Een dubbele shot?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach meisje neem lekker een neut... trechter en tuinslang bij de hand?
lijkt me ook een gek gezicht trouwens, met je reet aan de tap hangen...quote:
Koude melk is hééérlijk. Maar anijsmelk is jakkie bah! Net als citroenkaas. Beiden geen favorieten in mijn kindertijd.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh lekker man! Vooral die blokjes rauw naar binnen werken, of ff basen op een lepeltje en dan oproken![]()
Wat heb jij tegen (anijs)melk
Om over hygiëne nog maar niet te spreken.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
lijkt me ook een gek gezicht trouwens, met je reet aan de tap hangen...
Ik vind anijsmelk ook niet zo heel erg lekker, eigenlijk alle varianten van warme melk niet zo.quote:
dus jij gaat voor de besneden pr0n?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind anijsmelk ook niet zo heel erg lekker, eigenlijk alle varianten van warme melk niet zo.
Warme chocolademelk vind ik ook goor.
Ik heb een velletjes trauma.
huh? d'r is tochnie mee geknoeid? als het maar niet gaat spetteren!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Om over hygiëne nog maar niet te spreken.
Dat hoef je niet op te drinken toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus jij gaat voor de besneden pr0n?
velletjes trauma!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat hoef je niet op te drinken toch?
Hoezo sorry...quote:Op maandag 5 januari 2009 18:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind anijsmelk ook niet zo heel erg lekker, eigenlijk alle varianten van warme melk niet zo.
Warme chocolademelk vind ik ook goor.
Ik heb een velletjes trauma.
-edit, sorry talitha!
Nou je moest nog eten enzo, en ik dacht dat dit je eetlust misschien niet ten goede zou komen.quote:
Is dat geen aardig voornemen: jezelf minder verontschuldigenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou je moest nog eten enzo, en ik dacht dat dit je eetlust misschien niet ten goede zou komen.
Als jij je reettap met jan en alleman wilt delen, dan vind ik het best hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
huh? d'r is tochnie mee geknoeid? als het maar niet gaat spetteren!
ik stoor me aan 1 vandaag zoals elke dag!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Is dat geen aardig voornemen: jezelf minder verontschuldigen![]()
(hoef je ook wat minder voor een ander te denken - niet automatisch denken dat iemand zich stoort aan wat jij doet. Mocht dat zo zijn, dan melden ze zich wel...)
wat ben je toch eigenlijk een ransaap he?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als jij je reettap met jan en alleman wilt delen, dan vind ik het best hoor.
Zucht! Ja, ik weet het!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Is dat geen aardig voornemen: jezelf minder verontschuldigen![]()
(hoef je ook wat minder voor een ander te denken - niet automatisch denken dat iemand zich stoort aan wat jij doet. Mocht dat zo zijn, dan melden ze zich wel...)
Kzit ook te kijkenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik stoor me aan 1 vandaag zoals elke dag!
Ah zo. Nah, als ik er echt niet tegen kan dan klik ik wel op dat kruisje rechtsboven.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou je moest nog eten enzo, en ik dacht dat dit je eetlust misschien niet ten goede zou komen.
Kon het niet laten.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat ben je toch eigenlijk een ransjaap he?
tja oudkerk.. stomme hoerenloper!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kzit ook te kijken![]()
Beetje jammer. Ach, heb je die Oudkerk ook weer
Voorlopig haal ik jouw ransniveau nog bij lange na niet. Maar ik zal beter mijn best doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat ben je toch eigenlijk een ransaap he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |