Ik zou er vorig jaar heen maar kon niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja
Hij was hier laatst in het Paard, en ik was erbij.
zodat iedereen weet hoe dat nummer heetquote:Op maandag 5 januari 2009 21:30 schreef PeZu het volgende:
waarom moet ozzy voor elk nummer dat hij live doet roepen this is a song called .......... ?
waar was hij dan, op reis met een citroen camper?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:30 schreef Smart_ass het volgende:
Over wikipedia trouwens, mijn moeder vertelde eens dat er op wikipedia stond dat er een of andere dude dood was gevonden, terwijl dat nog nergens bekend was. Hij was nog vermist.!11
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zou er vorig jaar heen maar kon niet.
ja want als je naar een ozzy concert gaat weet je dat vast nietquote:Op maandag 5 januari 2009 21:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
zodat iedereen weet hoe dat nummer heet
Dat is het nadeel van wikipedia. Iedereen kan er van alles op kankere.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:30 schreef Smart_ass het volgende:
Over wikipedia trouwens, mijn moeder vertelde eens dat er op wikipedia stond dat er een of andere dude dood was gevonden, terwijl dat nog nergens bekend was. Hij was nog vermist.!11
Zoisdat.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want als je naar een ozzy concert gaat weet je dat vast niet_!
ze was echt super nat boh boh ik heb nog nooit zo'n nat wijf gezien manquote:
helemaal ondergespoten?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze was echt super nat boh boh ik heb nog nooit zo'n nat wijf gezien man
PM!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:31 schreef Fascination het volgende:
Ik zag een nasty plaatje van Phoenix.
DEZE OPMERKINGquote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef leetzors het volgende:
WAT DE FUCK
enneh 24 en zo te horen begrijp je vrouwe voor geen KUT (hahahah snap je m, leuke grap he)
Radioheadquote:Op maandag 5 januari 2009 21:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jezus jij luistert echt precies dezelfde muziek als mij![]()
Luister je radiohead?
quote:
quote:
Nohhhhhhhquote:Op maandag 5 januari 2009 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze was echt super nat boh boh ik heb nog nooit zo'n nat wijf gezien man
Ik ookquote:Op maandag 5 januari 2009 21:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet altijd zo lachen als ik die titel zie heh
Ik heb een van die dudes in het echt gezien en gesproken.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:34 schreef Silentalarm het volgende:
IK HOEF GEEN HEEL GROOT HUIS EEN VROUW 15 ZONEN! IK WIL EEN BLIKJE BIER WANT DAARIN KAN JE WONEN!
Dat is dus de enige bent die ik verkankerd vind. Ik kan gewoon niet tegen die muziek. Begin ik gelijk slagaders door te snijden enzo. Weet niet hoe dat komt, iedereen die ongeveeer mijn muzieksmaak heeft vind het geweldig maar ik moet er van kotsen en snijden.quote:
en jouw eerste keer danquote:
dat weet ikquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:35 schreef Zotheid het volgende:
Your musical compatibility with jelle_kgb is High
Music you have in common includes Bloc Party, The Kooks, Snow Patrol, Death Cab for Cutie and Pink Floyd.
Alles gaat bij jou met lichamelijk geweld, is het nietquote:Op maandag 5 januari 2009 21:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is dus de enige bent die ik verkankerd vind. Ik kan gewoon niet tegen die muziek. Begin ik gelijk slagaders door te snijden enzo. Weet niet hoe dat komt, iedereen die ongeveeer mijn muzieksmaak heeft vind het geweldig maar ik moet er van kotsen en snijden.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is dus de enige bent die ik verkankerd vind. Ik kan gewoon niet tegen die muziek. Begin ik gelijk slagaders door te snijden enzo. Weet niet hoe dat komt, iedereen die ongeveeer mijn muzieksmaak heeft vind het geweldig maar ik moet er van kotsen en snijden.
Zijn ze is het echt ook zo achterlijk?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb een van die dudes in het echt gezien en gesproken.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:53 schreef leetzors het volgende:
WAT DE FUCK
enneh 24 en zo te horen begrijp je vrouwe voor geen KUT (hahahah snap je m, leuke grap he)
WAT DE FUCK
WAT DE FUCK
WAT DE FUCK
WAT DE FUCK
WAT DE FUCK
WAT DE FUCK
WAT DE FUCK
WAT DE FUCK
WAT DE FUCK
WAT DE FUCK
WAT DE FUCK
WAT DE FUCK
WAT DE FUCK
WAT DE FUCK
WAT DE FUCK
WAT DE FUCK
WAT DE FUCK
karma police en street spirit zijn de enige 2 nummers die ik nog wel een beetje kan waarderen eigenlijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]Ook van creep en karma police en exit music?
Ja man vrouw ik ben vet gangster.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alles gaat bij jou met lichamelijk geweld, is het niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind In Rainbows ook echt een gaaf album.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
karma police en street spirit zijn de enige 2 nummers die ik nog wel een beetje kan waarderen eigenlijk.
Jij vindt Radiohead wel mieters toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:38 schreef Fascination het volgende:
Allure_ je hebt een rel gemist, that's so not you.
Oeh, tell me all about itquote:Op maandag 5 januari 2009 21:38 schreef Fascination het volgende:
Allure_ je hebt een rel gemist, that's so not you.
't Is wel een droeftoeter.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zijn ze is het echt ook zo achterlijk?
De broer van mijn beste vriend zit bij 2 van die makers van mastermovies in de klas
Het spijt me. Ik heb het echt geprobeert maar het lukt me niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vind In Rainbows ook echt een gaaf album.
[..]
Jij vindt Radiohead wel mieters toch?
Dat had ik eigenlijk wel verwacht.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:40 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is wel een droeftoeter.Een vriend van me woont bij hem in een studentenhuis.
Een autist die ik niet helemaal serieus kan nemenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oeh, tell me all about it.
Nouja, anders start ik hier wel zelf weer een rel, ook geen probleem.
Wie de fuck is dagdag trouwens.
Wat vind je van Stars?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik heb het echt geprobeert maar het lukt me niet.
WOOT mag ik je aanrakenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:40 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is wel een droeftoeter.Een vriend van me woont bij hem in een studentenhuis.
Wat zit die mij psycho berichten te sturen. Mijn PM inbox is alleen voor elitequote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Een autist die ik niet helemaal serieus kan nemen
Roekoeeeeeequote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef Silentalarm het volgende:
mijn buurman heeft een duivenhok en die staat recht voor mijn raam en die duiven roekoe-en smorgens.
en daar heb je nu al last vanquote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef Silentalarm het volgende:
mijn buurman heeft een duivenhok en die staat recht voor mijn raam en die duiven roekoe-en smorgens.
quote:
bariquote:
Mensen die aandacht vragen op forum en erge dingen verzinnenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Misschien heeft hij dagdag punten over?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat zit die mij psycho berichten te sturen. Mijn PM inbox is alleen voor elite.
Hij stuurt mij net ook al een PM.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat zit die mij psycho berichten te sturen. Mijn PM inbox is alleen voor elite.
Mwah meer zeg maar zo van ik heb al last van de gedachte aan morgen ochtend maar daar hou ik me niet mee bezig maar ik wilde het toch even melden want fok is mijn dacht boek zeg maar.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
en daar heb je nu al last van![]()
[..]
[..]
bari
No Surprises.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die aandacht vragen op forum en erge dingen verzinnen
Hier staat het wel allemaal uitgelegd.
dagdag is de dorpsgek van Fok!
Ja ik vind Radiohead mieters, Zotheid. Vooral Kid A
.
Me too. Gewoon meteen verwijderd.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij stuurt mij net ook al een PM.
Mij, als je je ondertitel verandert in Jupilerquote:
Mag ik ookquote:
aai aaiquote:
Okequote:Op maandag 5 januari 2009 21:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mwah meer zeg maar zo van ik heb al last van de gedachte aan morgen ochtend maar daar hou ik me niet mee bezig maar ik wilde het toch even melden want fok is mijn dacht boek zeg maar.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:44 schreef Fascination het volgende:
Waarom krijg ik geen PM van dagdag?
OOIT ben ik een keer in zo'n duivenhok geweest (tegen mijn wil in).quote:Op maandag 5 januari 2009 21:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
en daar heb je nu al last van![]()
[..]
[..]
bari
Aangifte doen?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Nog nieuws over NB, ik moet alles weten ivm de politie.
zitten 2 duiven op een dakgoot, laat er 1 een scheetje, zegt de andere: 'ik roek-oe'quote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef Silentalarm het volgende:
Ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Je hebt aangifte gedaan?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:45 schreef Heroinjunk het volgende:
HWHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 5 januari 2009 21:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
zitten 2 duiven op een dakgoot, laat er 1 een scheetje, zegt de andere: 'ik roek-oe'
Politie?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:45 schreef Heroinjunk het volgende:
wrom dat dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OOIT ben ik een keer in zo'n duivenhok geweest (tegen mijn wil in).
Ik kan je vertellen dat ik niet erg vrolijk was.
Die's ook mooi jaquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Alleen als ik jou inwendig mag aanraken.
Damnit daar heb je me weerquote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Alleen als ik jou inwendig mag aanraken.
polisie?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:45 schreef Heroinjunk het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OOIT ben ik een keer in zo'n duivenhok geweest (tegen mijn wil in).
Ik kan je vertellen dat ik niet erg vrolijk was.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 5 januari 2009 21:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie durft te klikken.
als jij nou net zo zou snijden als mij bij een spelfout zou jij niet lang overleven.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:48 schreef dagdag het volgende:
zeg die allure
denk dat je per ongeluk hebt geblokeerd
hem even goed aub dan kunnen we pm en...
Stiekem vind ik Ok Computer beter.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die's ook mooi ja. Ik moet dat nieuwe album nog luisteren.
eng ventje met zijn scheve soepslurp hoofdquote:Op maandag 5 januari 2009 21:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie durft te klikken.
kut kloonquote:Op maandag 5 januari 2009 21:48 schreef dagdag het volgende:
zeg die allure
denk dat je per ongeluk hebt geblokeerd
hem even goed aub dan kunnen we pm en...
Je mag mij wel schoppenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:50 schreef Allure_ het volgende:
Nou, dat geeft maar weer eens aan wat voor rare snuiters er hiet op Fok! zitten. Volkomen kansloos.
Mogen we NB nou schoppen?
Dat haar is een soort van mislukte palmboom.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
eng ventje met zijn scheve soepslurp hoofd
doe deze eind solo eens naspelen en op youtube zettenquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Fuck man, dit had wat geweest voor NG.
RELLUHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 5 januari 2009 21:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
dat is hij niet waardquote:Op maandag 5 januari 2009 21:50 schreef Allure_ het volgende:
Nou, dat geeft maar weer eens aan wat voor rare snuiters er hier op Fok! zitten. Volkomen kansloos.
Mogen we NB nou schoppen?
Okay, ik ben natuurlijk weer de enigste die niet weet van wie deze pipo een kloon is.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:52 schreef dagdag het volgende:
allure in de vakantie gaan we toch trekkers leuk kijken
ja want als jij dat toen had gelezen had jij hem allang doorgehad.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is hij niet waard![]()
ik heb gisteren dat topic van hem een grondig bekeken en kwam na 4 post tot de conclusie die man liegt dwangmatig door zijn tanden
heb spijt dat ik dat topic toen niet serieus heb gevolgd en voorzien hebt van posts
Ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ja want als jij dat toen had gelezen had jij hem allang doorgehad.
dan kun je meer snackenquote:
Hij is geen kloon, gewoon zwaar autist,quote:Op maandag 5 januari 2009 21:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okay, ik ben natuurlijk weer de enigste die niet weet van wie deze pipo een kloon is.
Doet me denken aan Jerry Springerquote:Op maandag 5 januari 2009 21:54 schreef IQM het volgende:
http://perezhilton.com/2009-01-05-sharon-delivers-a-smackdown
Whehehe, Sharon Osbourne!!!!! [ afbeelding ]
wil je die hyves ff pmen. Ik ga geen zielige berichtjes ofzo posten hoor, wil alleen even kijken?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:55 schreef Cyberzone het volgende:
De ''tiks'' op de hyve van ''mirre'' zijn weg
Trekker trek?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:52 schreef dagdag het volgende:
allure in de vakantie gaan we toch trekkers leuk kijken
Nope sorryquote:Op maandag 5 januari 2009 21:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ben best lekker en ik kan me heel vrouwelijk gedragen?
snel ga naar de dokterquote:Op maandag 5 januari 2009 21:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was het maar zo, ik kan al een dag of 4/5 niet fatsoenlijk eten. Ik eet echt weinig nu
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef De_Ananas het volgende:
Volgens mij heb ik anorexia.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:57 schreef Heroinjunk het volgende:
HIER TE KOOP:
I LOVE NB EN I LOVE HOAX! SHIRTS
360 downloadbare songsquote:Op maandag 5 januari 2009 21:57 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zoek dingen om mijn geld aan uit te geven, ik dacht aan:
Schoenen
Bier
Guitar Hero misschien (welke console moet ik dan!?!)
Verder kom ik niet
Vandaag heb ik het gewonnen van de zwaartekrachtquote:Op maandag 5 januari 2009 21:57 schreef GasTurbine het volgende:
Wie zijn er vandaag allemaal gevallen?
sendethquote:Op maandag 5 januari 2009 21:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
wil je die hyves ff pmen. Ik ga geen zielige berichtjes ofzo posten hoor, wil alleen even kijken?
ik zou best de bodyguard willen zijn die de dame in bikini weg tilt.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:54 schreef IQM het volgende:
http://perezhilton.com/2009-01-05-sharon-delivers-a-smackdown
Whehehe, Sharon Osbourne!!!!! [ afbeelding ]
quote:
Kan niet tippen aan het echte topic maar goede lemmingquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:57 schreef Heroinjunk het volgende:
HIER TE KOOP:
I LOVE NB EN I LOVE HOAX! SHIRTS
Push-up bh?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vandaag heb ik het gewonnen van de zwaartekracht
Ik zeg nietsquote:Op maandag 5 januari 2009 21:59 schreef MouzurX het volgende:
Misschien een beetje voordelen maar die NB en mirre zien er echt pauper uit
En jij niet?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:59 schreef MouzurX het volgende:
Daar mag jij helemaal niet over nadenkenquote:
de mijne doet het sinds dag 1 perfectquote:Op maandag 5 januari 2009 21:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
360 gaat binnen een jaar kapot, no thx.
I rest my case.quote:
Waarom niet? Ik ben 20 hoor!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar mag jij helemaal niet over nadenken
Ja haha, serieus man check die hyvesfotos danquote:
Maakt me allemaal geen zak uit, ik wil alleen Guitar Hero spelenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
de mijne doet het sinds dag 1 perfect_! maar ja true ze gaan snel stuk
en mijn ps3 pwns de 360 wbt multimedia functies
qftquote:
Waarom geef jij toch zoveel af op anderen? Ontevreden met jezelf?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja haha, serieus man check die hyvesfotos dan
gh is er wel vd pc jaquote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maakt me allemaal geen zak uit, ik wil alleen Guitar Hero spelen
Kan je niet zo'n ding voor de pc kopen?!
VOORDELEN? Bedoel je soms vooroordelen?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:59 schreef MouzurX het volgende:
Zeg het jongetje die geen vreemden in zijn SC wilt oeeeehquote:Op maandag 5 januari 2009 22:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom geef jij toch zoveel af op anderen? Ontevreden met jezelf?
Ik wil ook wel voordeel.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
VOORDELEN? Bedoel je soms vooroordelen?
Waar kan je dat kopen?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
gh is er wel vd pc ja![]()
alleen bijzonder slecht leverbaar_!
Ja ik zag de spelfout al maar toen was ik al 10 keer gequote en dan heeft het ook weinig zin meerquote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
VOORDELEN? Bedoel je soms vooroordelen?
Waar, bij de Bijenkorfquote:
Jongetje?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zeg het jongetje die geen vreemden in zijn SC wilt oeeeeh
Voor de looks hebben we mij in de SC.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef Fascination het volgende:
Mouzur je bent zelf een sprinkhaan. Niet dat NB nou mister pretty is.
Kleren maken de manquote:
Het is nog altijd MIJN SC piemelquote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zeg het jongetje die geen vreemden in zijn SC wilt oeeeeh
Allure_ moet je me weer dissenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met jouw 1e seks ervaring?
quote:
De bijenkorf is voor paupers. Ik ging er van de week heen, liepen er allemaal van die koopjesjagers. Net als met de DDD.quote:
Ik hoef geen quotes te posten om aan te tonen dat je op zogezegde "newbies" afgeeft.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Jongetje?
En que? Geen vreemden in mijn SC? Quotes please?
En oh, je geeft hiermee nog geen antwoord op mijn vraag.
Niet!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef De_Ananas het volgende:
Verkapt kijk-mij-mênnus-duur-shoppen topic
Ik was geil, zij was nat,quote:Op maandag 5 januari 2009 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met jouw 1e seks ervaring?
Xbox360 toch gewoon kopen? Ps3 is 2 keer zo duur.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maakt me allemaal geen zak uit, ik wil alleen Guitar Hero spelen
Kan je niet zo'n ding voor de pc kopen?!
Nee, zo bedoelde ik het eigenlijk nietquote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Allure_ moet je me weer dissen. Ja niemand wil me
.
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik hoef geen quotes te posten om aan te tonen dat je op zogezegde "newbies" afgeeft.
En nee ik ben eigenlijk totaal niet ontevreden met mezelf
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het eigenlijk niet. Meer een serieuze vraag, of je nog gegadigden hebt gevonden
.
Oei, ik zie een kleine rel ontstaan tussen ons aller IQM en MouzurX.
MouzerX is een flapdrolquote:Op maandag 5 januari 2009 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het eigenlijk niet. Meer een serieuze vraag, of je nog gegadigden hebt gevonden
.
Heet jij heel soms joey?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik was geil, zij was nat,
ik kwam na 10x stoten, in haar gat,
ja haar gat, niet haar kut,
maar ik was dronken, dus het interesseerde me geen kut
Ja daarom ook de "quote:Op maandag 5 januari 2009 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:12 schreef Fascination het volgende:
Ik moet bekennen dat ik in deze rel voor IQM ben.
Waarop antwoorden?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja daarom ook de "" smiley.
Nee, verkeerde geslacht.
Maar je wilt er geen antwoord op geven?
Jammer.
Maar ik sta dan ook altijd aan jouw kant.quote:
Merci. Uitverkocht maar ik laat een mailtje komen als ie er is. 70 euro is wel wat goedkoper dan er speciaal een console voor kopenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:09 schreef PeZu het volgende:
D_A
http://www.consoleshop.nl(...)ero-3-bundel-pc.html
Zegt onze eigen Jude Law.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:15 schreef PeZu het volgende:
mouzur is een dwaas met zijn bob de bouwer trui_!
Seks als in ontmaagding, of andere dingenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
ze vraagt toch om je eerste seksuele ervaring
asjequote:Op maandag 5 januari 2009 22:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Merci. Uitverkocht maar ik laat een mailtje komen als ie er is. 70 euro is wel wat goedkoper dan er speciaal een console voor kopen
Dat eerstequote:Op maandag 5 januari 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Seks als in ontmaagding, of andere dingen?
Zal ik dan maar beginnen?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, we gaan met beschuldigingen strooien, maar enig bewijs posten, ho maar.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik hoef geen quotes te posten om aan te tonen dat je op zogezegde "newbies" afgeeft.
En nee ik ben eigenlijk totaal niet ontevreden met mezelf
Maakt niet uit, wat je kwijt wiltquote:Op maandag 5 januari 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb jij het topic met die uitslagen van de user awards?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah, we gaan met beschuldigingen strooien, maar enig bewijs posten, ho maar.
Je bent het niet eens waard om een rel over te beginnen.
Ik geef niet af op zogezegde newbies. Sterker nog, ik heb een keer een newbie uiterst lief ontvangen en mevrouw stemde pardoes op mij als vriendelijkste/aardigste user van het jaar.
Dus, kom jij nou maar eerst eens met bewijzen alvorens mij voor van alles en nog wat uit te maken, wellicht dat ik dan wat meer aandacht aan je wil schenken.
quote:
quote:
Dat siert jullie.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ik sta dan ook altijd aan jouw kant.
quote:
Zijn die er al dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heb jij het topic met die uitslagen van de user awards?
Je kan ook de PS3 versie kopen en dan de pcversie downloaden. Er is een tool om je ps3 controller (dus ook die gitaar) op je computer aan te sluiten.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
asjedenk alleen wel dat het lastig gaat worden
Hihiquote:
dan kun je net zo goed een losse gitaar bestellen voor 50 euroquote:Op maandag 5 januari 2009 22:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan ook de PS3 versie kopen en dan de pcversie downloaden. Er is een tool om je ps3 controller (dus ook die gitaar) op je computer aan te sluiten.
http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=ps3%20controller%20pc&ie=UTF-8&oe=UTF-8
ja ik ben teh sexy jaquote:
maar waar ga jij eigenlijk stappen in nijmegenquote:
O jee.quote:
Het schijnt. Maar ja, de crew is niet altijd even snel.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het nieuwe jaar is toch al bezig?
Ik kan het helaas niet mooier makenquote:
Oeh hij gaat voor de albekendequote:Op maandag 5 januari 2009 22:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah, we gaan met beschuldigingen strooien, maar enig bewijs posten, ho maar.
Je bent het niet eens waard om een rel over te beginnen.
Ik geef niet af op zogezegde newbies. Sterker nog, ik heb een keer een newbie uiterst lief ontvangen en mevrouw stemde pardoes op mij als vriendelijkste/aardigste user van het jaar.
Dus, kom jij nou maar eerst eens met bewijzen alvorens mij voor van alles en nog wat uit te maken, wellicht dat ik dan wat meer aandacht aan je wil schenken.
food failquote:Op maandag 5 januari 2009 22:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mensen die geen eetlust meer hebben.
Bupa is zelf nog een noob dus je verhaal gaat niet op.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oeh hij gaat voor de albekende![]()
techniek, nou nu sta ik met een mond vol tanden
![]()
Je hebt wel 1! hele newbie vriendelijk ontvangen? Nou dan biedt ik mijn excuses aan, ik zat fout ik beken.
Wil je nou ontkennen dat je de hele tijd, zoals een sc of 2 terug tegen remlof, aan het zeuren bent op "newbies" waarvan de meesten gewoon normaal posten? Stukje zelfreflectie mag ook wel.
LEER NOU GODVERDOMME EENS SPELLEN!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
Je hebt wel 1! hele newbie vriendelijk ontvangen? Nou dan biedt ik mijn excuses aan, ik zat fout ik beken.
Wil je nou ontkennen dat je de hele tijd, zoals een sc of 2 terug tegen remlof, aan het zeuren bent op "newbies" waarvan de meesten gewoon normaal posten? Stukje zelfreflectie mag ook wel.
Anorexiaquote:Op maandag 5 januari 2009 22:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mensen die geen eetlust meer hebben.
Kan ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan kun je net zo goed een losse gitaar bestellen voor 50 euro![]()
Nouhou, je mag me niet plagen.quote:
Het is geen spellen, het is grammatica.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
LEER NOU GODVERDOMME EENS SPELLEN!
Zo moeilijk is het niet en ik erger me er dood aan!
Ik ben niet aardig, ik wil dat je optyftquote:Op maandag 5 januari 2009 22:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
De bus!quote:
Kom maar met posts. Ik heb genoeg andere shit aan m'n hoofd gehad, dus kan me niet alles herinneren. Maar voor zover ik weet ben ik niet meegegaan in die hele 'remlof, tief die newbies er eens uit'-discussie. Ik heb wellicht hier en daar wat gepost over dat onderwerp, maar heb m.i. nergens remlof gevraagd of de newbies weg mochten. Ik ben vredelievender dan je denkt.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
+1 scherpquote:Op maandag 5 januari 2009 22:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is geen spellen, het is grammatica.
Plagen mag toch wel ?quote:
mag ik meequote:Op maandag 5 januari 2009 22:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan het helaas niet mooier maken.
Waarom gaan we niet een keer samen naar een gay club? Kan ik naar mooie gay men kijken, en dan kan jij je slag slaan bij het vrouwelijke schoon
.
Oeh de randstadrail.quote:
2003, mên!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bupa is zelf nog een noob dus je verhaal gaat niet op.
En wat zij zegt. Maar ik mag niet meer zoveel op mensen kankeren over spelfouten.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stuur me een foto van jezelf, dan denken Fas en ik er nog even over na.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
mag ik mee, volgens de lesbische dames die ik ken gaat elke hetero dude met 2 biseksuele dames naar huis
Ja die d's en t's, allemaal veel te moeilijkquote:Op maandag 5 januari 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar word ik verlegen van.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:25 schreef IQM het volgende:
[..]
2003, mên!
[..]
En wat zij zegt. Maar ik mag niet meer zoveel op mensen kankeren over spelfouten grammaticale fouten.
Ik wil ook mee dan.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
mag ik mee, volgens de lesbische dames die ik ken gaat elke hetero dude met 2 biseksuele dames naar huis
Zal ik er maar mee ophouden dan ?quote:
Whehe ik verveelde me okayquote:Op maandag 5 januari 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
No offence BT, maar die lemming was wel weer erg matig. 20 lemmings van 1 topic is sowieso een beetje too much gok ik zo
.
25 en 26? Die ken ik niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh de randstadrail.
Vind ik wel beter dan die oude krakemikkige dingen, maar goed![]()
Ik zat in 25 en 26
Staat een paar topics terugquote:Op maandag 5 januari 2009 22:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stuur me een foto van jezelf, dan denken Fas en ik er nog even over na.
Geen trams..quote:
Ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:28 schreef reetveter het volgende:
of moet ik een Guido foto maken van mezelf en posten
Dat hoeft niet, ik moet er regelmatig om giebelen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik er maar mee ophouden dan ?![]()
En hij staat ook op je PC, dus stuur gewoon dat scheelt mij een hoop onnodig zoekwerkquote:
Deal.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En hij staat ook op je PC, dus stuur gewoon dat scheelt mij een hoop onnodig zoekwerk.
Ananas, jij mag mee als je zoent met reetveter.
Mag ik ook meequote:Op maandag 5 januari 2009 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En hij staat ook op je PC, dus stuur gewoon dat scheelt mij een hoop onnodig zoekwerk.
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, ik moet er regelmatig om giebelen.
Een soort van Harr harr harr zegmaar.
En nu eet ik Liga Milkbreak.
quote:
Dat begreep ik ook nog.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen trams..
Bussen![]()
Richting grote markt en Voorburg
Benk er niet, jos is dan wel in Groningen trouwensquote:Op maandag 5 januari 2009 22:28 schreef De_Ananas het volgende:
RV, zal ik zaterdag naar Groningen komen?
Nee, bus 25 is: Vrederust - Grote Marktquote:Op maandag 5 januari 2009 22:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook nog.Vanaf 18 is bus dacht ik. Toch?
En bus 25, stopt die op Voorburg station? Wat deed je trouwens in Voorburg?
Redelijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
harr harr
Waar heb je dat eigenlijk vandaan?
Of gaat dat puur natuurlijk ?
staat die heul niet, er staat er wel 1 op me hyvesquote:Op maandag 5 januari 2009 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
mijn stille hoopquote:Op maandag 5 januari 2009 22:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja! Mag je meehelpen chicks uitzoeken voor Fas!
[..]
Wie heeft het hier over een seksdate?
Soms heb ik dat ookquote:Op maandag 5 januari 2009 22:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Redelijk.
Als ik soms zin heb forceer ik het wel, maar dan is het niet grappig.
Net als dat ik soms overdreven met de eeurrrr ga praten. Terwijl ik normaal al met een eeeuurrr praat.
Nouhou, vertel nou. Nu plaag je me weer.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, bus 25 is: Vrederust - Grote Markt
Bus 26 is: Kijkduin - Voorburg station
Tjaaaahaaaa, dingen deed ik daar.
O.a. onderkoeld raken
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:32 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb een foto van mezelf in mijn FoBo gezet
Verkapt kijk-mij-meer-views-willen post
Dikke chillquote:Op maandag 5 januari 2009 22:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja! Mag je meehelpen chicks uitzoeken voor Fas!
[..]
Wie heeft het hier over een seksdate?
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:32 schreef De_Ananas het volgende:
Meestal denken anderen dat voor mij.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms heb ik dat ook![]()
En dan denk ik al van mezelf, hou eens op met zo te praten
Toe maar TH!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:32 schreef De_Ananas het volgende:
haha ik heb je aan een view geholpen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:32 schreef De_Ananas het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:34 schreef reetveter het volgende:
POST DIE FOTO VAN ANANAS, IK KAN HET NIET ZIEN
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:34 schreef reetveter het volgende:
POST DIE FOTO VAN ANANAS, IK KAN HET NIET ZIEN
Wat is dat voor etenswaar?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:32 schreef De_Ananas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |