Daar moest ik nu ook ineens aan denken.quote:
Checkquote:
Hij is erg goed inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:49 schreef cafca het volgende:
[..]
en dat we met z'n allen deze zijn vergeten!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:23 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Jerry Lee Lewis live at the Star Club, Hamburg 1964
Dezequote:
Die is ook érg goedf. Maar dan zou ik liever voor deze gaan:quote:Op zondag 11 januari 2009 08:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
u2 live @ redrocks dat die nog niet genoemd is
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:47 schreef Maxerazzi het volgende:
Volgens mij heb ik hier trouwens nog een andere briljante plaat niet langs zien komen:
The Band - The Last Walz
[ afbeelding ]
Van Queen zijn bootlegs als Rainbow/Hyde Park/Earls court sowieso beter dan de uitgebrachte concerten imo.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:52 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Ik ga er van uit dat één van mijn passie's, de muzikale bootlegs, in dit geval niet meetellen als live albums. Maar er zitten juweeltjes tussen, zowel qua optreden als qua geluidskwaliteit.
Maar goed, het officielere spul:
Queen - Live in Budapest (als video/laserdisc uitgegeven) -
Dezelfde tour als het bekendere Wembley concert, en daarom ook zeker vergelijkbaar hiermee. Maar door de kennis van het unieke element dat er toen nog communistme daar heerste en de bezoekers dus weinig over de band konden weten voegt een stuk extra toe aan de geweldige sfeer.
Live Aid (als DVD set uitgegeven)
Geweldige bands op een uniek evenement.
Live Killers is wel redelijk briljant andersquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Van Queen zijn bootlegs als Rainbow/Hyde Park/Earls court sowieso beter dan de uitgebrachte concerten imo.
He wij hebben dezelfde smaak. Althans het eerste album dan.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:40 schreef MrData het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna 3 uur foutloos gespeelde prog-metal/rock waarbij elk tijdperk van de band aan bod komt, een James LaBrie die perfect bij stem is en het gehele 6 Degrees Of Inner Turbulence conceptalbum met orkest.
P.U.L.S.E van Pink Floyd is ook geweldig, de lichtshow die ze daar neerzetten heeft toch geen enkele band geevenaard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |