quote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo toch?
Da's al veel te veel luxe voor onze Spartaan, gok ik.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo toch?
Ik gok op nog minder meubels en zijn fiets in de huiskamer.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo toch?
Ja héérlijk! En al helemaal als je dat een half jaar niet hebt kunnen doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:38 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Bankhangen op een goede bank is toch té lekker?
Zeker vreemd, maar vast een hoop opluchting inderdaad bij d'r ouders.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef Deisyy het volgende:
Het is natuurlijk wel fijn voor die ouders, maar wat een raar verhaal
Zal geen anti-kraak zijn hè?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:54 schreef dieenebart het volgende:
Hoe kan ik met de huisbaas in contact komen? Tis al helemaal bemeubeld!
Soms zit je ook best lekker op de verkeerde bank hoor. Niet uit eigen ervaring weet ik dit trouwens, je hoort wel eens wat.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:38 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Bankhangen op een goede bank is toch té lekker?
Had ik ook nog niets gezienquote:Op maandag 5 januari 2009 19:52 schreef Copycat het volgende:
Ik zie nu pas dat Oltmans portret.
Dat klopt denk ik wel.
De bank van de buurman.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Soms zit je ook best lekker op de verkeerde bank hoor. Niet uit eigen ervaring weet ik dit trouwens, je hoort wel eens wat.
Laat ik daar nou iedere dag op zitten.quote:
Feliciteer haar maar en kijk uit op je fietsje. Het is glad.quote:
Je wint het niet van die van Scanman.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Laat ik daar nou iedere dag op zitten.![]()
En nee, ik ga niet weer het boetekleed aantrekken voor dat lelijke bankstel of voor de cd's aan de muur.
Hij zei anders wel dat het mijn bank was hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je wint het niet van die van Scanman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |