Dus Vaseline is géén garantie.
  Dus Vaseline is géén garantie.

Zak in een wak.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:15 schreef dieenebart het volgende:
Mogguh
Iedereen weer fluks aan die Arbeit?

Jij moest toch nog een week?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:16 schreef Copycat het volgende:
En dan zak je in een wak en dan zeggen ze: "Kijk, een zak in een wak."

quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:15 schreef dieenebart het volgende:
Mogguh
Iedereen weer fluks aan die Arbeit?

Nee. Deze week is mijn PMS week en komend weekend is mijn Halloween party.quote:
 .
  . 

Rustig, we waren met z'n vieren om het te vieren. Was mooi op tijd weer thuis, en vanmorgen vroeg en fris er uit! Om LEUKE DINGEN te gaan doen met mijn levenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Deze week is mijn PMS week en komend weekend is mijn Halloween party.
Geloof ik.
En zo niet, dan heb ik gewoon een ochtendhumeur.
Hoe was de verjaardag gisteren?

Ga jij maar lekker leuke dingen doen die geen drol kosten, dan houden wij de economie wel draaiende.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:24 schreef dieenebart het volgende:
Rustig, we waren met z'n vieren om het te vieren. Was mooi op tijd weer thuis, en vanmorgen vroeg en fris er uit! Om LEUKE DINGEN te gaan doen met mijn leven

Net of ik een uitkerink krijgquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker leuke dingen doen die geen drol kosten, dan houden wij de economie wel draaiende.
Have fun met schaatsen en doe maar niet door het ijs zakken, dan. Zie je , ik kan het wel: aardig zijn.

.
  .

dus nou ja, dan ga ik maar enzo.
  dus nou ja, dan ga ik maar enzo.  

Goeie seriequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
Weet iemand trouwens of Dirty Sexy Money wordt herhaald? Gisteren helemaal vergeten te kijken.
 , torrents ftw
, torrents ftw  !
!

thanks BQ, ben er misselijk van.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:11 schreef beequeen het volgende:
Moggûh
Cc, Net 5 kent ook Programma Gemist alleen is de site tijdelijk niet beschikbaar. Misschien later op de dag nog even proberen.
http://www.net5.nl/
Sterkte met de hoofdpijn hondjes.

Voorzichtig dan Buuf! En meld je even als je weer terug bent. Dan ga ik na jou.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee, ik ben moed aan het verzamelen om boodschappen te gaan doen. Op de fiets
Ik heb mijn lijstje al af.dus nou ja, dan ga ik maar enzo.

quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:11 schreef beequeen het volgende:
Cc, Net 5 kent ook Programma Gemist alleen is de site tijdelijk niet beschikbaar. Misschien later op de dag nog even proberen.
http://www.net5.nl/

Als je zegt welke aflevering je wil hebben kan ik je wel een link pm'en die wel werktquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:21 schreef Copycat het volgende:
Pietje. Ik heb een tijd terug torrents op mijn laptop gezet, maar dat werkte niet goed. Ik stond constant op oranje en binnenhalen van een aflevering duurde drie dagen. Minimaal. Ben ik te blond voor.
 . Je moet er voor zorgen dat je de torrent pakt met de meeste connecties (seeders / leechers), en dat is vaak niet de bovenste in de lijst
. Je moet er voor zorgen dat je de torrent pakt met de meeste connecties (seeders / leechers), en dat is vaak niet de bovenste in de lijst  
   .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |