quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi
goed dat je je even laat zien, ik liep al de hele avond te ijsberen en drukte te maken
ja, die manu toch, hetismewat, ik liep er de hele dag aan te denken op 't werk. zelfs tijdens het neuken..
trusten, darling
 zet Manu uit je hoofd poepie volgens mij heeft ie al een dinnetje ......
   zet Manu uit je hoofd poepie volgens mij heeft ie al een dinnetje ...... kusje erop
   kusje erop

Fokken! Duhhhh!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 06:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je al die tijd wakker geweest ?
wat doe jij zoal 's nachts?

quote:Op dinsdag 6 januari 2009 06:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Fokken! Duhhhh! [ afbeelding ]
 ow.........
   ow.........

Moet ik het zeggen of kijk je zelf?quote:

Dus Vaseline is géén garantie.
  Dus Vaseline is géén garantie.

Zak in een wak.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:15 schreef dieenebart het volgende:
Mogguh
Iedereen weer fluks aan die Arbeit?

Jij moest toch nog een week?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:16 schreef Copycat het volgende:
En dan zak je in een wak en dan zeggen ze: "Kijk, een zak in een wak."

quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:15 schreef dieenebart het volgende:
Mogguh
Iedereen weer fluks aan die Arbeit?

Nee. Deze week is mijn PMS week en komend weekend is mijn Halloween party.quote:
 .
  . 

Rustig, we waren met z'n vieren om het te vieren. Was mooi op tijd weer thuis, en vanmorgen vroeg en fris er uit! Om LEUKE DINGEN te gaan doen met mijn levenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Deze week is mijn PMS week en komend weekend is mijn Halloween party.
Geloof ik.
En zo niet, dan heb ik gewoon een ochtendhumeur.
Hoe was de verjaardag gisteren?

Ga jij maar lekker leuke dingen doen die geen drol kosten, dan houden wij de economie wel draaiende.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:24 schreef dieenebart het volgende:
Rustig, we waren met z'n vieren om het te vieren. Was mooi op tijd weer thuis, en vanmorgen vroeg en fris er uit! Om LEUKE DINGEN te gaan doen met mijn leven

Net of ik een uitkerink krijgquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker leuke dingen doen die geen drol kosten, dan houden wij de economie wel draaiende.
Have fun met schaatsen en doe maar niet door het ijs zakken, dan. Zie je , ik kan het wel: aardig zijn.

.
  .

dus nou ja, dan ga ik maar enzo.
  dus nou ja, dan ga ik maar enzo.  

Goeie seriequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
Weet iemand trouwens of Dirty Sexy Money wordt herhaald? Gisteren helemaal vergeten te kijken.
 , torrents ftw
, torrents ftw  !
!

thanks BQ, ben er misselijk van.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:11 schreef beequeen het volgende:
Moggûh
Cc, Net 5 kent ook Programma Gemist alleen is de site tijdelijk niet beschikbaar. Misschien later op de dag nog even proberen.
http://www.net5.nl/
Sterkte met de hoofdpijn hondjes.

Voorzichtig dan Buuf! En meld je even als je weer terug bent. Dan ga ik na jou.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee, ik ben moed aan het verzamelen om boodschappen te gaan doen. Op de fiets
Ik heb mijn lijstje al af.dus nou ja, dan ga ik maar enzo.

quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:11 schreef beequeen het volgende:
Cc, Net 5 kent ook Programma Gemist alleen is de site tijdelijk niet beschikbaar. Misschien later op de dag nog even proberen.
http://www.net5.nl/

Als je zegt welke aflevering je wil hebben kan ik je wel een link pm'en die wel werktquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:21 schreef Copycat het volgende:
Pietje. Ik heb een tijd terug torrents op mijn laptop gezet, maar dat werkte niet goed. Ik stond constant op oranje en binnenhalen van een aflevering duurde drie dagen. Minimaal. Ben ik te blond voor.
 . Je moet er voor zorgen dat je de torrent pakt met de meeste connecties (seeders / leechers), en dat is vaak niet de bovenste in de lijst
. Je moet er voor zorgen dat je de torrent pakt met de meeste connecties (seeders / leechers), en dat is vaak niet de bovenste in de lijst  
   .
.

Dat ligt waarschijnlijk aan ports die netjes op slot zitten in je router of gateway.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat op mijn werk ga kijken. Zal vanavond eens checken. Moet ook nog de laatste aflevering van Topstylist zien.
Pietje. Ik heb een tijd terug torrents op mijn laptop gezet, maar dat werkte niet goed. Ik stond constant op oranje en binnenhalen van een aflevering duurde drie dagen. Minimaal. Ben ik te blond voor.

Ja, zo'n soort melding kreeg ik inderdaad. Te technisch voor mij. Ga ik daarmee kloten, dan gaat mijn laptop naar de klote. Fo'sure, jeweets.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:23 schreef Dementor het volgende:
Dat ligt waarschijnlijk aan ports die netjes op slot zitten in je router of gateway.
Ja das technisch.

Nee, dat begrijp ik muts. Zo, nu ga ik gezellig strijken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:21 schreef Copycat het volgende:
Ik denk niet dat ik dat op mijn werk ga kijken. Zal vanavond eens checken. Moet ook nog de laatste aflevering van Topstylist zien.

.
.

Nou ja, dan haak ik volgende week wel weer aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ok, maar de kans dat zo'n serie op uitzending gemist oid komt lijkt me niet erg groot.

De liefde is weer eens bekoeldquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef beequeen het volgende:
Oh, ik zie dat Edgar actief is op Rocket. Tsja, je moet wat hè?
 .
 .

Ik denk maar zo het is goedkoper dan een gedwongen opname.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik muts. Zo, nu ga ik gezellig strijken.

Wie is Edgar?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik muts. Zo, nu ga ik gezellig strijken.

Perfecte timing buuf. Ik trek net m'n schoenen aan. Hier ook stralend zonnig weer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wie is Edgar?
En ja, ik ben er weer! Wat is het straaaaaaaaaaaalend buiten.

I'm PMSing and therefore I can legally bite your head off!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:56 schreef Kaat38 het volgende:
Klein bevroren ochtendhumeurtje geloof ik?

haaa hoor ik daar mijn queue?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
I'm PMSing and therefore I can legally bite your head off!

Better watch it!quote:

Nou zeur je teveel aan mijn kop, maandag is geweest dus kop op en morgen zagen we de week door!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
I'm PMSing and therefore I can legally bite your head off!

woont dus ook aan het water! ik ook en als ze langs schaatsen heb ik altijd het gevoel van: ze schaatsen door mijn achtertuin, herkenbaar?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:04 schreef Aagjekat het volgende:
ze zijn achter mijn tuin, op de sloot aan schaatsen.
dit heb ik toch al tenminste 15 jaar niet meer gezien,,

Blijkbaar is er nog steeds een publiek voor ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef beequeen het volgende:

Zeuren? Ik waarschuw je. Dat is juist heel vriendelijk en lief van me!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:12 schreef Kaat38 het volgende:
Nou zeur je teveel aan mijn kop, maandag is geweest dus kop op en morgen zagen we de week door!
Of last van koude voeten?
 .
 .

Luid en duidelijk en daar hou ik van!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeuren? Ik waarschuw je. Dat is juist heel vriendelijk en lief van me!
Geen koude voeten hier. Lekker warm juist. En ik overdrijf mijn slechte kanten graag. Net als mijn goede.
 (en ik zit hier met pantoffels aan van mijn dochter, geen potje dus)
 (en ik zit hier met pantoffels aan van mijn dochter, geen potje dus)   

O ja, dat was ik even vergeten. En ik ben zo'n watje met sneeuw.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij hebben geen sneeuw hè, dat scheelt.
Doe voorzichtig.

je gaat maar op m'n motorkap zitten!quote:

Mijn PMS-buien zijn ook heel onbestemd, dus of je er daadwerkelijk op vooruit gaat, betwijfel ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:18 schreef Noek het volgende:

Cc, ruilen? Ik jouw pms, jij mijn onbestemde bui? Zeg ja!

Heb je je motor al omgebouwd dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:21 schreef versabommie het volgende:
je gaat maar op m'n motorkap zitten!

nee maar heb een testmuts nodig voor het prototypequote:

Ik denk: wat ziet dat er raar uit?? Maar je schrijft het inderdaad zo!quote:

Okay, maar dan moet je nog wel een paar dagen geduld hebben. Totdat het bloedbad begint.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:25 schreef versabommie het volgende:
nee maar heb een testmuts nodig voor het prototype
 .
  .

Was ik me ook al aan het afvragen: hoe lang geleden het is dat het zo koud was...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:04 schreef Aagjekat het volgende:
ze zijn achter mijn tuin, op de sloot aan schaatsen.
dit heb ik toch al tenminste 15 jaar niet meer gezien,,

Nee. Zo chagrijnig ben ik. Ik wil er niet eens uren over zeiken. Nou, dat wil wat zeggen hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn PMS-buien zijn ook heel onbestemd, dus of je er daadwerkelijk op vooruit gaat, betwijfel ik.
Wil je erover praten?

jahahaha jij zal het eens niet nakijken... kommaneukster!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk: wat ziet dat er raar uit?? Maar je schrijft het inderdaad zo!
Erg vreemd woord eigenlijk: 4 klinkers en een q. Die hebben we niet in het Nederlands volgens mij.

Was het zó hard krabben vanochtend?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee. Zo chagrijnig ben ik. Ik wil er niet eens uren over zeiken. Nou, dat wil wat zeggen hoor.

Nee, die was al gedaan, door de plaatselijke allochtoon. Een bijna Zweed in dit geval.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Was het zó hard krabben vanochtend?
Of wil je me alleen al om die vraag de ogen uitkrabben?

Slierten en bonken hè, slierten en bonken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, maar dan moet je nog wel een paar dagen geduld hebben. Totdat het bloedbad begint.
Met sliertjes en brokjes.
En nu ga ik lunchen.

Ik moet na de kerst wel een maand niet eten teneinde weer in balans te zijn. Dus bewegen is nooit weg. Neem wel mijn mobieltje mee want het zou echt net wat voor mij zijn om op een hobbelig bevroren pad mijn enkel te breken.
  Ik moet na de kerst wel een maand niet eten teneinde weer in balans te zijn. Dus bewegen is nooit weg. Neem wel mijn mobieltje mee want het zou echt net wat voor mij zijn om op een hobbelig bevroren pad mijn enkel te breken.  

Zwedenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, die was al gedaan, door de plaatselijke allochtoon. Een bijna Zweed in dit geval.
Zweden.

Een Zweedse neger? Cool!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, die was al gedaan, door de plaatselijke allochtoon. Een bijna Zweed in dit geval.
Zweden.

Yup, you know me!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
jahahaha jij zal het eens niet nakijken... kommaneukster!

-je voor Noek
 -je voor Noek 

De eskimo's waren uitverkocht. Nu moet ik waarschijnlijk om een houtvuurtje heen kumbaya gaan rocken.quote:

quote:

Henke! Kómt er een keer iets goeds uit Zweden, is het geïmporteerd. OK, Abba en die gehaktballetjes kunnen er ook mee door.quote:

Dan moeten we weer eens op jacht.quote:

Ik dacht dat het een halve Zweed was?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:11 schreef Gert het volgende:
Henke! Kómt er een keer iets goeds uit Zweden, is het geïmporteerd. OK, Abba en die gehaktballetjes kunnen er ook mee door.

Je zou het haast gaan vermoeden hè, met de achternaam Larsson.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een halve Zweed was?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |