pala healer.
Als ie maar hit voor 3k dan zou ik hem met gemak moeten kunnen soloen... ow en dat is crit??? Waarom waren er vroeger dan 40 man voor nodig???quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:14 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Rofl, ik heb onyxia getanked als affli met een pala healer. Onyxia crit maar voor 3k op zo'n 18k health. Pala gaat beetje tv kijken en druk af en toe op flash.
Grats!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:54 schreef Windigo het volgende:
Zo, vandaag 60 gedinged met mijn DKHet begint ergens op te lijken!
64 met druid.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:54 schreef Windigo het volgende:
Zo, vandaag 60 gedinged met mijn DKHet begint ergens op te lijken!
Eerst mijn shammie maar eens full epic krijgen voordat ik ga nadenken over een twink.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:55 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Zou knap zijn als je Hakkar lukt(Of General Rajaxx in AQ20...)
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:59 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Hakkar lukt je sowieso niet om te soloen, alleen al vanwege de mind control (== boss reset).
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hahahahaha solo Hakkar dat wil ik zien
Zeer grappig. Ik bedoel, dan kun je 1 DK maken en dan maak je er een twink van?quote:
Ja, waarom niet? Het enige wat je op 80 meer hebt is Army of the Dead en ge-oneshot worden door lolrets in PvP ('k word nu ge-twoshot door Paladins op 69 atm dus valt nog mee).quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zeer grappig. Ik bedoel, dan kun je 1 DK maken en dan maak je er een twink van?.
Garpjequote:Op woensdag 7 januari 2009 21:59 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
/2 OmGgG lOoOoL pVp IsS vOoR nOoObSsSs!!1!!!11!11!1!!!!111eins?
Omdat ie vrij snel slaat en ik ook moet life tappen zonder dat ik pvp gear heb en drain life niet genoeg healed.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:50 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als ie maar hit voor 3k dan zou ik hem met gemak moeten kunnen soloen... ow en dat is crit??? Waarom waren er vroeger dan 40 man voor nodig???
1 2 3 4 5 | [limg]usericon[/limg] [url=Armorylink]Char[/url] - Server - Class [url=Armorylink]Char[/url] - Server - Class [url=Armorylink]Char[/url] - Server - Class [url=Armorylink]Char[/url] - Server - Class |
Die zul je niet in Naxx krijgen, gaat nogal lastig als ze daar niet droppenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef stbabylon het volgende:
Helaas zit ik nu op 14717/21000 Wyrmrest rep. Als ik die op 21000 heb kan ik leather bracers kopen. Dan moet ik nog tot 60 emblems voor de t7 gloves (als ik die niet al eerder in Naxx krijg), en dan hoef ik niet meer naar Heroics, voor helemaal niks.
Aye :d ik zit ook op TN !quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:12 schreef VatosLoco het volgende:
Username: VatosLoco
[ afbeelding ] Lavendor - Twisting Nether - Rogue
Palladio - Twisting Nether - Paladin
Aloys - Twisting Nether - Druid
ToS dan... pff *zucht* snap je toch ook welquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:25 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Die zul je niet in Naxx krijgen, gaat nogal lastig als ze daar niet droppen
Het enige waar ik mijn emblems van normale raids en heroics aan uit geef is die BoA zooi, simpelweg omdat ik T7.10 niet echt zo super vind, en mijn chest/gloves nu toch al een random item uit een 25 man zijn, en die andere zooi voor warriors is nou ook niet echt extreem goed vergeleken met wat je qua drops krijgt.
ok hier moet ik even wat meer tijd in steken...quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:52 schreef Ps2K het volgende:
Username: Ps2K
[ afbeelding ] Armorylink - Aggramar - Shaman (80)
Armorylink - Aggramar - Hunter
1 2 3 | [limg=60,60]http://i20.tinypic.com/29dv3pu.jpg]afbeelding[/limg] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&n=Kabar]Kabar[/url] - Aggramar - Shaman (80) [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&n=Gilfin]Gilfin[/url] - Aggramar - Hunter |
Das wel een goedequote:Op donderdag 8 januari 2009 09:52 schreef SharQueDo het volgende:
Turalyon
SharQueDoIcebear - Turalyon (A) - Druid (80)
Sharqy - Turalyon (A) - Rogue
Sharquedo - Turalyon (A) - Hunter
Lithariel - Turalyon (H) - Priest
(zie mijn, ff handig om (A) of (H) achter server te zetten ivm factie?)
Ps2Kquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:54 schreef GI het volgende:
Doen we hem zo:
[ code verwijderd ]Kabar - Aggramar - Shaman (80)
Gilfin - Aggramar - Hunter
Die van jou zal ik er nog even bijzetten dan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:01 schreef drumstickNL het volgende:
nee
1 2 | Aankomende patch: [url=http://www.wowwiki.com/Patch_3.0.8]3.08[/url] |
Prima. Simpel en overzichtelijk.quote:
Zoiets?quote:De oude OP met informatie over WoW vind je [url]hierrrr[/url].
Das op zich wel een leuk idee, maar ik denk dat je dan beter naar het FOK! topic kan linken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:24 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Prima. Simpel en overzichtelijk.
Wat misschien ook wel leuk is is een linkje naar de oude OP (op wiki zetten? anders heeft Wyri er vast wel plek voor) in de nieuwe OP, aangezien de oude OP allemaal vol staat met info meuk over classes, servers, professions enz.
[..]
Zoiets?
quote:De vorige OP, met een shitload aan info over WOW is gebruikt tot aan het topic 193# Die vind je hier
No rushquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:01 schreef WyriHaximus het volgende:
Zal vandaag of morgen frontend voor de rss feeds maken GI, of anders zo in me pauze.
Armoryquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:20 schreef Hanstin het volgende:
[ afbeelding ] - Éládor Executus(A) - Fury Warrior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |