Je kan ook de PS3 versie kopen en dan de pcversie downloaden. Er is een tool om je ps3 controller (dus ook die gitaar) op je computer aan te sluiten.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
asjedenk alleen wel dat het lastig gaat worden
Hihiquote:
dan kun je net zo goed een losse gitaar bestellen voor 50 euroquote:Op maandag 5 januari 2009 22:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan ook de PS3 versie kopen en dan de pcversie downloaden. Er is een tool om je ps3 controller (dus ook die gitaar) op je computer aan te sluiten.
http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=ps3%20controller%20pc&ie=UTF-8&oe=UTF-8
ja ik ben teh sexy jaquote:
maar waar ga jij eigenlijk stappen in nijmegenquote:
O jee.quote:
Het schijnt. Maar ja, de crew is niet altijd even snel.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het nieuwe jaar is toch al bezig?
Ik kan het helaas niet mooier makenquote:
Oeh hij gaat voor de albekendequote:Op maandag 5 januari 2009 22:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah, we gaan met beschuldigingen strooien, maar enig bewijs posten, ho maar.
Je bent het niet eens waard om een rel over te beginnen.
Ik geef niet af op zogezegde newbies. Sterker nog, ik heb een keer een newbie uiterst lief ontvangen en mevrouw stemde pardoes op mij als vriendelijkste/aardigste user van het jaar.
Dus, kom jij nou maar eerst eens met bewijzen alvorens mij voor van alles en nog wat uit te maken, wellicht dat ik dan wat meer aandacht aan je wil schenken.
food failquote:Op maandag 5 januari 2009 22:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mensen die geen eetlust meer hebben.
Bupa is zelf nog een noob dus je verhaal gaat niet op.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oeh hij gaat voor de albekende![]()
techniek, nou nu sta ik met een mond vol tanden
![]()
Je hebt wel 1! hele newbie vriendelijk ontvangen? Nou dan biedt ik mijn excuses aan, ik zat fout ik beken.
Wil je nou ontkennen dat je de hele tijd, zoals een sc of 2 terug tegen remlof, aan het zeuren bent op "newbies" waarvan de meesten gewoon normaal posten? Stukje zelfreflectie mag ook wel.
LEER NOU GODVERDOMME EENS SPELLEN!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
Je hebt wel 1! hele newbie vriendelijk ontvangen? Nou dan biedt ik mijn excuses aan, ik zat fout ik beken.
Wil je nou ontkennen dat je de hele tijd, zoals een sc of 2 terug tegen remlof, aan het zeuren bent op "newbies" waarvan de meesten gewoon normaal posten? Stukje zelfreflectie mag ook wel.
Anorexiaquote:Op maandag 5 januari 2009 22:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mensen die geen eetlust meer hebben.
Kan ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan kun je net zo goed een losse gitaar bestellen voor 50 euro![]()
Nouhou, je mag me niet plagen.quote:
Het is geen spellen, het is grammatica.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
LEER NOU GODVERDOMME EENS SPELLEN!
Zo moeilijk is het niet en ik erger me er dood aan!
Ik ben niet aardig, ik wil dat je optyftquote:Op maandag 5 januari 2009 22:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
De bus!quote:
Kom maar met posts. Ik heb genoeg andere shit aan m'n hoofd gehad, dus kan me niet alles herinneren. Maar voor zover ik weet ben ik niet meegegaan in die hele 'remlof, tief die newbies er eens uit'-discussie. Ik heb wellicht hier en daar wat gepost over dat onderwerp, maar heb m.i. nergens remlof gevraagd of de newbies weg mochten. Ik ben vredelievender dan je denkt.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
+1 scherpquote:Op maandag 5 januari 2009 22:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is geen spellen, het is grammatica.
Plagen mag toch wel ?quote:
mag ik meequote:Op maandag 5 januari 2009 22:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan het helaas niet mooier maken.
Waarom gaan we niet een keer samen naar een gay club? Kan ik naar mooie gay men kijken, en dan kan jij je slag slaan bij het vrouwelijke schoon
.
Oeh de randstadrail.quote:
2003, mên!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bupa is zelf nog een noob dus je verhaal gaat niet op.
En wat zij zegt. Maar ik mag niet meer zoveel op mensen kankeren over spelfouten.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stuur me een foto van jezelf, dan denken Fas en ik er nog even over na.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
mag ik mee, volgens de lesbische dames die ik ken gaat elke hetero dude met 2 biseksuele dames naar huis
Ja die d's en t's, allemaal veel te moeilijkquote:Op maandag 5 januari 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar word ik verlegen van.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:25 schreef IQM het volgende:
[..]
2003, mên!
[..]
En wat zij zegt. Maar ik mag niet meer zoveel op mensen kankeren over spelfouten grammaticale fouten.
Ik wil ook mee dan.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
mag ik mee, volgens de lesbische dames die ik ken gaat elke hetero dude met 2 biseksuele dames naar huis
Zal ik er maar mee ophouden dan ?quote:
Whehe ik verveelde me okayquote:Op maandag 5 januari 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
No offence BT, maar die lemming was wel weer erg matig. 20 lemmings van 1 topic is sowieso een beetje too much gok ik zo
.
25 en 26? Die ken ik niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh de randstadrail.
Vind ik wel beter dan die oude krakemikkige dingen, maar goed![]()
Ik zat in 25 en 26
Staat een paar topics terugquote:Op maandag 5 januari 2009 22:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stuur me een foto van jezelf, dan denken Fas en ik er nog even over na.
Geen trams..quote:
Ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:28 schreef reetveter het volgende:
of moet ik een Guido foto maken van mezelf en posten
Dat hoeft niet, ik moet er regelmatig om giebelen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ik er maar mee ophouden dan ?![]()
En hij staat ook op je PC, dus stuur gewoon dat scheelt mij een hoop onnodig zoekwerkquote:
Deal.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En hij staat ook op je PC, dus stuur gewoon dat scheelt mij een hoop onnodig zoekwerk.
Ananas, jij mag mee als je zoent met reetveter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |