Ik vind In Rainbows ook echt een gaaf album.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
karma police en street spirit zijn de enige 2 nummers die ik nog wel een beetje kan waarderen eigenlijk.
Jij vindt Radiohead wel mieters toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:38 schreef Fascination het volgende:
Allure_ je hebt een rel gemist, that's so not you.
Oeh, tell me all about itquote:Op maandag 5 januari 2009 21:38 schreef Fascination het volgende:
Allure_ je hebt een rel gemist, that's so not you.
't Is wel een droeftoeter.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zijn ze is het echt ook zo achterlijk?
De broer van mijn beste vriend zit bij 2 van die makers van mastermovies in de klas
Het spijt me. Ik heb het echt geprobeert maar het lukt me niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vind In Rainbows ook echt een gaaf album.
[..]
Jij vindt Radiohead wel mieters toch?
Dat had ik eigenlijk wel verwacht.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:40 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is wel een droeftoeter.Een vriend van me woont bij hem in een studentenhuis.
Een autist die ik niet helemaal serieus kan nemenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oeh, tell me all about it.
Nouja, anders start ik hier wel zelf weer een rel, ook geen probleem.
Wie de fuck is dagdag trouwens.
Wat vind je van Stars?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik heb het echt geprobeert maar het lukt me niet.
WOOT mag ik je aanrakenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:40 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is wel een droeftoeter.Een vriend van me woont bij hem in een studentenhuis.
Wat zit die mij psycho berichten te sturen. Mijn PM inbox is alleen voor elitequote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Een autist die ik niet helemaal serieus kan nemen
Roekoeeeeeequote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef Silentalarm het volgende:
mijn buurman heeft een duivenhok en die staat recht voor mijn raam en die duiven roekoe-en smorgens.
en daar heb je nu al last vanquote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef Silentalarm het volgende:
mijn buurman heeft een duivenhok en die staat recht voor mijn raam en die duiven roekoe-en smorgens.
quote:
bariquote:
Mensen die aandacht vragen op forum en erge dingen verzinnenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oeh, tell me all about it.
Nouja, anders start ik hier wel zelf weer een rel, ook geen probleem.
Wie de fuck is dagdag trouwens.
Misschien heeft hij dagdag punten over?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat zit die mij psycho berichten te sturen. Mijn PM inbox is alleen voor elite.
Hij stuurt mij net ook al een PM.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat zit die mij psycho berichten te sturen. Mijn PM inbox is alleen voor elite.
Mwah meer zeg maar zo van ik heb al last van de gedachte aan morgen ochtend maar daar hou ik me niet mee bezig maar ik wilde het toch even melden want fok is mijn dacht boek zeg maar.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
en daar heb je nu al last van![]()
[..]
[..]
bari
No Surprises.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die aandacht vragen op forum en erge dingen verzinnen
Hier staat het wel allemaal uitgelegd.
dagdag is de dorpsgek van Fok!
Ja ik vind Radiohead mieters, Zotheid. Vooral Kid A
.
Me too. Gewoon meteen verwijderd.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij stuurt mij net ook al een PM.
Mij, als je je ondertitel verandert in Jupilerquote:
Mag ik ookquote:
aai aaiquote:
Okequote:Op maandag 5 januari 2009 21:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mwah meer zeg maar zo van ik heb al last van de gedachte aan morgen ochtend maar daar hou ik me niet mee bezig maar ik wilde het toch even melden want fok is mijn dacht boek zeg maar.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:44 schreef Fascination het volgende:
Waarom krijg ik geen PM van dagdag?
OOIT ben ik een keer in zo'n duivenhok geweest (tegen mijn wil in).quote:Op maandag 5 januari 2009 21:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
en daar heb je nu al last van![]()
[..]
[..]
bari
Aangifte doen?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Nog nieuws over NB, ik moet alles weten ivm de politie.
zitten 2 duiven op een dakgoot, laat er 1 een scheetje, zegt de andere: 'ik roek-oe'quote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef Silentalarm het volgende:
Ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Je hebt aangifte gedaan?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:45 schreef Heroinjunk het volgende:
HWHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 5 januari 2009 21:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
zitten 2 duiven op een dakgoot, laat er 1 een scheetje, zegt de andere: 'ik roek-oe'
Politie?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:45 schreef Heroinjunk het volgende:
wrom dat dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OOIT ben ik een keer in zo'n duivenhok geweest (tegen mijn wil in).
Ik kan je vertellen dat ik niet erg vrolijk was.
Die's ook mooi jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |