Die van jou zal ik er nog even bijzetten dan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:01 schreef drumstickNL het volgende:
nee
| 1 2 | Aankomende patch: [url=http://www.wowwiki.com/Patch_3.0.8]3.08[/url] |
Prima. Simpel en overzichtelijk.quote:
Zoiets?quote:De oude OP met informatie over WoW vind je [url]hierrrr[/url].
Das op zich wel een leuk idee, maar ik denk dat je dan beter naar het FOK! topic kan linken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:24 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Prima. Simpel en overzichtelijk.
Wat misschien ook wel leuk is is een linkje naar de oude OP (op wiki zetten? anders heeft Wyri er vast wel plek voor) in de nieuwe OP, aangezien de oude OP allemaal vol staat met info meuk over classes, servers, professions enz.
[..]
Zoiets?
quote:De vorige OP, met een shitload aan info over WOW is gebruikt tot aan het topic 193# Die vind je hier
No rushquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:01 schreef WyriHaximus het volgende:
Zal vandaag of morgen frontend voor de rss feeds maken GI, of anders zo in me pauze.
Armoryquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:20 schreef Hanstin het volgende:
[ afbeelding ] - Éládor Executus(A) - Fury Warrior
Geen last van op Twisting Netherquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:04 schreef Murloc het volgende:
Gisteren trouwens echt bagger in Naxx.
Gigantische lag op de server, was bijna niet te doen af en toe.
Op Loatheb miste ik bijna continu de sporesGelukkig nog wel 2 wings gecleared.
Tijd dat ze eens wat meer investeren in instance servers. Krijg ook standaard 's-avonds de melding dat de server vol zit. Kan tot 15 minuten duren voordat je instance in kunt...
Ga je pvp of pve doen? Heb LW op me druid op 450 (max) kan leuke epics maken, als je iets nodig hebt wisper me ingame, free met eigen matsquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:04 schreef Fipotje het volgende:
[ afbeelding ] Fajah - Twisting Nether (A) - Rogue
Coolquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:52 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ga je pvp of pve doen? Heb LW op me druid op 450 (max) kan leuke epics maken, als je iets nodig hebt wisper me ingame, free met eigen mats
Ik link je, zodra je online bent, wel ff ingame me LW, pvp gear is alleen Heavy Borean Leather dacht ik, makkelijk farmen, je hebt zelf Skinning zie ik, en PVE gear is vaker wat andere stuff voor nodig, Frozen Orbs heb ik genoeg dus die hoef je niet te farmen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:01 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Coolweet nog niet wat ik ga doen. Liever PvP maarja moet ook PvE gear hebben aangezien ik naar een PvE guild ga
Ik mis het Northernd gedeelte, als je dat erbij zou kunnen zetten zou imba zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:23 schreef avotar het volgende:
Ik zal anders straks de OP wel even bijwerken als jullie dat willen
Nu wel dankzij Giquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:21 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Armory
Error Encountered
Je char word niet gevonden
Het is dat mijn huidige blauwe gloves beter zijn en T7-25 chest gedropped is in Vault eerder voor mij, anders had ik ook gloves en/of chest gekocht.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:43 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren ook maar de T7 chest gehaald. In raids kan ik hem niet gebruiken, omdat ik anders onder de hitcap kom, maar in heroics heb je niet zo'n hoge cap nodig. En wist sowieso niet wat ik anders moest doen met die emblems.
Uhm, wat wil je veranderen dan ? We zijn al een tijdje bezig om het meer user gebonden ipv wow-gebonden te makenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:23 schreef avotar het volgende:
Ik zal anders straks de OP wel even bijwerken als jullie dat willen
Mmh, mijn lijstje op m'n Unholy DK tank:quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:55 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Zou knap zijn als je Hakkar lukt(Of General Rajaxx in AQ20...)
Klopt maar ik ben eerst bezig met loremasterquote:
Nee helaas niet, maar we zijn eigenlijk ook pas weer sinds zondag aan het raidenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |