Als ik die miljoen maar win.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ah, kantoorJaap is ook weer binnen
Dat dus. Zo lang de vertegenwoordigers uit Marokko in de ene hand een wetboek hebben, en in de andere een koran, doe ik liever geen zaken met ze. Hetzelfde geldt natuurlijk voor de binnenlandse reli-rakkers, in het kader van iedere-gelovige-evenhard-dwarszittenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja oudkerk.. stomme hoerenloper!
en Aboutaleb... tja ik blijf erbij dat als je door je paspoort moet voldoen aan een marokkaanse wet en verplicht bent op last van de wet cq doodstraf om de belangen van alleen dat land te dienen... dan kun je m.i. nooit zo'n belangrijke post hebben!
hear hear ... die grrrristenhonden in het kabinet met ernst heersch stalin voorop zijn helemaal ziek in de kop...quote:Op maandag 5 januari 2009 18:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat dus. Zo lang de vertegenwoordigers uit Marokko in de ene hand een wetboek hebben, en in de andere een koran, doe ik liever geen zaken met ze. Hetzelfde geldt natuurlijk voor de binnenlandse reli-rakkers, in het kader van iedere-gelovige-evenhard-dwarszitten![]()
there is probably no god, so STOP CALLING ME THAT!
Ik kan het wel maar geen tijd voor.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Juist. Prioriteiten stellen![]()
Ga je ook schaatsen deze week?
Hallo.. ik bent een kerel.. ik schijn gemiddeld minimaal elke 30 seconden aan seks te denken dus ik ga in deze vrijuitquote:
geen dank liefquote:
lijkt me toch zo vermoeiend.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hallo.. ik bent een kerel.. ik schijn gemiddeld minimaal elke 30 seconden aan seks te denken dus ik ga in deze vrijuit
Had er eigenlijk nog "lieve" voor gemoetenquote:
soms kunnen vrouwen oeverloos over een totaal onbeduidend onderwerp ouwehoeren... dat is zwaar vermoeiend... en dan is het fijn om elke 30 seconden een sexflits te hebben!quote:
Smakkelijk!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:40 schreef dieenebart het volgende:
En nu ga ik in de kansenwijk van Bussum mijn patatjes laten bereiden door de lokale Anita.
Laters
dus je zit er nu trots naar te kijken..gefeliciteerd.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had er eigenlijk nog "lieve" voor gemoeten![]()
Ik heb helemaal voor niets slecht gslapen vannacht, mijn nieuwe bankstel is dus echt mooi
gefeliciteerdquote:Op maandag 5 januari 2009 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal voor niets slecht gslapen vannacht, mijn nieuwe bankstel is dus echt mooi
Ken jij me wel goed genoeg om dat te kunnen inschatten?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
volgens horen zeggen,,is het om de tien minuten..niet overdrijven.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
soms kunnen vrouwen oeverloos over een totaal onbeduidend onderwerp ouwehoeren... dat is zwaar vermoeiend... en dan is het fijn om elke 30 seconden een sexflits te hebben!
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:48 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
volgens horen zeggen,,is het om de tien minuten..niet overdrijven.
Wat ze er nooit bij vertellen is hoe lang die sexflitsen dan duren. Zal toch wel wat langer zijn dan een paar seconden?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
soms kunnen vrouwen oeverloos over een totaal onbeduidend onderwerp ouwehoeren... dat is zwaar vermoeiend... en dan is het fijn om elke 30 seconden een sexflits te hebben!
Lieve Litha was toch zo'n rubriek voor problemen enzo, niets voor jou ?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ken jij me wel goed genoeg om dat te kunnen inschatten?![]()
Traditioneel worden nieuwe meubelen altijd geshowt in de SC. Vooral bankstellen!Doe eens een foto?
Dus mannen denken altijd aan seks.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat ze er nooit bij vertellen is hoe lang die sexflitsen dan duren. Zal toch wel wat langer zijn dan een paar seconden?
vraag me altijd af hoe dat nu gaat..quote:Op maandag 5 januari 2009 18:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat ze er nooit bij vertellen is hoe lang die sexflitsen dan duren. Zal toch wel wat langer zijn dan een paar seconden?
Lieve Litha de ransaap klinkt niet echt gezellig.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Lieve Litha was toch zo'n rubriek voor problemen enzo, niets voor jou ?
Ik ga ff een fotootje uploaden.
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:53 schreef Aagjekat het volgende:
vraag me altijd af hoe dat nu gaat..
je zit midden in gesprek en dan.....
Dat weten we eigenlijk niet nu. Compleet waardeloos onderzoek dus. Wat is ook het nut van dit soort info? Ik kan zo geen praktische toepassingen bedenken.quote:
Lachen ze dan om zichzelf of de onbereikbare sex?quote:
Mensen schijnen wel graag een luisterend oor bij mij te zoeken. Maar advies geven doe ik niet aan. Ze maken hun eigen fouten maar.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lieve Litha was toch zo'n rubriek voor problemen enzo, niets voor jou ?
Ik ga ff een fotootje uploaden.
Vertel eens? Hoe vaak heb jij aan sex gedacht tijdens het naar huis rijden?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:02 schreef Copycat het volgende:
Alsof vrouwen niet om de haverklap aan seks denken, trouwens.
volgens mij komt het weer opzetten.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lachen ze dan om zichzelf of de onbereikbare sex?![]()
Hoofdpijn weer over? Je weet maar nooit vannacht
Echt niet !!!!!!! zeker niet op mijn werkquote:Op maandag 5 januari 2009 19:02 schreef Copycat het volgende:
Tuuluk wel! Daarom ben ik blij dat ik een vrouw ben dan valt het minder op zeg maar.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:02 schreef Copycat het volgende:
Twee of drie keer, geloof ik. Ik treed verder niet in details.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:03 schreef Talitha het volgende:
Vertel eens? Hoe vaak heb jij aan sex gedacht tijdens het naar huis rijden?
Niet?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:05 schreef Soury het volgende:
Echt niet !!!!!!! zeker niet op mijn werk
En de meesten luisteren toch nooit naar goede adviezenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mensen schijnen wel graag een luisterend oor bij mij te zoeken. Maar advies geven doe ik niet aan. Ze maken hun eigen fouten maar.
Juist wel tijdens mijn werkquote:Op maandag 5 januari 2009 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt niet !!!!!!! zeker niet op mijn werk
En ondanks dat ben je veilig thuisgekomen. Hoe doen mannen dat dan vraag ik me af. Die kunnen maar 1 ding tegelijk doen heb ik gehoord.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Twee of drie keer, geloof ik. Ik treed verder niet in details.
Die maken brokken.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:16 schreef Talitha het volgende:
En ondanks dat ben je veilig thuisgekomen. Hoe doen mannen dat dan vraag ik me af. Die kunnen maar 1 ding tegelijk doen heb ik gehoord.
Vertel!quote:
Flitsseksdenken Ha Geinig woord. Tja misschien dat wel na een leuke avond ofzo, maar zelden iigquote:Op maandag 5 januari 2009 19:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Twee of drie keer, geloof ik. Ik treed verder niet in details.
[..]
Niet?
Dat maakt de werkdag een beetje draaglijk.
Maar serieus, dat flitsseksdenken herken ik wel. Heel erg.
Inderdaad, al bestuurders uit dat glijfilmpje waren mannenquote:
quote:
Juist wel! Losjes!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:54 schreef beequeen het volgende:
Lieve Litha de ransaap klinkt niet echt gezellig.
Pasta. Uit de magnetron. Maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat het niet te vreten is.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:06 schreef beequeen het volgende:
Fijn dat je weer veilig thuisbent maar wat ga je nu eten? Hier was het zuurkool met Hema worst.![]()
Nadeel als ze stijf zijn is dat ze dan ook ijskoud zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pasta. Uit de magnetron. Maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat het niet te vreten is.
If so, dan ga ik al glibberend en glijdend naar de snackbar. Oe, de gedachte aan al die stijve frikadellen alleen al.
Gaat lekker hier dames.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:20 schreef Copycat het volgende:
Pasta. Uit de magnetron. Maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat het niet te vreten is.
If so, dan ga ik al glibberend en glijdend naar de snackbar. Oe, de gedachte aan al die stijve frikadellen alleen al.
Jamaar! Ze gaan eerst die gloeiendhete olie in, hè. Waar ze dan weer druipend uitkomen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:22 schreef Deisyy het volgende:
Nadeel als ze stijf zijn is dat ze dan ook ijskoud zijn
en het is niet eens pikstaanderig weerquote:Op maandag 5 januari 2009 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat lekker hier dames.![]()
En wat Deisyy zegt.![]()
Leuk Deissy!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Istie dan, een beetje donker, want Donald heeft het fototoestel mee dus moest met mijn telefoon.
Het is dus een donkerbruine leren bankje en 2 losse fauteuils.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk Deissy!
Zie ik daar een wii remote liggen?
Dat ziet er smaakvol uit Deisyy. Goeie keuze dus, die 2 fauteuils ipv een 2 zitsbank.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:25 schreef Deisyy het volgende:
Istie dan, een beetje donker, want Donald heeft het fototoestel mee dus moest met mijn telefoon.
Het is dus een donkerbruine leren bankje en 2 losse fauteuils.
Mwah, als boegbeeld en als voorbeeld is hij wel de man op de juiste plaats. Verder heeft hij niet al teveel macht, hij zit het college voor, dat is het wel zo'n beetje. Hij lijkt mij capabel genoeg om dat te doen en loyaal aan Nederland zal hij ook wel zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
en Aboutaleb... tja ik blijf erbij dat als je door je paspoort moet voldoen aan een marokkaanse wet en verplicht bent op last van de wet cq doodstraf om de belangen van alleen dat land te dienen... dan kun je m.i. nooit zo'n belangrijke post hebben!
Stonden ze ooit in jouw huis???quote:Op maandag 5 januari 2009 19:36 schreef beequeen het volgende:
Nog even een vraagje Deisyy. Zijn het meubels van Kartell of Soho? Ze komen me zo bekend voor.
Bankhangen op een goede bank is toch té lekker?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:37 schreef dieenebart het volgende:
Meubulair is overrated. Het lekkerst zit je op kussens op de grond, en liggen doe je het best in bed.
Een bank is alleen maar handig voor de visite.
Nee gek, ik heb bijna vijf jaar een meubelzaak gerund.quote:
op meubelboulevard kanaleneiland ?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee gek, ik heb bijna vijf jaar een meubelzaak gerund.
En ja, ik zit ook graag op de grond met een kussen onder my ass.![]()
Puhlease, moet er niet aan denken. Een lief, klein zaakje op de Burgemeester Reigerstraat. Ik mag niet spammen, je weetzzzz.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef Deisyy het volgende:
Het is allemaal van Manzoni, heel eenvoudig, maar door kleine details net even anders![]()
Wat staat er dan in jouw kamer dienebart, of liggen daar alleen kussens op de grond?
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo toch?
Da's al veel te veel luxe voor onze Spartaan, gok ik.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo toch?
Ik gok op nog minder meubels en zijn fiets in de huiskamer.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo toch?
Ja héérlijk! En al helemaal als je dat een half jaar niet hebt kunnen doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:38 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Bankhangen op een goede bank is toch té lekker?
Zeker vreemd, maar vast een hoop opluchting inderdaad bij d'r ouders.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef Deisyy het volgende:
Het is natuurlijk wel fijn voor die ouders, maar wat een raar verhaal
Zal geen anti-kraak zijn hè?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:54 schreef dieenebart het volgende:
Hoe kan ik met de huisbaas in contact komen? Tis al helemaal bemeubeld!
Soms zit je ook best lekker op de verkeerde bank hoor. Niet uit eigen ervaring weet ik dit trouwens, je hoort wel eens wat.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:38 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Bankhangen op een goede bank is toch té lekker?
Had ik ook nog niets gezienquote:Op maandag 5 januari 2009 19:52 schreef Copycat het volgende:
Ik zie nu pas dat Oltmans portret.
Dat klopt denk ik wel.
De bank van de buurman.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Soms zit je ook best lekker op de verkeerde bank hoor. Niet uit eigen ervaring weet ik dit trouwens, je hoort wel eens wat.
Laat ik daar nou iedere dag op zitten.quote:
Feliciteer haar maar en kijk uit op je fietsje. Het is glad.quote:
Je wint het niet van die van Scanman.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Laat ik daar nou iedere dag op zitten.![]()
En nee, ik ga niet weer het boetekleed aantrekken voor dat lelijke bankstel of voor de cd's aan de muur.
Hij zei anders wel dat het mijn bank was hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je wint het niet van die van Scanman.
Het blijft een jonge hond hè?quote:
Scheelt wel asfaltexceem dat er nu een laagje ijs op de weg ligt.quote:
Wat is daar nou moeilijk aan, de puntentelling? Ik wil het je wel uitleggen hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:29 schreef Talitha het volgende:
Ik snap trouwens net zoveel van darten als van tennis.
The good old days hè.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij zei anders wel dat het mijn bank was hoor
Tennis is toch 15, 30, 45? En dan met love en ace erbij ofzo? Wrom doen ze niet gewoon 1,2,3? En wrom meppen ze niet gewoon eens lekker door? Twee tikken en het ligt weer stil!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is daar nou moeilijk aan, de puntentelling? Ik wil het je wel uitleggen hoor.
Moet wel zeggen dat tennis iets eenvoudiger uit te leggen is.
Tsja, regels zijn regels zeggen ze dan. Ik gooi soms een pijltje maar raak niks, ook frusterend hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Talitha het volgende:
Tennis is toch 15, 30, 45? En dan met love en ace erbij ofzo? Wrom doen ze niet gewoon 1,2,3? En wrom meppen ze niet gewoon eens lekker door? Twee tikken en het ligt weer stil!
Maar ik zal wel te simpel zijn voor dit soort spelletjes.
Das echt rukquote:Op maandag 5 januari 2009 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is daar nou moeilijk aan, de puntentelling? Ik wil het je wel uitleggen hoor.
Moet wel zeggen dat tennis iets eenvoudiger uit te leggen is.
Thanks! Darten lijkt eik simpeler dan tennis? En bij tennis doen ze aan sexediscriminatie.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, regels zijn regels zeggen ze dan. Ik gooi soms een pijltje maar raak niks, ook frusterend hoor.![]()
Misschien heb je hier iets aan?![]()
Tennis.
Darten.
Enjoy.
Tis een stomme ruk sport ..quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tennis is toch 15, 30, 45? En dan met love en ace erbij ofzo? Wrom doen ze niet gewoon 1,2,3? En wrom meppen ze niet gewoon eens lekker door? Twee tikken en het ligt weer stil!
Maar ik zal wel te simpel zijn voor dit soort spelletjes.
Ik ga voor ice age http://www.koreus.com/video/scrat-no-time-for-nuts.htmlquote:Op maandag 5 januari 2009 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik adviseer de ice-land bank
Ice age 2 was pas op tv. Net zo leuk als deel 1 vond ik.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga voor ice age http://www.koreus.com/video/scrat-no-time-for-nuts.html
dus midden in utreg,,chique gedeelte, je winkeltjequote:Op maandag 5 januari 2009 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, regels zijn regels zeggen ze dan. Ik gooi soms een pijltje maar raak niks, ook frusterend hoor.![]()
Misschien heb je hier iets aan?![]()
Tennis.
Darten.
Enjoy.
Die eekhoorn rulesquote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ice age 2 was pas op tv. Net zo leuk als deel 1 vond ik.
Die pinguin films zijn ook coolquote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ice age 2 was pas op tv. Net zo leuk als deel 1 vond ik.
quote:
Ik denk dat er heel veel grapjes in die films zitten die kinderen nog niet snappen, maar daarom ook weer leuk voor "grote mensen".quote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat soort films echt fun.. Tis leuk voor kinderen maar er zitten ook grapjes in die volwassenen leuk vinden. Shreck is er ook eentje van.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat soort films echt fun.. Tis leuk voor kinderen maar er zitten ook grapjes in die volwassenen leuk vinden. Shreck is er ook eentje van.
Monsters & co.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind ze ook tof!
[ afbeelding ]
Ik moet er echt altijd heel hard om lachen!![]()
En soms zelfs huilen![]()
En nu naar power Yoga * Schopt hardquote:Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef Copycat het volgende:
Zo. Kakt er even iemand in hier, zeg.
Heet douchen is lekker, maar nu ben ik slaperig als ... ja, als wat eigenlijk?
Denk dat ik zo lekker een filmpje ga kijken. In bed.
Ahhh goeiequote:Op maandag 5 januari 2009 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch niet weer met je naaldhakken he
Volgende week! Echt! Ik moet nog afkicken van mijn vakantiegevoel.quote:
Watjequote:Op maandag 5 januari 2009 21:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgende week! Echt! Ik moet nog afkicken van mijn vakantiegevoel.
Ik begrijp je hoor!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgende week! Echt! Ik moet nog afkicken van mijn vakantiegevoel.
Ja.quote:
Ik heb die indoor fiets al weken niet aangeraakt...quote:Op maandag 5 januari 2009 21:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Morgen get ik weer up en maandag get ik my ass naar poweryoga.
Gelukkig!quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb die indoor fiets al weken niet aangeraakt...![]()
Ik loop liever
Slaap lekker Cc!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig!
Ik was al bang dat ik iedereen teleurstelde.
Nite, guys 'n dolls!
Dat kan ik weerquote:
Dat is echt een van mijn favorietenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind ze ook tof!
[ afbeelding ]
Ik moet er echt altijd heel hard om lachen!![]()
En soms zelfs huilen![]()
Weet jij volgend jaar december nog dat jij in januari leuke foto's had gemaakt voor de kerstkaarten?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef Soury het volgende:
Ik heb net echt leuke foto's genomen van poes die speelt met kerstboom.
Doppie zat er nog opDus weer geen kerstkaarten in december
Nee dat neem ik me elk jaar weer voor. Dus dacht slim te zijn. Maar ik stuur al geen kaarten jarenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet jij volgend jaar december nog dat jij in januari leuke foto's had gemaakt voor de kerstkaarten?![]()
Slaap lekker CarOnline, voor na het kijken!
Haha! Ik ook niet. Soms koop ik ze wel hoor, en postzegels enzo. En dan ligt dat mij een paar maanden gemeen aan te kijken, en dan pleur ik het weg.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat neem ik me elk jaar weer voor. Dus dacht slim te zijn. Maar ik stuur al geen kaarten jaren
Bewaar hem voor zijn verjaardag!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:23 schreef CarOnline het volgende:
Ik zou dit jaar 1 kaart sturen maar zelfs dat ben ik nog vergeten.
Sorry Gert. 't Kan alsnog wel als je er op stáát
Jaquote:Op maandag 5 januari 2009 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bewaar hem voor zijn verjaardag!
Zijn ze nog niet binnen?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:28 schreef CarOnline het volgende:
Nou ja, eerst maar eens afwachten of zijn nieuwjaarskaart wel binnenkomt voordat ik er wakker van ga liggen!
En de DS-doosjes.
Want die heb ik nog niet (ja sorry LS)
Waar zit die eigenlijk
Nou, lijkt me niet zo handig om hem dan juist dàn te versturen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw.![]()
Er gaat niets boven een kerstkaart op 14 februari?
Die staat al een week met ewrtensoep langs de elfstedentocht lijn...quote:Op maandag 5 januari 2009 22:28 schreef CarOnline het volgende:
Nou ja, eerst maar eens afwachten of zijn nieuwjaarskaart wel binnenkomt voordat ik er wakker van ga liggen!
En de DS-doosjes.
Want die heb ik nog niet (ja sorry LS)
Waar zit die eigenlijk
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had me voorgenomen in januari alsnog kaarten te sturen guess what
Ja, dat heb ik even gemist schijnbaar!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:32 schreef Deisyy het volgende:
LS had toch prive-omstandigheden waardoor hij er een tijdje niet zou zijn?
Gewoon niet heel veel hartjes er op tekenen, dan kan het best!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, lijkt me niet zo handig om hem dan juist dàn te versturen.
Ook al staat er Merry Christmas op.
Misschien moet ik het dan maar niet anoniem doen
Nou, wie weet.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon niet heel veel hartjes er op tekenen, dan kan het best!
Ideaal, zie je bijna niets vanquote:Op maandag 5 januari 2009 22:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, lijkt me niet zo handig om hem dan juist dàn te versturen.
Ook al staat er Merry Christmas op.
Misschien moet ik het dan maar niet anoniem doen
Manu is toch naar Manchester?!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn ze nog niet binnen?![]()
Ja geen idee, ik las laatst dat hij even niet meer kwam ofzo? Maar ik heb helemaal gemist waarom.
Peter weet ik wel, die heeft even Fok!pauze, maar waar is Manu ook?
Ik was hier niet toen hij wegging, maar heb wle begrepen dat hij allang weer terug was verwacht.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naar Spanje was hij toch? Alleen voor de kerstdagen geloof ik.
Zou je gaan bellen danquote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
Raar verhaal he![]()
LS heeft zijn telefoonnummer maar hij is er ook nie, dus kunnen we nie bellen nie en ook nie sms-en nie.
Nee dat nou ook weer niet, maar misschien zou iemand anders zich geroepen voelenquote:
Ik niet, maar ik blijf het wel vaag vinden.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat nou ook weer niet, maar misschien zou iemand anders zich geroepen voelen
Kom op zeg ... tis maar een forum. Die duikt wel weer opquote:Op maandag 5 januari 2009 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik blijf het wel vaag vinden.
heeft die zich waarschijnlijk doodgereden... op zo'n heul dik spaans vrouwtjequote:Op maandag 5 januari 2009 22:49 schreef Aagjekat het volgende:
hij ging op 22 december voor 4 dagen naar Barcelona
en daarna hebben we niets meer van hem gehoord...Manu, where are you/...
Ik durfde mijn auto niet op slot te doen. Die deur is gewoon open.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
heeft die zich waarschijnlijk doodgereden... op zo'n heul dik spaans vrouwtje![]()
tis trouwens keiglad he
truste liesiequote:
altijd leuk om je rubbers los te rukkenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik durfde mijn auto niet op slot te doen. Die deur is gewoon open.
Ik zocht vaseline vanmiddag in de supermarkt !!! Niet te koop of uitverkocht.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
altijd leuk om je rubbers los te rukken
hahahah godzijdank lees ik deze post in de contextquote:Op maandag 5 januari 2009 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zocht vaseline vanmiddag in de supermarkt !!! Niet te koop of uitverkocht.
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
Raar verhaal he![]()
LS heeft zijn telefoonnummer maar hij is er ook nie, dus kunnen we nie bellen nie en ook nie sms-en nie.
ik heb de eerste meeting van Manu en LS meegemaakt.. geleuf me... Manu wil niet gebelt wordenquote:
Jij heb dus een standaard pot op je nachtkastjequote:Op maandag 5 januari 2009 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahahah godzijdank lees ik deze post in de context
Nee dat hebben we hier een week of twee geleden nog wel meegekregen ja, dat Manu niet door LS gebeld wil worden.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb de eerste meeting van Manu en LS meegemaakt.. geleuf me... Manu wil niet gebelt worden
nope, nergens veur nodig!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij heb dus een standaard pot op je nachtkastje
het was echt bijna sneu voor die arme Manuquote:Op maandag 5 januari 2009 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat hebben we hier een week of twee geleden nog wel meegekregen ja, dat Manu niet door LS gebeld wil worden.
p.s. smeer jij eerst je hol vol vaseline dan joh, voordat je er zo'n wodka-tampon in frot? Werkt het dan nog wel, of gaat het je gewoon om dat lekkere gevoel in je poepert?![]()
Auto rubbers ....quote:
kdoe alleen lease auto's... rubbers stuk.. boeie..quote:
Best klote als je deur niet open gaat wtf heeft dat met lease te maken?????quote:Op maandag 5 januari 2009 23:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
kdoe alleen lease auto's... rubbers stuk.. boeie..
da'k die rubbers gewoon losruk en de garage het maar lekker uit mag zoekenquote:Op maandag 5 januari 2009 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Best klote als je deur niet open gaat wtf heeft dat met lease te maken?????
En dat kost geen tijd ofzoquote:Op maandag 5 januari 2009 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
da'k die rubbers gewoon losruk en de garage het maar lekker uit mag zoeken
B.s. Je moet die deur openrukken of er tegenaan pissen.. De groeten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
minderEn de rekening gaat ergens anders heen...
Jahaa, maar je kan toch in één keer door dan. Sleutel - klik - kut, deur zit vast. RUK - scheur en klaar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
B.s. Je moet die deur openrukken of er tegenaan pissen.. De groeten.
Kweet niet hoor... had vandaag al moeite met de sleutel. En kan me herinneren dat ik fout maakte bij de ingang van me werk jaren geleden. Zat me raam vast gevroren. Ik kom binnen met een pasjes. Dus ik moest uitstappen en moeilijk doen. Pfffff nog 3 maanden en is het weer lentequote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jahaa, maar je kan toch in één keer door dan. Sleutel - klik - kut, deur zit vast. RUK - scheur en klaar.
Ik duik er in. Morgen een lange dag schaatsen - we zullen wel binnen een half uur klaar zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Kweet niet hoor... had vandaag al moeite met de sleutel. En kan me herinneren dat ik fout maakte bij de ingang van me werk jaren geleden. Zat me raam vast gevroren. Ik kom binnen met een pasjes. Dus ik moest uitstappen en moeilijk doen. Pfffff nog 3 maanden en is het weer lente
Leuk !! Dat schaatsen dan. En zijn moeders niet handig om schoon te makenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik duik er in. Morgen een lange dag schaatsen - we zullen wel binnen een half uur klaar zijn![]()
In ieder geval even opruimen voor m'n moeder komt![]()
Some things never change...
hoho... en bellen voor een vervangende auto... komen ze hem netjes omruilen ter plekkequote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jahaa, maar je kan toch in één keer door dan. Sleutel - klik - kut, deur zit vast. RUK - scheur en klaar.
suf man.... zit ik hier strax in me uppie!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik duik er in. Morgen een lange dag schaatsen - we zullen wel binnen een half uur klaar zijn![]()
In ieder geval even opruimen voor m'n moeder komt![]()
Some things never change...
Gezellig?quote:
ik meld me even ..... voor het geval dat iemand mij mocht missen......quote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
Raar verhaal he![]()
is dit 'n verkapt verzoek tot een nachtelijk webcaminvitatiestrippokertoernooi met 1 van die model-oma's die in ut broekie willen?quote:
hoiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ik meld me even ..... voor het geval dat iemand mij mocht missen......
dus NIET bellen hoor......... ik herhaal NIET bellen![]()
Truste allemaal![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi![]()
goed dat je je even laat zien, ik liep al de hele avond te ijsberen en drukte te maken![]()
ja, die manu toch, hetismewat, ik liep er de hele dag aan te denken op 't werk. zelfs tijdens het neuken..![]()
trusten, darling
Fokken! Duhhhh!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 06:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je al die tijd wakker geweest ?![]()
wat doe jij zoal 's nachts?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 06:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Fokken! Duhhhh! [ afbeelding ]
Moet ik het zeggen of kijk je zelf?quote:
Zak in een wak.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:15 schreef dieenebart het volgende:
Mogguh![]()
Iedereen weer fluks aan die Arbeit?
Jij moest toch nog een week?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:16 schreef Copycat het volgende:
En dan zak je in een wak en dan zeggen ze: "Kijk, een zak in een wak."
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:15 schreef dieenebart het volgende:
Mogguh![]()
Iedereen weer fluks aan die Arbeit?
Nee. Deze week is mijn PMS week en komend weekend is mijn Halloween party.quote:
Rustig, we waren met z'n vieren om het te vieren. Was mooi op tijd weer thuis, en vanmorgen vroeg en fris er uit! Om LEUKE DINGEN te gaan doen met mijn levenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Deze week is mijn PMS week en komend weekend is mijn Halloween party.
Geloof ik.
En zo niet, dan heb ik gewoon een ochtendhumeur.
Hoe was de verjaardag gisteren?
Ga jij maar lekker leuke dingen doen die geen drol kosten, dan houden wij de economie wel draaiende.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:24 schreef dieenebart het volgende:
Rustig, we waren met z'n vieren om het te vieren. Was mooi op tijd weer thuis, en vanmorgen vroeg en fris er uit! Om LEUKE DINGEN te gaan doen met mijn leven
Net of ik een uitkerink krijgquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker leuke dingen doen die geen drol kosten, dan houden wij de economie wel draaiende.
Have fun met schaatsen en doe maar niet door het ijs zakken, dan. Zie je , ik kan het wel: aardig zijn.
Goeie seriequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
Weet iemand trouwens of Dirty Sexy Money wordt herhaald? Gisteren helemaal vergeten te kijken.
thanks BQ, ben er misselijk van.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:11 schreef beequeen het volgende:
Moggûh![]()
Cc, Net 5 kent ook Programma Gemist alleen is de site tijdelijk niet beschikbaar. Misschien later op de dag nog even proberen.
http://www.net5.nl/
Sterkte met de hoofdpijn hondjes.
Voorzichtig dan Buuf! En meld je even als je weer terug bent. Dan ga ik na jou.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee, ik ben moed aan het verzamelen om boodschappen te gaan doen. Op de fiets![]()
Ik heb mijn lijstje al af.dus nou ja, dan ga ik maar enzo.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:11 schreef beequeen het volgende:
Cc, Net 5 kent ook Programma Gemist alleen is de site tijdelijk niet beschikbaar. Misschien later op de dag nog even proberen.
http://www.net5.nl/
Als je zegt welke aflevering je wil hebben kan ik je wel een link pm'en die wel werktquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:21 schreef Copycat het volgende:
Pietje. Ik heb een tijd terug torrents op mijn laptop gezet, maar dat werkte niet goed. Ik stond constant op oranje en binnenhalen van een aflevering duurde drie dagen. Minimaal. Ben ik te blond voor.
Dat ligt waarschijnlijk aan ports die netjes op slot zitten in je router of gateway.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat op mijn werk ga kijken. Zal vanavond eens checken. Moet ook nog de laatste aflevering van Topstylist zien.
Pietje. Ik heb een tijd terug torrents op mijn laptop gezet, maar dat werkte niet goed. Ik stond constant op oranje en binnenhalen van een aflevering duurde drie dagen. Minimaal. Ben ik te blond voor.
Ja, zo'n soort melding kreeg ik inderdaad. Te technisch voor mij. Ga ik daarmee kloten, dan gaat mijn laptop naar de klote. Fo'sure, jeweets.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:23 schreef Dementor het volgende:
Dat ligt waarschijnlijk aan ports die netjes op slot zitten in je router of gateway.
Ja das technisch.
Nee, dat begrijp ik muts. Zo, nu ga ik gezellig strijken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:21 schreef Copycat het volgende:
Ik denk niet dat ik dat op mijn werk ga kijken. Zal vanavond eens checken. Moet ook nog de laatste aflevering van Topstylist zien.
Nou ja, dan haak ik volgende week wel weer aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ok, maar de kans dat zo'n serie op uitzending gemist oid komt lijkt me niet erg groot.
De liefde is weer eens bekoeldquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef beequeen het volgende:
Oh, ik zie dat Edgar actief is op Rocket. Tsja, je moet wat hè?
Ik denk maar zo het is goedkoper dan een gedwongen opname.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik muts. Zo, nu ga ik gezellig strijken.![]()
Wie is Edgar?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik muts. Zo, nu ga ik gezellig strijken.![]()
Perfecte timing buuf. Ik trek net m'n schoenen aan. Hier ook stralend zonnig weer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wie is Edgar?
En ja, ik ben er weer! Wat is het straaaaaaaaaaaalend buiten.![]()
I'm PMSing and therefore I can legally bite your head off!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:56 schreef Kaat38 het volgende:
Klein bevroren ochtendhumeurtje geloof ik?
haaa hoor ik daar mijn queue?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
I'm PMSing and therefore I can legally bite your head off!
Better watch it!quote:
Nou zeur je teveel aan mijn kop, maandag is geweest dus kop op en morgen zagen we de week door!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
I'm PMSing and therefore I can legally bite your head off!
woont dus ook aan het water! ik ook en als ze langs schaatsen heb ik altijd het gevoel van: ze schaatsen door mijn achtertuin, herkenbaar?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:04 schreef Aagjekat het volgende:
ze zijn achter mijn tuin, op de sloot aan schaatsen.
dit heb ik toch al tenminste 15 jaar niet meer gezien,,
Blijkbaar is er nog steeds een publiek voor ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef beequeen het volgende:
Zeuren? Ik waarschuw je. Dat is juist heel vriendelijk en lief van me!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:12 schreef Kaat38 het volgende:
Nou zeur je teveel aan mijn kop, maandag is geweest dus kop op en morgen zagen we de week door!![]()
Of last van koude voeten?
Luid en duidelijk en daar hou ik van!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeuren? Ik waarschuw je. Dat is juist heel vriendelijk en lief van me!
Geen koude voeten hier. Lekker warm juist. En ik overdrijf mijn slechte kanten graag. Net als mijn goede.
O ja, dat was ik even vergeten. En ik ben zo'n watje met sneeuw.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij hebben geen sneeuw hè, dat scheelt.![]()
Doe voorzichtig.
je gaat maar op m'n motorkap zitten!quote:
Mijn PMS-buien zijn ook heel onbestemd, dus of je er daadwerkelijk op vooruit gaat, betwijfel ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:18 schreef Noek het volgende:
![]()
Cc, ruilen? Ik jouw pms, jij mijn onbestemde bui? Zeg ja!
Heb je je motor al omgebouwd dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:21 schreef versabommie het volgende:
je gaat maar op m'n motorkap zitten!
nee maar heb een testmuts nodig voor het prototypequote:
Ik denk: wat ziet dat er raar uit?? Maar je schrijft het inderdaad zo!quote:
Okay, maar dan moet je nog wel een paar dagen geduld hebben. Totdat het bloedbad begint.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:25 schreef versabommie het volgende:
nee maar heb een testmuts nodig voor het prototype
Was ik me ook al aan het afvragen: hoe lang geleden het is dat het zo koud was...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:04 schreef Aagjekat het volgende:
ze zijn achter mijn tuin, op de sloot aan schaatsen.
dit heb ik toch al tenminste 15 jaar niet meer gezien,,
Nee. Zo chagrijnig ben ik. Ik wil er niet eens uren over zeiken. Nou, dat wil wat zeggen hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn PMS-buien zijn ook heel onbestemd, dus of je er daadwerkelijk op vooruit gaat, betwijfel ik.
Wil je erover praten?
jahahaha jij zal het eens niet nakijken... kommaneukster!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk: wat ziet dat er raar uit?? Maar je schrijft het inderdaad zo!
Erg vreemd woord eigenlijk: 4 klinkers en een q. Die hebben we niet in het Nederlands volgens mij.
Was het zó hard krabben vanochtend?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee. Zo chagrijnig ben ik. Ik wil er niet eens uren over zeiken. Nou, dat wil wat zeggen hoor.
Nee, die was al gedaan, door de plaatselijke allochtoon. Een bijna Zweed in dit geval.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Was het zó hard krabben vanochtend?![]()
Of wil je me alleen al om die vraag de ogen uitkrabben?![]()
Slierten en bonken hè, slierten en bonken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, maar dan moet je nog wel een paar dagen geduld hebben. Totdat het bloedbad begint.
Met sliertjes en brokjes.
En nu ga ik lunchen.
Zwedenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, die was al gedaan, door de plaatselijke allochtoon. Een bijna Zweed in dit geval.
Zweden.
Een Zweedse neger? Cool!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, die was al gedaan, door de plaatselijke allochtoon. Een bijna Zweed in dit geval.
Zweden.
Yup, you know me!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
jahahaha jij zal het eens niet nakijken... kommaneukster!
De eskimo's waren uitverkocht. Nu moet ik waarschijnlijk om een houtvuurtje heen kumbaya gaan rocken.quote:
quote:
Henke! Kómt er een keer iets goeds uit Zweden, is het geïmporteerd. OK, Abba en die gehaktballetjes kunnen er ook mee door.quote:
Dan moeten we weer eens op jacht.quote:
Ik dacht dat het een halve Zweed was?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:11 schreef Gert het volgende:
Henke! Kómt er een keer iets goeds uit Zweden, is het geïmporteerd. OK, Abba en die gehaktballetjes kunnen er ook mee door.
Je zou het haast gaan vermoeden hè, met de achternaam Larsson.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een halve Zweed was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |