Heb ik nog op Pinkpop gezien 30 jaar geledenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:43 schreef KlappernootatWork het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vond ik altijd wel plezant
Peter Wolf met zijn dichtgetimmerde gezichtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik nog op Pinkpop gezien 30 jaar geleden
Ja? Ik ken eigenlijk maar 1 nummer van zequote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:43 schreef KlappernootatWork het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vond ik altijd wel plezant
Met een pleister op zijn neusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:45 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Peter Wolf met zijn dichtgetimmerde gezicht
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:19 schreef Slickk het volgende:
Alive 2007 van Daft Punk.![]()
[ afbeelding ]
etc.
Zeker niet hun beste nummerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:53 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ja? Ik ken eigenlijk maar 1 nummer van ze
edit: en die heb ik nu weer in mn kop... je wordt bedankt, want t is een verschrikkelijk kutnummer als je dat de hele dag hebt (Centerfold)
Zo lachwekkend is dat niet. Ik vind die ook erg goedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:02 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ]
Lach maar, maar dat vind ik echt het beste livealbum ooit...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:46 schreef Zorro het volgende:
en iets heel anders maar wel geweldig:
DiMeola, McLaughlin & DeLucia - Friday Night In San Francisco
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:56 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
Raymond v/h Groenewoud - Kamiel in Belgie
iddquote:Op maandag 5 januari 2009 19:19 schreef Slickk het volgende:
Alive 2007 van Daft Punk.![]()
[ afbeelding ]
etc.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:20 schreef emokid het volgende:
Wat een gaaf topic, mooi dat ik hem gevonden heb. Rory Gallagher, Donny Hathaway en Wilco allemaal cool maar iedereen weet wat de beste liveplaat ooit is. Namelijk:
[ afbeelding ]Neil Young & Crazy Horse - Live Rust
Maar hoe langer het topic open staat, hoe meer "mooiste live-albums ooit" ik erbij verzinquote:
When I get big I'm gonna get an electric guitar, when I get real big!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:23 schreef cafca het volgende:
[..]
[..]
Maar hoe langer het topic open staat, hoe meer "mooiste live-albums ooit" ik erbij verzin
Goeie! Die had ik zelfs nog niet eens bedacht. Als Can-adeptquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:34 schreef pfaf het volgende:
Dan gooi ik er ook nog maar eens wat tegen aan:
[ afbeelding ]
Can, met hun live-box.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |