Hallo
ik ben 24, gisteravond voor het eerst seks gehad met een meisje.
Was echt vreselijk !!!!!
Zij begon wat te strelen, zo bij mijn kruis in de buurt, eigenlijk val ik helemaal niet op haar maar ik had wel een stijve want ja zo gaat dat nu eenmaal gok ik.
Op een gegeven moment werd ik wild, ik denk nu maak ik dat karwei ook af, boven op haar gaan liggen, ik had 'm er nauwelijks in begint ze me toch te kreunen en te gillen, zo van AAHHHH RIK RIK RIK (das m'n naam), ze hield gewoon niet meer op.
ik denk van jezus moet dat zo hard bij mijn oor mens wees 's stil!!! Dus na een minuut of 3 kom ik flink klaar, was wel ok, dus ik rol van haar af.
BEGINT DAT WIJF ME TOCH TE LULLEN.
Oh lieverd dat was zo fijn, ik wil bij je zijn, ik ben zo graag bij je, houd me vast, kom bij me, houd me de hele nacht lekker warm, ik had zoiets van mens donder op mijn bed uit dan ga ik me aftrekken !!! Mijn eigen hand om mijn lul was fijner dan dat gedoe van net...
Nee hoor, zij doorlullen, 20 minuten lang over de liefde, dat ze van me houdt, dat ik niet alleen in haar "vagina" ben klaargekomen maar ook in haar "lege hart" dat "nu brandt van warm verlangen", ik dacht echt mens ga lekker in de kerk God zitten vertellen over je hart je lijkt wel een EO-kijkster...
Dus uiteindelijk weet ik haar van het onderwerp af te krijgen, begint ze een ellenlang verhaal over d'r vriendinnen. Jaa weet je Monica is nu met de Spaanse ex van Anna, Jose heet ie, .... ik zo WTF wie is in hemelsnaam Monica, wie is Anna, wie is Jose, waar de fok heb je het over???
Uiteindelijk in slaap gevallen en haar om 7 uur mijn nest uitgegooid. De hele dag probeerde ze me te bellen, niet opgenomen.
Klacht: SEKS, het is vreselijk en ik wil het bij deze ene keer houden
Pluspunt: Heb mijn eigen rechterhand meer leren waarderen