Als ik die miljoen maar win.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ah, kantoorJaap is ook weer binnen
Dat dus. Zo lang de vertegenwoordigers uit Marokko in de ene hand een wetboek hebben, en in de andere een koran, doe ik liever geen zaken met ze. Hetzelfde geldt natuurlijk voor de binnenlandse reli-rakkers, in het kader van iedere-gelovige-evenhard-dwarszittenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja oudkerk.. stomme hoerenloper!
en Aboutaleb... tja ik blijf erbij dat als je door je paspoort moet voldoen aan een marokkaanse wet en verplicht bent op last van de wet cq doodstraf om de belangen van alleen dat land te dienen... dan kun je m.i. nooit zo'n belangrijke post hebben!
hear hear ... die grrrristenhonden in het kabinet met ernst heersch stalin voorop zijn helemaal ziek in de kop...quote:Op maandag 5 januari 2009 18:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat dus. Zo lang de vertegenwoordigers uit Marokko in de ene hand een wetboek hebben, en in de andere een koran, doe ik liever geen zaken met ze. Hetzelfde geldt natuurlijk voor de binnenlandse reli-rakkers, in het kader van iedere-gelovige-evenhard-dwarszitten![]()
there is probably no god, so STOP CALLING ME THAT!
Ik kan het wel maar geen tijd voor.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Juist. Prioriteiten stellen![]()
Ga je ook schaatsen deze week?
Hallo.. ik bent een kerel.. ik schijn gemiddeld minimaal elke 30 seconden aan seks te denken dus ik ga in deze vrijuitquote:
geen dank liefquote:
lijkt me toch zo vermoeiend.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hallo.. ik bent een kerel.. ik schijn gemiddeld minimaal elke 30 seconden aan seks te denken dus ik ga in deze vrijuit
Had er eigenlijk nog "lieve" voor gemoetenquote:
soms kunnen vrouwen oeverloos over een totaal onbeduidend onderwerp ouwehoeren... dat is zwaar vermoeiend... en dan is het fijn om elke 30 seconden een sexflits te hebben!quote:
Smakkelijk!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:40 schreef dieenebart het volgende:
En nu ga ik in de kansenwijk van Bussum mijn patatjes laten bereiden door de lokale Anita.
Laters
dus je zit er nu trots naar te kijken..gefeliciteerd.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had er eigenlijk nog "lieve" voor gemoeten![]()
Ik heb helemaal voor niets slecht gslapen vannacht, mijn nieuwe bankstel is dus echt mooi
gefeliciteerdquote:Op maandag 5 januari 2009 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal voor niets slecht gslapen vannacht, mijn nieuwe bankstel is dus echt mooi
Ken jij me wel goed genoeg om dat te kunnen inschatten?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
volgens horen zeggen,,is het om de tien minuten..niet overdrijven.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
soms kunnen vrouwen oeverloos over een totaal onbeduidend onderwerp ouwehoeren... dat is zwaar vermoeiend... en dan is het fijn om elke 30 seconden een sexflits te hebben!
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:48 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
volgens horen zeggen,,is het om de tien minuten..niet overdrijven.
Wat ze er nooit bij vertellen is hoe lang die sexflitsen dan duren. Zal toch wel wat langer zijn dan een paar seconden?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
soms kunnen vrouwen oeverloos over een totaal onbeduidend onderwerp ouwehoeren... dat is zwaar vermoeiend... en dan is het fijn om elke 30 seconden een sexflits te hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |