Die van jou zal ik er nog even bijzetten dan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:01 schreef drumstickNL het volgende:
nee
| 1 2 | Aankomende patch: [url=http://www.wowwiki.com/Patch_3.0.8]3.08[/url] |
Prima. Simpel en overzichtelijk.quote:
Zoiets?quote:De oude OP met informatie over WoW vind je [url]hierrrr[/url].
Das op zich wel een leuk idee, maar ik denk dat je dan beter naar het FOK! topic kan linken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:24 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Prima. Simpel en overzichtelijk.
Wat misschien ook wel leuk is is een linkje naar de oude OP (op wiki zetten? anders heeft Wyri er vast wel plek voor) in de nieuwe OP, aangezien de oude OP allemaal vol staat met info meuk over classes, servers, professions enz.
[..]
Zoiets?
quote:De vorige OP, met een shitload aan info over WOW is gebruikt tot aan het topic 193# Die vind je hier
No rushquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:01 schreef WyriHaximus het volgende:
Zal vandaag of morgen frontend voor de rss feeds maken GI, of anders zo in me pauze.
Armoryquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:20 schreef Hanstin het volgende:
[ afbeelding ] - Éládor Executus(A) - Fury Warrior
Geen last van op Twisting Netherquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:04 schreef Murloc het volgende:
Gisteren trouwens echt bagger in Naxx.
Gigantische lag op de server, was bijna niet te doen af en toe.
Op Loatheb miste ik bijna continu de sporesGelukkig nog wel 2 wings gecleared.
Tijd dat ze eens wat meer investeren in instance servers. Krijg ook standaard 's-avonds de melding dat de server vol zit. Kan tot 15 minuten duren voordat je instance in kunt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |