Zou knap zijn als je Hakkar luktquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik moet vandaag wat verbouwingstroep in vuilniszakken doen en een stukje tapijt van 2 bij 2,5 leggen. Daarna wil ik een 5.1 setje halen en daarna ga ik lekker solo-en. Eens kijken of Kurinaxx lukt. En daarna welke bazen me wel lukt in ZG (Mandokir lukt niet). En dan de rest van de dag Shattered Halls. Ik moet nog 4k rep met Thrallmar voor een enchanting recipie (ben 6 weken terug enchanter geworden en moet nu nog zo'n 60 recipies).
Hakkar lukt je sowieso niet om te soloen, alleen al vanwege de mind control (== boss reset).quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:55 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Zou knap zijn als je Hakkar lukt(Of General Rajaxx in AQ20...)
Hahahahaha solo Hakkar dat wil ik zienquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:04 schreef Zith het volgende:
ok genoeg onzin gepost hier, vanmiddag upload ik wel een solo Hakkar (en alle andere ZG bosses) en onyxia, tijd om te frapsen!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hahahahaha solo Hakkar dat wil ik zien
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:54 schreef SharQueDo het volgende:
Male Draenei's hebben wel een gaar dansje trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anders steek je gewoon even je tong erin
Rofl, ik heb onyxia getanked als affli met een pala healer. Onyxia crit maar voor 3k op zo'n 18k health. Pala gaat beetje tv kijken en druk af en toe op flash.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:03 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Die felreaver mept nogal aardig hard... ik heb op 80 nog wel mijn heroism nodig om die neer te krijgen (en flink wat heals)
Laatst met een pug van 80's Ony gedaan, de RL helemaal panieken dat 8 mensen niet voldoende waren. Uiteindelijk waren we het zat om op die noobs te wachten die niet wisten waar Ony was dus hebben we het maar met z'n 4-en gedaan.
Rofl, ik heb onyxia gesolo'dquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:14 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Rofl, ik heb onyxia getanked als affli met een pala healer.
Als ie maar hit voor 3k dan zou ik hem met gemak moeten kunnen soloen... ow en dat is crit??? Waarom waren er vroeger dan 40 man voor nodig???quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:14 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Rofl, ik heb onyxia getanked als affli met een pala healer. Onyxia crit maar voor 3k op zo'n 18k health. Pala gaat beetje tv kijken en druk af en toe op flash.
Grats!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:54 schreef Windigo het volgende:
Zo, vandaag 60 gedinged met mijn DKHet begint ergens op te lijken!
64 met druid.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:54 schreef Windigo het volgende:
Zo, vandaag 60 gedinged met mijn DKHet begint ergens op te lijken!
Eerst mijn shammie maar eens full epic krijgen voordat ik ga nadenken over een twink.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:55 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Zou knap zijn als je Hakkar lukt(Of General Rajaxx in AQ20...)
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:59 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Hakkar lukt je sowieso niet om te soloen, alleen al vanwege de mind control (== boss reset).
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hahahahaha solo Hakkar dat wil ik zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |