Da's al veel te veel luxe voor onze Spartaan, gok ik.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo toch?

Ik gok op nog minder meubels en zijn fiets in de huiskamer.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo toch?

.
 . 

Ja héérlijk! En al helemaal als je dat een half jaar niet hebt kunnen doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:38 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Bankhangen op een goede bank is toch té lekker?

Zeker vreemd, maar vast een hoop opluchting inderdaad bij d'r ouders.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:45 schreef Deisyy het volgende:
Het is natuurlijk wel fijn voor die ouders, maar wat een raar verhaal

Zal geen anti-kraak zijn hè?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:54 schreef dieenebart het volgende:
Hoe kan ik met de huisbaas in contact komen? Tis al helemaal bemeubeld!

Soms zit je ook best lekker op de verkeerde bank hoor. Niet uit eigen ervaring weet ik dit trouwens, je hoort wel eens wat.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:38 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Bankhangen op een goede bank is toch té lekker?

Had ik ook nog niets gezienquote:Op maandag 5 januari 2009 19:52 schreef Copycat het volgende:
Ik zie nu pas dat Oltmans portret.
Dat klopt denk ik wel.

De bank van de buurman.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Soms zit je ook best lekker op de verkeerde bank hoor. Niet uit eigen ervaring weet ik dit trouwens, je hoort wel eens wat.

Laat ik daar nou iedere dag op zitten.quote:

Feliciteer haar maar en kijk uit op je fietsje. Het is glad.quote:

.
  .

Je wint het niet van die van Scanman.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Laat ik daar nou iedere dag op zitten.
En nee, ik ga niet weer het boetekleed aantrekken voor dat lelijke bankstel of voor de cd's aan de muur.

Hij zei anders wel dat het mijn bank was hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je wint het niet van die van Scanman.

Het blijft een jonge hond hè?quote:

Scheelt wel asfaltexceem dat er nu een laagje ijs op de weg ligt.quote:

Wat is daar nou moeilijk aan, de puntentelling? Ik wil het je wel uitleggen hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:29 schreef Talitha het volgende:
Ik snap trouwens net zoveel van darten als van tennis.

The good old days hè.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij zei anders wel dat het mijn bank was hoor

Tennis is toch 15, 30, 45? En dan met love en ace erbij ofzo? Wrom doen ze niet gewoon 1,2,3? En wrom meppen ze niet gewoon eens lekker door? Twee tikken en het ligt weer stil!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is daar nou moeilijk aan, de puntentelling? Ik wil het je wel uitleggen hoor.
Moet wel zeggen dat tennis iets eenvoudiger uit te leggen is.

Tsja, regels zijn regels zeggen ze dan. Ik gooi soms een pijltje maar raak niks, ook frusterend hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Talitha het volgende:
Tennis is toch 15, 30, 45? En dan met love en ace erbij ofzo? Wrom doen ze niet gewoon 1,2,3? En wrom meppen ze niet gewoon eens lekker door? Twee tikken en het ligt weer stil!
Maar ik zal wel te simpel zijn voor dit soort spelletjes.

Snap er ook geen bal van (Tennis/Darts) ..Of is het niet te pijlen
  Snap er ook geen bal van (Tennis/Darts) ..Of is het niet te pijlen   

Das echt rukquote:Op maandag 5 januari 2009 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is daar nou moeilijk aan, de puntentelling? Ik wil het je wel uitleggen hoor.
Moet wel zeggen dat tennis iets eenvoudiger uit te leggen is.

Thanks! Darten lijkt eik simpeler dan tennis? En bij tennis doen ze aan sexediscriminatie.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, regels zijn regels zeggen ze dan. Ik gooi soms een pijltje maar raak niks, ook frusterend hoor.
Misschien heb je hier iets aan?
Tennis.
Darten.
Enjoy.

Tis een stomme ruk sport ..quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tennis is toch 15, 30, 45? En dan met love en ace erbij ofzo? Wrom doen ze niet gewoon 1,2,3? En wrom meppen ze niet gewoon eens lekker door? Twee tikken en het ligt weer stil!
Maar ik zal wel te simpel zijn voor dit soort spelletjes.

Ik ga voor ice age http://www.koreus.com/video/scrat-no-time-for-nuts.htmlquote:Op maandag 5 januari 2009 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik adviseer de ice-land bank

Ice age 2 was pas op tv. Net zo leuk als deel 1 vond ik.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga voor ice age http://www.koreus.com/video/scrat-no-time-for-nuts.html

dus midden in utreg,,chique gedeelte, je winkeltjequote:Op maandag 5 januari 2009 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, regels zijn regels zeggen ze dan. Ik gooi soms een pijltje maar raak niks, ook frusterend hoor.
Misschien heb je hier iets aan?
Tennis.
Darten.
Enjoy.

Die eekhoorn rulesquote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ice age 2 was pas op tv. Net zo leuk als deel 1 vond ik.

Die pinguin films zijn ook coolquote:Op maandag 5 januari 2009 21:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ice age 2 was pas op tv. Net zo leuk als deel 1 vond ik.

quote:
 Ik vind dat soort films echt fun..  Tis leuk voor kinderen maar er zitten ook grapjes in die volwassenen leuk vinden. Shreck is er ook eentje van.
  Ik vind dat soort films echt fun..  Tis leuk voor kinderen maar er zitten ook grapjes in die volwassenen leuk vinden. Shreck is er ook eentje van.

Ik denk dat er heel veel grapjes in die films zitten die kinderen nog niet snappen, maar daarom ook weer leuk voor "grote mensen".quote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat soort films echt fun.. Tis leuk voor kinderen maar er zitten ook grapjes in die volwassenen leuk vinden. Shreck is er ook eentje van.

.
  .

quote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat soort films echt fun.. Tis leuk voor kinderen maar er zitten ook grapjes in die volwassenen leuk vinden. Shreck is er ook eentje van.

Monsters & co.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind ze ook tof!
[ afbeelding ]
Ik moet er echt altijd heel hard om lachen!
En soms zelfs huilen

En nu naar power Yoga * Schopt hardquote:Op maandag 5 januari 2009 21:49 schreef Copycat het volgende:
Zo. Kakt er even iemand in hier, zeg.
Heet douchen is lekker, maar nu ben ik slaperig als ... ja, als wat eigenlijk?
Denk dat ik zo lekker een filmpje ga kijken. In bed.

Ahhh goeiequote:Op maandag 5 januari 2009 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch niet weer met je naaldhakken he

Volgende week! Echt! Ik moet nog afkicken van mijn vakantiegevoel.quote:

Watjequote:Op maandag 5 januari 2009 21:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgende week! Echt! Ik moet nog afkicken van mijn vakantiegevoel.

Ik begrijp je hoor!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgende week! Echt! Ik moet nog afkicken van mijn vakantiegevoel.

Ja.quote:

Ik heb die indoor fiets al weken niet aangeraakt...quote:Op maandag 5 januari 2009 21:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Morgen get ik weer up en maandag get ik my ass naar poweryoga.

Gelukkig!quote:

quote:Op maandag 5 januari 2009 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb die indoor fiets al weken niet aangeraakt...
Ik loop liever
 Ja! naar de avondwinkel enzo!
 Ja! naar de avondwinkel enzo!   

Slaap lekker Cc!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig!
Ik was al bang dat ik iedereen teleurstelde.
Nite, guys 'n dolls!

Dat kan ik weerquote:

Dus weer geen kerstkaarten in december
  Dus weer geen kerstkaarten in december

Dat is echt een van mijn favorietenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind ze ook tof!
[ afbeelding ]
Ik moet er echt altijd heel hard om lachen!
En soms zelfs huilen

Weet jij volgend jaar december nog dat jij in januari leuke foto's had gemaakt voor de kerstkaarten?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef Soury het volgende:
Ik heb net echt leuke foto's genomen van poes die speelt met kerstboom.
Doppie zat er nog opDus weer geen kerstkaarten in december

Nee dat neem ik me elk jaar weer voor. Dus dacht slim te zijn. Maar ik stuur al geen kaarten jarenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet jij volgend jaar december nog dat jij in januari leuke foto's had gemaakt voor de kerstkaarten?
Slaap lekker CarOnline, voor na het kijken!

Haha! Ik ook niet. Soms koop ik ze wel hoor, en postzegels enzo. En dan ligt dat mij een paar maanden gemeen aan te kijken, en dan pleur ik het weg.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat neem ik me elk jaar weer voor. Dus dacht slim te zijn. Maar ik stuur al geen kaarten jaren

Bewaar hem voor zijn verjaardag!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:23 schreef CarOnline het volgende:
Ik zou dit jaar 1 kaart sturen maar zelfs dat ben ik nog vergeten.
Sorry Gert. 't Kan alsnog wel als je er op stáát

Jaquote:Op maandag 5 januari 2009 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bewaar hem voor zijn verjaardag!

Zijn ze nog niet binnen?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:28 schreef CarOnline het volgende:
Nou ja, eerst maar eens afwachten of zijn nieuwjaarskaart wel binnenkomt voordat ik er wakker van ga liggen!
En de DS-doosjes.
Want die heb ik nog niet (ja sorry LS)
Waar zit die eigenlijk

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |