Talking Heads, goede tweede. alleen ben ik dan vooral idolaat van Stop Making Sense. Hoewel The Name of this Band er zeer weniig voor onder doet.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:24 schreef ranja het volgende:
Talking Heads - The Name of this Band
ook Stop making Sense is erg goed maar die eerdere nog nét even beter
en Heather Nova - Blow, ik vind sowieso van Heather Nova de live albums beter dan de studio albums.
Wat aan dit album zo geinig is is dat er soms 3 lagen aan melodieën door elkaar heen lopen, 2 gitaristen, 1 bassist.quote:
John Mayer is goed live, maar dan vind ik 'Where the light' leuker. Weet eerlijk gezegd niet of daar echt een CD bij zitquote:Op maandag 5 januari 2009 18:49 schreef cerror het volgende:
Ik ben erg te spreken van: John Mayer Trio - Try! live
Deze helemaal vergeten.
p'sies. En:quote:Op maandag 5 januari 2009 21:28 schreef cafca het volgende:
Nog een paar die eigenlijk niet mogen ontbreken:
Deep Purple - Made in Japan
Rory Gallagher - Irish Tour '74
Ten Years After - Recorded Live
Neil Young - Live Rust
Japan - Oil on canvas
Grateful Dead - Live Dead
Agreed, eerstgenoemde is echt een wereldplaat.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:34 schreef pfaf het volgende:
Live in Massey Hall 1971 van Neil Young en Unplugged in New York van Nirvana moeten ook genoemd worden. Vooral de eerste is écht een pareltje. Zó zuiver, zo'n sterke setlist en heerlijk intiem. Alsof de meester himself in de kamer zit.
Krijgt hij de credits. Terwijl andere mensen t vuile werk opknappenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:41 schreef Aschkael het volgende:
sjezus Tong....wat een pareltje van een topic weer
sar·cas·mequote:Op maandag 5 januari 2009 21:45 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Krijgt hij de credits. Terwijl andere mensen t vuile werk opknappen
parasiteren op andermans kennis. Schandelijk
Goh, dat was ook de eerste enige waar ik aan dacht.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:25 schreef pfaf het volgende:
Simpel
[ afbeelding ]
Zelfs het 4e beste album aller tijden. bron
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:45 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Krijgt hij de credits. Terwijl andere mensen t vuile werk opknappen
parasiteren op andermans kennis. Schandelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |