Scheelt wel asfaltexceem dat er nu een laagje ijs op de weg ligt.quote:
Wat is daar nou moeilijk aan, de puntentelling? Ik wil het je wel uitleggen hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:29 schreef Talitha het volgende:
Ik snap trouwens net zoveel van darten als van tennis.
The good old days hè.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij zei anders wel dat het mijn bank was hoor
Tennis is toch 15, 30, 45? En dan met love en ace erbij ofzo? Wrom doen ze niet gewoon 1,2,3? En wrom meppen ze niet gewoon eens lekker door? Twee tikken en het ligt weer stil!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is daar nou moeilijk aan, de puntentelling? Ik wil het je wel uitleggen hoor.
Moet wel zeggen dat tennis iets eenvoudiger uit te leggen is.
Tsja, regels zijn regels zeggen ze dan. Ik gooi soms een pijltje maar raak niks, ook frusterend hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Talitha het volgende:
Tennis is toch 15, 30, 45? En dan met love en ace erbij ofzo? Wrom doen ze niet gewoon 1,2,3? En wrom meppen ze niet gewoon eens lekker door? Twee tikken en het ligt weer stil!
Maar ik zal wel te simpel zijn voor dit soort spelletjes.
Das echt rukquote:Op maandag 5 januari 2009 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is daar nou moeilijk aan, de puntentelling? Ik wil het je wel uitleggen hoor.
Moet wel zeggen dat tennis iets eenvoudiger uit te leggen is.
Thanks! Darten lijkt eik simpeler dan tennis? En bij tennis doen ze aan sexediscriminatie.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, regels zijn regels zeggen ze dan. Ik gooi soms een pijltje maar raak niks, ook frusterend hoor.![]()
Misschien heb je hier iets aan?![]()
Tennis.
Darten.
Enjoy.
Tis een stomme ruk sport ..quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tennis is toch 15, 30, 45? En dan met love en ace erbij ofzo? Wrom doen ze niet gewoon 1,2,3? En wrom meppen ze niet gewoon eens lekker door? Twee tikken en het ligt weer stil!
Maar ik zal wel te simpel zijn voor dit soort spelletjes.
Ik ga voor ice age http://www.koreus.com/video/scrat-no-time-for-nuts.htmlquote:Op maandag 5 januari 2009 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik adviseer de ice-land bank
Ice age 2 was pas op tv. Net zo leuk als deel 1 vond ik.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga voor ice age http://www.koreus.com/video/scrat-no-time-for-nuts.html
dus midden in utreg,,chique gedeelte, je winkeltjequote:Op maandag 5 januari 2009 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, regels zijn regels zeggen ze dan. Ik gooi soms een pijltje maar raak niks, ook frusterend hoor.![]()
Misschien heb je hier iets aan?![]()
Tennis.
Darten.
Enjoy.
Die eekhoorn rulesquote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ice age 2 was pas op tv. Net zo leuk als deel 1 vond ik.
Die pinguin films zijn ook coolquote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ice age 2 was pas op tv. Net zo leuk als deel 1 vond ik.
quote:
Ik denk dat er heel veel grapjes in die films zitten die kinderen nog niet snappen, maar daarom ook weer leuk voor "grote mensen".quote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat soort films echt fun.. Tis leuk voor kinderen maar er zitten ook grapjes in die volwassenen leuk vinden. Shreck is er ook eentje van.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat soort films echt fun.. Tis leuk voor kinderen maar er zitten ook grapjes in die volwassenen leuk vinden. Shreck is er ook eentje van.
Monsters & co.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind ze ook tof!
[ afbeelding ]
Ik moet er echt altijd heel hard om lachen!![]()
En soms zelfs huilen![]()
En nu naar power Yoga * Schopt hardquote:Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef Copycat het volgende:
Zo. Kakt er even iemand in hier, zeg.
Heet douchen is lekker, maar nu ben ik slaperig als ... ja, als wat eigenlijk?
Denk dat ik zo lekker een filmpje ga kijken. In bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |