Voor de looks hebben we mij in de SC.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef Fascination het volgende:
Mouzur je bent zelf een sprinkhaan. Niet dat NB nou mister pretty is.
Kleren maken de manquote:
Het is nog altijd MIJN SC piemelquote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zeg het jongetje die geen vreemden in zijn SC wilt oeeeeh
Allure_ moet je me weer dissenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met jouw 1e seks ervaring?
quote:
De bijenkorf is voor paupers. Ik ging er van de week heen, liepen er allemaal van die koopjesjagers. Net als met de DDD.quote:
Ik hoef geen quotes te posten om aan te tonen dat je op zogezegde "newbies" afgeeft.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Jongetje?
En que? Geen vreemden in mijn SC? Quotes please?
En oh, je geeft hiermee nog geen antwoord op mijn vraag.
Niet!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef De_Ananas het volgende:
Verkapt kijk-mij-mênnus-duur-shoppen topic
Ik was geil, zij was nat,quote:Op maandag 5 januari 2009 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met jouw 1e seks ervaring?
Xbox360 toch gewoon kopen? Ps3 is 2 keer zo duur.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maakt me allemaal geen zak uit, ik wil alleen Guitar Hero spelen
Kan je niet zo'n ding voor de pc kopen?!
Nee, zo bedoelde ik het eigenlijk nietquote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Allure_ moet je me weer dissen. Ja niemand wil me
.
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik hoef geen quotes te posten om aan te tonen dat je op zogezegde "newbies" afgeeft.
En nee ik ben eigenlijk totaal niet ontevreden met mezelf
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het eigenlijk niet. Meer een serieuze vraag, of je nog gegadigden hebt gevonden
.
Oei, ik zie een kleine rel ontstaan tussen ons aller IQM en MouzurX.
MouzerX is een flapdrolquote:Op maandag 5 januari 2009 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het eigenlijk niet. Meer een serieuze vraag, of je nog gegadigden hebt gevonden
.
Heet jij heel soms joey?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik was geil, zij was nat,
ik kwam na 10x stoten, in haar gat,
ja haar gat, niet haar kut,
maar ik was dronken, dus het interesseerde me geen kut
Ja daarom ook de "quote:Op maandag 5 januari 2009 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:12 schreef Fascination het volgende:
Ik moet bekennen dat ik in deze rel voor IQM ben.
Waarop antwoorden?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja daarom ook de "" smiley.
Nee, verkeerde geslacht.
Maar je wilt er geen antwoord op geven?
Jammer.
Maar ik sta dan ook altijd aan jouw kant.quote:
Merci. Uitverkocht maar ik laat een mailtje komen als ie er is. 70 euro is wel wat goedkoper dan er speciaal een console voor kopenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:09 schreef PeZu het volgende:
D_A
http://www.consoleshop.nl(...)ero-3-bundel-pc.html
Zegt onze eigen Jude Law.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:15 schreef PeZu het volgende:
mouzur is een dwaas met zijn bob de bouwer trui_!
Seks als in ontmaagding, of andere dingenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
ze vraagt toch om je eerste seksuele ervaring
asjequote:Op maandag 5 januari 2009 22:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Merci. Uitverkocht maar ik laat een mailtje komen als ie er is. 70 euro is wel wat goedkoper dan er speciaal een console voor kopen
Dat eerstequote:Op maandag 5 januari 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Seks als in ontmaagding, of andere dingen?
Zal ik dan maar beginnen?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, we gaan met beschuldigingen strooien, maar enig bewijs posten, ho maar.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik hoef geen quotes te posten om aan te tonen dat je op zogezegde "newbies" afgeeft.
En nee ik ben eigenlijk totaal niet ontevreden met mezelf
Maakt niet uit, wat je kwijt wiltquote:Op maandag 5 januari 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb jij het topic met die uitslagen van de user awards?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah, we gaan met beschuldigingen strooien, maar enig bewijs posten, ho maar.
Je bent het niet eens waard om een rel over te beginnen.
Ik geef niet af op zogezegde newbies. Sterker nog, ik heb een keer een newbie uiterst lief ontvangen en mevrouw stemde pardoes op mij als vriendelijkste/aardigste user van het jaar.
Dus, kom jij nou maar eerst eens met bewijzen alvorens mij voor van alles en nog wat uit te maken, wellicht dat ik dan wat meer aandacht aan je wil schenken.
quote:
quote:
Dat siert jullie.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ik sta dan ook altijd aan jouw kant.
quote:
Zijn die er al dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heb jij het topic met die uitslagen van de user awards?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |