kut kloonquote:Op maandag 5 januari 2009 21:48 schreef dagdag het volgende:
zeg die allure
denk dat je per ongeluk hebt geblokeerd
hem even goed aub dan kunnen we pm en...
Je mag mij wel schoppenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:50 schreef Allure_ het volgende:
Nou, dat geeft maar weer eens aan wat voor rare snuiters er hiet op Fok! zitten. Volkomen kansloos.
Mogen we NB nou schoppen?
Dat haar is een soort van mislukte palmboom.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
eng ventje met zijn scheve soepslurp hoofd
doe deze eind solo eens naspelen en op youtube zettenquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Fuck man, dit had wat geweest voor NG.
RELLUHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 5 januari 2009 21:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oeh, tell me all about it.
Nouja, anders start ik hier wel zelf weer een rel, ook geen probleem.
Wie de fuck is dagdag trouwens.
dat is hij niet waardquote:Op maandag 5 januari 2009 21:50 schreef Allure_ het volgende:
Nou, dat geeft maar weer eens aan wat voor rare snuiters er hier op Fok! zitten. Volkomen kansloos.
Mogen we NB nou schoppen?
Okay, ik ben natuurlijk weer de enigste die niet weet van wie deze pipo een kloon is.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:52 schreef dagdag het volgende:
allure in de vakantie gaan we toch trekkers leuk kijken
ja want als jij dat toen had gelezen had jij hem allang doorgehad.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is hij niet waard![]()
ik heb gisteren dat topic van hem een grondig bekeken en kwam na 4 post tot de conclusie die man liegt dwangmatig door zijn tanden
heb spijt dat ik dat topic toen niet serieus heb gevolgd en voorzien hebt van posts
Ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ja want als jij dat toen had gelezen had jij hem allang doorgehad.
dan kun je meer snackenquote:
Hij is geen kloon, gewoon zwaar autist,quote:Op maandag 5 januari 2009 21:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okay, ik ben natuurlijk weer de enigste die niet weet van wie deze pipo een kloon is.
Doet me denken aan Jerry Springerquote:Op maandag 5 januari 2009 21:54 schreef IQM het volgende:
http://perezhilton.com/2009-01-05-sharon-delivers-a-smackdown
Whehehe, Sharon Osbourne!!!!! [ afbeelding ]
wil je die hyves ff pmen. Ik ga geen zielige berichtjes ofzo posten hoor, wil alleen even kijken?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:55 schreef Cyberzone het volgende:
De ''tiks'' op de hyve van ''mirre'' zijn weg
Trekker trek?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:52 schreef dagdag het volgende:
allure in de vakantie gaan we toch trekkers leuk kijken
Nope sorryquote:Op maandag 5 januari 2009 21:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ben best lekker en ik kan me heel vrouwelijk gedragen?
snel ga naar de dokterquote:Op maandag 5 januari 2009 21:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was het maar zo, ik kan al een dag of 4/5 niet fatsoenlijk eten. Ik eet echt weinig nu
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef De_Ananas het volgende:
Volgens mij heb ik anorexia.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:57 schreef Heroinjunk het volgende:
HIER TE KOOP:
I LOVE NB EN I LOVE HOAX! SHIRTS
360 downloadbare songsquote:Op maandag 5 januari 2009 21:57 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zoek dingen om mijn geld aan uit te geven, ik dacht aan:
Schoenen
Bier
Guitar Hero misschien (welke console moet ik dan!?!)
Verder kom ik niet
Vandaag heb ik het gewonnen van de zwaartekrachtquote:Op maandag 5 januari 2009 21:57 schreef GasTurbine het volgende:
Wie zijn er vandaag allemaal gevallen?
sendethquote:Op maandag 5 januari 2009 21:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
wil je die hyves ff pmen. Ik ga geen zielige berichtjes ofzo posten hoor, wil alleen even kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |