Ja ik zag de spelfout al maar toen was ik al 10 keer gequote en dan heeft het ook weinig zin meerquote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
VOORDELEN? Bedoel je soms vooroordelen?
Waar, bij de Bijenkorfquote:
Jongetje?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zeg het jongetje die geen vreemden in zijn SC wilt oeeeeh
Voor de looks hebben we mij in de SC.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef Fascination het volgende:
Mouzur je bent zelf een sprinkhaan. Niet dat NB nou mister pretty is.
Kleren maken de manquote:
Het is nog altijd MIJN SC piemelquote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zeg het jongetje die geen vreemden in zijn SC wilt oeeeeh
Allure_ moet je me weer dissenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met jouw 1e seks ervaring?
quote:
De bijenkorf is voor paupers. Ik ging er van de week heen, liepen er allemaal van die koopjesjagers. Net als met de DDD.quote:
Ik hoef geen quotes te posten om aan te tonen dat je op zogezegde "newbies" afgeeft.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Jongetje?
En que? Geen vreemden in mijn SC? Quotes please?
En oh, je geeft hiermee nog geen antwoord op mijn vraag.
Niet!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef De_Ananas het volgende:
Verkapt kijk-mij-mênnus-duur-shoppen topic
Ik was geil, zij was nat,quote:Op maandag 5 januari 2009 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met jouw 1e seks ervaring?
Xbox360 toch gewoon kopen? Ps3 is 2 keer zo duur.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maakt me allemaal geen zak uit, ik wil alleen Guitar Hero spelen
Kan je niet zo'n ding voor de pc kopen?!
Nee, zo bedoelde ik het eigenlijk nietquote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Allure_ moet je me weer dissen. Ja niemand wil me
.
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik hoef geen quotes te posten om aan te tonen dat je op zogezegde "newbies" afgeeft.
En nee ik ben eigenlijk totaal niet ontevreden met mezelf
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het eigenlijk niet. Meer een serieuze vraag, of je nog gegadigden hebt gevonden
.
Oei, ik zie een kleine rel ontstaan tussen ons aller IQM en MouzurX.
MouzerX is een flapdrolquote:Op maandag 5 januari 2009 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het eigenlijk niet. Meer een serieuze vraag, of je nog gegadigden hebt gevonden
.
Heet jij heel soms joey?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik was geil, zij was nat,
ik kwam na 10x stoten, in haar gat,
ja haar gat, niet haar kut,
maar ik was dronken, dus het interesseerde me geen kut
Ja daarom ook de "quote:Op maandag 5 januari 2009 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |