quote:Op maandag 5 januari 2009 13:30 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Lupardi Carnaval 25 januari 2009 Ahoy Rotterdam
Een groots carnavalsfeest speciaal voor mensen met een beperking, ouderen en hun begeleiders.
De presentatie is in handen van Gaston Starreveld en Rene de Koning.
De Grote Doe Na Show is een vast onderdeel van het carnaval.
Hier kunnen mensen met een verstandelijke beperking meedoen in een playbackwedstrijd.
Muzikale ondersteuning:
- Showband Beethoven
- Blaaskapel De Horlepiepers
- Blaaskapel De Bloaspiepers
- optredens van Arno Bremer en vele anderen
Data 25 januari 2009
Locatie Hal 6
Inloop 11.00 uur
Aanvang 12.00 uur
Einde 17.00 uur
Cool!
Lupardi Carnaval 25 januari 2009 Ahoy Rotterdamquote:Op maandag 5 januari 2009 13:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb die dag wel vrij gehouden, maar het kan zijn dat ik dan naar Amsterdam ga.
Ik ga er op terug komen. Voor wanneer moet je het uiterlijk weten? ivm kaarten.
Ik zal eens navragen, ik weet wel dat ik de 25ste in Ahoy moet zijn
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:14 schreef FJD het volgende:
Kijk maar JorritIk haal de kaarten wel snel zodat we op lange zijde kunnen maar ik verwacht niet dat het in een week is uitverkocht. Je kunt bij mij wel pitten als je de 25e toch weer Rdam in moet.
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel van FOK! af en kom niet voor 23:30 terug..
Sorryquote:Op maandag 5 januari 2009 14:27 schreef ursel het volgende:
Ga jij eens heel snel van FOK! af en kom niet voor 23:30 terug..
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:46 schreef FJD het volgende:
[..]
SorryIk kan gewoon geen topic met lange OP maken vanaf m'n iPhone
had ik ookquote:Op maandag 5 januari 2009 14:43 schreef Sickert het volgende:
@ Inco
vandeweek doe ik een potje ut
loopt een topic op fok! met mensen die spelen en een servertje hebben
wilde daar eens op gana knallen....
met 04 kan ik trouwens redelijk meekomen gister met 99 stond klemvast onderaan
Tja, ik zal maar gewoon eerlijk zijn. Ik heb dat weekend geen volleybal en ben dus geclaimed door Anneliesquote:Op maandag 5 januari 2009 14:14 schreef FJD het volgende:
Kijk maar JorritIk haal de kaarten wel snel zodat we op lange zijde kunnen maar ik verwacht niet dat het in een week is uitverkocht. Je kunt bij mij wel pitten als je de 25e toch weer Rdam in moet.
Bij de iPhone zit personeel dat voor jou nieuwe topics opentquote:Op maandag 5 januari 2009 14:49 schreef ursel het volgende:wow
Vanavond maar ff met de N96 proberen. Zat mooie Copy paste functie op zag ik al..
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:02 schreef FJD het volgende:
JorritSucker
Vamaf hier wordt t alleen maar erger
[..]
Bij de iPhone zit personeel dat voor jou nieuwe topics opent
Ik zou als ik jou was beginnen met het weggooien van je riemen..quote:Op maandag 5 januari 2009 15:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, ik zal maar gewoon eerlijk zijn. Ik heb dat weekend geen volleybal en ben dus geclaimed door Annelies![]()
Echter, aangezien ik die zondag toch al weg ben (nee Rudy, ik ga naar Vrienden van Amstel Live), dacht ik wellicht kan ik mezelf die zaterdag ook wel losweken
Echter ik ben volgende week de hele week in Seatle en wellicht dat ik als ik terug ben wel heel veel behoefte heb aan wat tijd met Annelies, dus voorlopig houd ik het nog een beetje vaag. Ik zal wel even vragen hoe en wat zij wil
Ik begreep dat er ook nog kans is op een tourtje door Nederland op bezoek bij een aantal reisgenoten met een avondje stappen in Amsterdam.
* PoSTMaN zucht nog eens diep...
3 topics geleden was je nog kwaad op me...quote:Op maandag 5 januari 2009 15:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet. Hou je gewoon mij 90 minuten warm..
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
3 topics geleden was je nog kwaad op me...
voor jou wel jaquote:Op maandag 5 januari 2009 15:39 schreef ursel het volgende:
[..]3 topics, weet je hoelang dat geleden is..
Dat is allang weer vergeten en vergeven..
Nu wil ik het zelf ook nogquote:Op maandag 5 januari 2009 15:02 schreef FJD het volgende:
JorritSucker
Vamaf hier wordt t alleen maar erger
Nou zo slecht heb ik het momenteel nog niet...quote:Op maandag 5 januari 2009 15:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was beginnen met het weggooien van je riemen..![]()
Kan ze die iig niet meer aantrekken..
quote:Ik mag nie klagen....
... dat mag dan nie...
Wanneer kom jij in beeldquote:Op maandag 5 januari 2009 17:12 schreef RudyCarell het volgende:
Bye Bye oude reclames met Wouter en Merel. Vanaf vandaag de nieuwe commercials te zien van me werk (LOI).
Tijden
20:09 NET 5, 20:45 RTL 5, 20:45 RTL 7, 21:07 Veronica, 21:14 RTL 8, 21:36 SBS 6, 22:05 NET 5, 22:50 RTL 5, 23:44 RTL 4.
Nee, niet Wouter..quote:Op maandag 5 januari 2009 17:12 schreef RudyCarell het volgende:
Bye Bye oude reclames met Wouter en Merel. Vanaf vandaag de nieuwe commercials te zien van me werk (LOI).
Tijden
20:09 NET 5, 20:45 RTL 5, 20:45 RTL 7, 21:07 Veronica, 21:14 RTL 8, 21:36 SBS 6, 22:05 NET 5, 22:50 RTL 5, 23:44 RTL 4.
Hapje eten, biertje erbij en daarna keihard schreeuwen, tis gewoon een normale BoF!-meet hoorquote:
Tegenwoordig wel ja, vroeger was dat hooguit 3 dagen.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:39 schreef ursel het volgende:
[..]3 topics, weet je hoelang dat geleden is..
Dat is allang weer vergeten en vergeven..
k Zet de recorder vast aan!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:12 schreef RudyCarell het volgende:
Tijden
Good old days..quote:Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja, vroeger was dat hooguit 3 dagen.
dat komt wss door de lagquote:Op maandag 5 januari 2009 07:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik ben het echt verleerd. het gaat zo veel sneller dan BF2
en je hoeft niet zuiver te richten bij UT om toch kills te maken heb ik gemerkt
mogguh
Op zich wel interessant, al verwacht ik niet dat ik er echt veel mee zal doen, maar hij is wel interessant en niet duur. Een koopje dusquote:Op maandag 5 januari 2009 17:21 schreef jpjedi het volgende:
Thanks Rudy..ze staan in mijn agenda.. Heb je ook een linkje naar een stream?![]()
Damn Fer..die popcorn hour is maar 215 USD af fabriek. 250 USD met een wifi adapter erbij (g/n).
45 USD transport en nog btw en invoerrechten.
totaal dus 235 euro vrij huis.... op zich niet slecht.. Importeurs in Europa zouden voorlopig verstoken zijn van leveringen omdat er in Europa problemen zijn met de rechten.
Samen bestellen en bij jou leveren? Zijn er misschien hier nog meer mensen die een popcorn Hour willen?
HD (1080P) stream apparaat met mogelijkheid voor inbouw van 1 HDD. NZB erin en hij download zelf inclusief parren en rarren. Werkt met alle bestandsformaten dus omzetten of converteren is verleden tijd. Zit HDMI en optisch uitgang op en hij heeft een gemakkelijke bediening. Ondersteund ook network shared media en USB ext schijf.
http://www.popcornhour.com/onlinestore/
Hier ookquote:
Zit een geleiderail langs de snelwegquote:Op maandag 5 januari 2009 20:48 schreef ursel het volgende:
En nu?? Met je zatte harses gaan rijden??
Nou, dan heb je toch ook geen BoB nodig..quote:
quote:Dear PETRUS MULDERS,
Dank voor uw bestelling bij CD WOW!
Wij schrijven u dit naar aanleiding van uw bestelling nummer #450066437 voor BAND OF BROTHERS (BLU RAY) (Produkt Code 3846144)
Ondanks onze beste pogingen kunnen wij dit artikel helaas niet meer op voorraad krijgen van onze leverancier.
Uw bestelling voor dit artikel is nu geannuleerd en de restitutie zal zo spoedig mogelijk worden overgemaakt naar dezelfde rekening waarmee de betaling was voldaan.
Wij hopen dat u onze welgemeende excuses voor het ongemak zult aanvaarden.
Dank u voor het kopen bij CD WOW!
Nee. Veel mensen hebben de box ontvangen. Op andere Australische sites staat hij ook voor die prijs. moet er alleen nog ff achter zien te komen of deze ook Nederlandse ondertiteling hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 06:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Klinkt als vautje in de prijs...
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn....Dan is het vaak ook zo.
Ah ok,quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee. Veel mensen hebben de box ontvangen. Op andere Australische sites staat hij ook voor die prijs. moet er alleen nog ff achter zien te komen of deze ook Nederlandse ondertiteling hebben.
die heeft NL ondertitelingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee. Veel mensen hebben de box ontvangen. Op andere Australische sites staat hij ook voor die prijs. moet er alleen nog ff achter zien te komen of deze ook Nederlandse ondertiteling hebben.
Plus BTW en invoerheffing van ongeveer 6% over het bedrag inclusief transport.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:48 schreef staticdata het volgende:
[..]
die heeft NL ondertiteling
je hebt alleen shippingcosts
Dus je doet mee? Nu nog even Ferdi polsen en dan zouden het er al 3 zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Op zich wel interessant, al verwacht ik niet dat ik er echt veel mee zal doen, maar hij is wel interessant en niet duur. Een koopje dus![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dus je doet mee? Nu nog even Ferdi polsen en dan zouden het er al 3 zijn.
Wie nog meer? Frankie, Static, Ursel?
Dan kunnen we eens gaan kijken waar ze hem het goedkoopst aanbieden.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:26 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Je kent me blijkbaar dus nog steeds niet goed genoeg..
Wtf moet ik nu met dat ding.Zit er ook een coax uitgang op ofzo??
En anders vindt ik dat geld een beetje gortig voor een popcorn machine. Doen het nog lekker op de ouderwetse manier, lekker in de pan..![]()
Das wel lief van jequote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Tja twijfelde al maar om je zo bruut buiten te sluiten is ook zo wat.
paar keer vanuit ezydvd.com.au wat besteld maar nog nooit de btw moeten betalen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Plus BTW en invoerheffing van ongeveer 6% over het bedrag inclusief transport.
Beste is als cadeautje te laten versturen.
13 jaar is een mooi moment om een nieuwe tv te kopen. Ik neem aan dat je langzamerhand overgaat op de kleurentelevisie? Tegenwoordig heb je ze ook met afstandsbediening.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Das wel lief van je
Maar nee, al dat geouwehoer van TV HDMI 1080P BR DENON gaat echt aan mij voorbij.Zit hier no met een simpele beeldbuis van 13 jaar..
Kleurentv heeft ie op zijn Wow telefoonquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:48 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
13 jaar is een mooi moment om een nieuwe tv te kopen. Ik neem aan dat je langzamerhand overgaat op de kleurentelevisie? Tegenwoordig heb je ze ook met afstandsbediening.
Ik heb heul geen iPhone..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
Kleurentv heeft ie op zijn Wow telefoon
Een collega van me heeft hem bij Play besteld voor ¤ 48,-. Ik wacht even tot hij hem binnen om te kijken of deze versie Nederlandse ondertiteling heeft.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ah ok,
De Australische versie heeft ook NL subs las ik op een forum.
Als je een leverancier op het spoor bent, laat het me dan weten. Ik ben wel enkel geïnteresseerd in regio 0.
Dan zit je misschien onder de 22 euro of je bent er met je zending doorheen geglipt (gebeurd vaak bij kleine bedragen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
paar keer vanuit ezydvd.com.au wat besteld maar nog nooit de btw moeten betalen.
Daar is het antwoord nee op.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Een collega van me heeft hem bij Play besteld voor ¤ 48,-. Ik wacht even tot hij hem binnen om te kijken of deze versie Nederlandse ondertiteling heeft.
Heb er ook wel eens naar gekeken en kwam toen ook al tot de conclusie dat die zonder NL subs was en dan vind ik t toch nog wel een beetje veel geld. Aan de andere kant zie ik t verschil tussen NL of EN subs bijna niet eens.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:54 schreef staticdata het volgende:
Daar is het antwoord nee op.
Bij deze toch wel hoorquote:
http://www.play.com/DVD/B(...)ble-Tin/Product.htmlquote:Subtitles
English ; Dutch ; French ; German ; Italian ; Korean ; Portugese ; Danish ; Norwegian ; Swedish ; Finnish ; Spanish
Misschien dat het een andere was? Deze met NL-subs kan je alleen in GBP kopen per adres in de UK.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:13 schreef staticdata het volgende:
Dan hebben ze het aangepast. het was eerst zonder nl subs
Klik eens rechtsboven op Euroquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Misschien dat het een andere was? Deze met NL-subs kan je alleen in GBP kopen per adres in de UK.
Kan verder geen BR versie vinden. Ik baal eigenlijk wel dat die CD WOW order is gecancelled.
Er lijkt dus iets aangepast te zijn. hmmm Ben benieuwd Frankie.. anders bestel ik hem wel bij play.com al zit ik niet echt verlegen om NL-subs maar het is leuk meegenomen.quote:The audio and Subs description is now changed...is this a new version with new and more audio & subs in it? Thanks.
zo jammer, vroeger kon je nog gewoon in ponden afrekenen, scheelde nog weleens.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klik eens rechtsboven op EuroDan kun je wel bestellen
Probeer hem op de prijs van ibood wel binnen te hengelen.. Wachten heb ik ook wel overwegen maar ik wil gewoon dat ding hebben en bij ibood weet je nooit wanneer hij weer in de aanbieding komt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:30 schreef FJD het volgende:
Mogguh
Vanmiddag schaatsen, komend weekend toertochtje
Ik wil wel zo'n Popcorn maar ik wacht gewoon op de volgende iBood aanbieding. Heb zo'n ding nu niet echt nodig, komt pas als ik t huis weer uit ga
Ik zal het is aan men broer vragen of die er nog zo 1 wilt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Probeer hem op de prijs van ibood wel binnen te hengelen.. Wachten heb ik ook wel overwegen maar ik wil gewoon dat ding hebben en bij ibood weet je nooit wanneer hij weer in de aanbieding komt.
Ik wil ze bestellen in maart..tijd genoeg dus.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb heul geen iPhone..![]()
Ik heb een N96 met Mob TV
Vifwo een andere versie van Viroquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:09 schreef Vifwo het volgende:
Dit word hem in 2009. Denk ik zo..:Y [ afbeelding ]
Bunny heeft Viro terug op zijn bek geslagen.. Nu heeft die beetje splaakgeblek..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:11 schreef staticdata het volgende:
[..]
Vifwo een andere versie van Viro
Zullen we hem bij Danny aangeven, Dit is nu al de 2e kloon van Viro..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:23 schreef Vifwo het volgende:
Jij maakt me confused![]()
om het splaakgeblek van Ursel erin te houden![]()
Kusjes vragen terwijl ze naast me ligtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Bunny heeft Viro terug op zijn bek geslagen.. Nu heeft die beetje splaakgeblek..![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Kusjes vragen terwijl ze naast me ligt![]()
Et was toch: Bro's before ho's![]()
En nee ik heb geen kloon/klonen.
Et is dat je buiten een straal van 100 meter woont anders zat mijn worst nu in jouw strakke aarsjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Ze werden aangeboden..
![]()
Dus je moet je kloon beter in bedwang houden..
Whehe.. Viro is gedumped door zijn eigen kloontje..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Et is dat je buiten een straal van 100 meter woont anders zat mijn worst nu in jouw strakke aarsje
Bunny is geen kloonquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. Viro is gedumped door zijn eigen kloontje..
Dat zeg ik toch niet.. was ook verbaast (quote:
Ik doelde hierop ipv de kloon bs, see belowquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet.. was ook verbaast ().
Vond het eerder verbazingwekkend dat je het belangrijker vond het ontkennen van je kloon dan het ontkennen van gedumped zijn..
quote:
Doe dan ook mijn juiste post quoten..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik doelde hierop ipv de kloon bs, see below
[..]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:06 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Wil je een kusje? Waar wil je hem hebben?
Ja en die ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Doe dan ook mijn juiste post quoten..
Maar goed, bij deze![]()
[..]
Die kans is wel groot, even afwachten wat de dow gaat doen doen deze avond.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:25 schreef jpjedi het volgende:
Net te laat om shorts in te slaan.. je kan er donderop zeggen dat de AEX morgen inkakt.
Check je spambox even dan..ik heb het naar je beide accounts gestuurd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:12 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Die kans is wel groot, even afwachten wat de dow gaat doen doen deze avond.
Trouwens we wachten nog ergens op
En voor iedereen hier nog een vruchtbare 2009, dat jullie hier maar veel mogen posten
Een andere bewoording voor; zo min mogelijk belasten.. dus alleen lopen naar de plee en naar je nest en je voor de rest laten bedienenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:17 schreef Keltie het volgende:
Zo, vanochtend bij de dokter geweest..
2 weken rust en gematigd ermee lopen, wat dat ook in mag houden
Daarna voorzichtig belasten met looptrainingen..
Kniekous/ steunbandding mag weg, omdat het teveel de functie van de banden overneemt en die daardoor lastiger helen.
En dan zou het met 6 weken over moeten zijn
zou ook even naar de fysio gaan. Mischien kan die zorgen dat t sneller heelt.(hoeft trouwens niet hor)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:17 schreef Keltie het volgende:
Zo, vanochtend bij de dokter geweest..
2 weken rust en gematigd ermee lopen, wat dat ook in mag houden
Daarna voorzichtig belasten met looptrainingen..
Kniekous/ steunbandding mag weg, omdat het teveel de functie van de banden overneemt en die daardoor lastiger helen.
En dan zou het met 6 weken over moeten zijn
Ik zou alleen naar de fysio gaan als je er niet voor hoeft te betalen, maar dat ligt aan je zorgverzekering.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
zou ook even naar de fysio gaan. Mischien kan die zorgen dat t sneller heelt.(hoeft trouwens niet hor)
Ik geloof dat ik niet voor de fysio moet betalen (regelen men pa en ma allemaal).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zou alleen naar de fysio gaan als je er niet voor hoeft te betalen, maar dat ligt aan je zorgverzekering.
Ik ga tegenwoordig voor bijna alles naar de fysio![]()
Ik heb een aanvullende verzekering dus dan moet ik hem gebruiken ook
Plus dat ik een leuk vrouwtje heb als fysio
Best lekker hoor als je "rugklachten" hebt, gaat ze lekker masseren
Had eigenlijk geen zin om 2 weken thuis te blijven .. Morgen eens bepraten op het werk en met m'n accountmanager. Misschien stellen ze wel halve dagen voorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:30 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Een andere bewoording voor; zo min mogelijk belasten.. dus alleen lopen naar de plee en naar je nest en je voor de rest laten bedienen![]()
Sterkte!![]()
![]()
lekker gamen man!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Plus dat ik een leuk vrouwtje heb als fysio
Best lekker hoor als je "rugklachten" hebt, gaat ze lekker masseren
omdat ik 15 minuten te laat inlogquote:Op woensdag 7 januari 2009 07:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Is iedereen nu nog steeds vrij ofzo??
Het was een vraag over de rest, geen verwijt over jou.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
omdat ik 15 minuten te laat inlog
quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Het was een vraag over de rest, geen verwijt over jou.![]()
Heeft die zijn tengels ook gebroken dan??quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:09 schreef staticdata het volgende:
[..]![]()
![]()
maar keltie is meestal de eerste maar die kan nu ff niks
quote:Op woensdag 7 januari 2009 07:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Is iedereen nu nog steeds vrij ofzo??
Ook lekker met dit weer..quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:42 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoef alleen wat kranten te bezorgen s'ochtends vroeg
Ik kan wel watquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:09 schreef staticdata het volgende:
[..]![]()
![]()
maar keltie is meestal de eerste maar die kan nu ff niks
quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik kan wel wat
Alleen niet rennen, voetballen, snowboarden, fietsen en alle dingen waarbij ik m'n knie teveel belast
Net eens ingelogd op de webmail van m'n baas, zie ik een mailtje van 31-12-08 waarin staat dat ik m'n auto APK moet laten keuren omdat die nu verlopen is
RDW brief bleek niet aangekomen te zijn en ze merkten het op door een uitgeschreven boete
Vanmiddag maar even langs de garage
Ik ben er voor naar de rechter geweest. Kreeg een dagvaarding thuis.quote:
Een crimineeltje in de dopquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik ben er voor naar de rechter geweest. Kreeg een dagvaarding thuis.
Een oude motor die ik had in onderdelen-> vergeten te schorsen. dikke boete.![]()
Op dag 2 van het 2e jaar een steekproef -> herhaling dus aantekening op strafblad. Eis van OvJ: invordering rijbewijs.
Ik had een advocaat meegenomen omdat ik niet zonder mijn rijbewijs kan maar heb zelf mijn verdediging gedaan. Echt waste of money ... Was gewoon een vers afgestudeerd meisje.![]()
Rechter vond dat ik pech had gehad en ik kwam er met het originele boetebedrag vanaf en helaas een aantekening.
Hij is er zelfs voor naar India gevlucht..quote:
Het klinkt raar, maarja dat bén ik dan ookquote:
Ach het werken is het probleem ook niet. Ik bedoel er moet toch een lekker afbakbroodje met filet american op tafel komenquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Neem je toch ontslag.. Ga je saampies met Baus lekker krantjes bezorgen..
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ach het werken is het probleem ook niet. Ik bedoel er moet toch een lekker afbakbroodje met filet american op tafel komen
gaat het financieel zo minder dat je het met een afbakbroodje moet doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ach het werken is het probleem ook niet. Ik bedoel er moet toch een lekker afbakbroodje met filet american op tafel komen
Nee financieel niet, maar tijdtechnisch welquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
gaat het financieel zo minder dat je het met een afbakbroodje moet doen
dat is helemaal ergquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee financieel niet, maar tijdtechnisch wel
Ik heb te veel vrienden
Teveel vrienden sucks idd. Hier een tip.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee financieel niet, maar tijdtechnisch wel
Ik heb te veel vrienden
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:36 schreef FJD het volgende:
Schaatsen op de slijp en dan morgen weer schaatsenDoe je morgen ook mee Puni? Op de Gaatkensplas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
\trek de ijzers zometeen onderquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:36 schreef FJD het volgende:
Schaatsen op de slijp en dan morgen weer schaatsenDoe je morgen ook mee Puni? Op de Gaatkensplas
Zaterdag interesse in de Molenviergang?quote:
dat is een spelletje of niet...quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:34 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Teveel vrienden sucks idd. Hier een tip.
als je nu bij cap zit vrees ik nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
dat is een spelletje of niet...
Nog iets waar ik mee gestopt ben
Gelukkig kan ik tijdens mijn werk nog een beetje hier posten
Zo en nu genoeg gezeurd, mijn Uberbaas gaat ons toespreken![]()
Oh en ik heb straks mijn beoordeling over het afgelopen jaar. Spannend, wat gaat het worden. Belonen ze mijn inzet of niet....
Verhoging komt er in ieder geval (CAO) de vraag is alleen hoe hoog/laag wordt die, aangezien het afhankelijk is van de beoordeling.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
als je nu bij cap zit vrees ik niet.
Vriend van me zit ook bij Cap en daar werd onder de noemer "Kredietcrisis" verteld dat er geen beloning inzit
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:28 schreef jpjedi het volgende:
@Fer: Moet gelijk weer een tocht zijn ipv een rondje schaatsen op een meertje?Ik zou in ieder geval nu ook dagelijks op het ijs te vinden zijn als ik kon. Al ben ik erg ontevreden over Bauer schaatsen die ik vorig jaar gekocht heb.
Bij mijn vorige werk hadden ze een min of meer regel dat er altijd wel een 10% is dat minder presteerde en 10% dat beter presteerde dan gemiddeld. Kortom, de manager waren min of meer verplicht om iemand aan te wijzen die 10% minder presteerden, en dus geen verhoging kregen. En ze moesten iemand aanwijzen die beter presteerde dan gemiddeld en die kreeg 10% verhoging ofzoiets. De rest gewoon de std CAO..quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Verhoging komt er in ieder geval (CAO) de vraag is alleen hoe hoog/laag wordt die, aangezien het afhankelijk is van de beoordeling.
Ik denk dat het 3% ofzo gaat worden, maar dat krijg ik zo wel te horen. Vorig jaar zei hij al dat ik dit jaar niet te veel moest verwachten, aangezien ik vorig jaar al heel wat heb gekregen. Maar ik vind dat krom, aangezien het toch een beloning is voor het afgelopen jaar![]()
Nou ja ik merk het wel ik ga er nu in ieder geval naartoe.
Viking is wel super inderdaad. Echter ik kan echt niet met die Noren overweg..quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja natuurlijkDingen half doen is voor ambtenaren
![]()
Tochtje van 25km en als die Elfstedentocht gaat komen dan ga ik daar gewoon illegaal aan meedoen
Ik heb schaatsen van Viking. Super dingen maar het blijft wel enorm zwaar voor je enkels zo zonder kuip.
Zoiets?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Viking is wel super inderdaad. Echter ik kan echt niet met die Noren overweg..![]()
Ik moet een beetje kunnen stunten op ijs met hockeyschaatsen. Mijn vader doet aan kunstrijden.. dat is pas vet om te zien maar die schaatsen zijn net wijven schaatsen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:06 schreef jpjedi het volgende:
Ik moet een beetje kunnen stunten op ijs met hockeyschaatsen.
Tis best te lerenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:06 schreef jpjedi het volgende:
Viking is wel super inderdaad. Echter ik kan echt niet met die Noren overweg..![]()
Ik vrees dat hij iets meer oldskool is..quote:
Klopt, maar ja wij zijn dan ook Capgemini BAS BVquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:31 schreef staticdata het volgende:
Cap heeft geen cao dacht ik.
Hier hebben ze hele tabellenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werk hadden ze een min of meer regel dat er altijd wel een 10% is dat minder presteerde en 10% dat beter presteerde dan gemiddeld. Kortom, de manager waren min of meer verplicht om iemand aan te wijzen die 10% minder presteerden, en dus geen verhoging kregen. En ze moesten iemand aanwijzen die beter presteerde dan gemiddeld en die kreeg 10% verhoging ofzoiets. De rest gewoon de std CAO..![]()
Hij heeft Jack Bauersquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Welke Bauers heb je JP? De mijne schaatsen heerlijk alleen ik krijg altijd heeeeeeeel snel pijn in m'n voeten en het maakt dan niet uit of ik de schaatsen losjes vastmaak of heel strak
Jah, ik heb die pleuriszooi ook tegen de muur.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die grap maakte ik zelf al eerder
Nog mensen hier met spachtelputz in hun huis op de muren? Ik wil dat overal in m'n nieuwe huis gaan nemen
spachtelputzquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog mensen hier met spachtelputz in hun huis op de muren? Ik wil dat overal in m'n nieuwe huis gaan nemen
Geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
spachtelputzGewoon sierpleister dus, gek! Doe maar Studeco van Rigo Wandstyling nemen, ik mag er dan wel niet meer werken maar serieus.. beter krijg je niet. Moet het gewoon korrel wezen of wil je een groef of barok?
Het zat tegen de muur toen ik het (appartement) kocht.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je hebt het maar je vind het eigenlijk niks?
ik heb ook gladde muren in Prinsenbeek gehad en zal krijgen in Belgie.. makkelijker om later over te schilderen. Spachtelputz is wel weer handig om oneffenheden weg te werken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar bleef Bunny nou dan??quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef Viro het volgende:
Na een week lang hard leren heb mijn theorie gehaald, nu nog afrijden
Maar wat jij doet en straks weer gaat doen is toch veel kwetsbaarder? Of zit ik verkeerd? Nadeel van spachtelputz is volgens mij wel dat als je een muur verft je dit wel vaak moet herhalen omdat je na een tijdje witte puntjes gaat zien...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik heb ook gladde muren in Prinsenbeek gehad en zal krijgen in Belgie.. makkelijker om later over te schilderen. Spachtelputz is wel weer handig om oneffenheden weg te werken.
Echter ik doe wel altijd wat zilverzand door de muurverf om het toch een beetje te breken. MAar dat is persoonlijk. Behang is ook weer helemaal in maar daar moet ik echt niet aan denken zeg.
Spachtelputz is Duits voor sierpleisterquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt
Ik wil zoiezo geen behang. 1) ik vind het lelijk) 2) het zit nooit echt mooi op de muur. 3) veel te kwetsbaar.
Ik wil ook geen glasvezelbehang en daar dan overheen verven. Hebben m'n ouders nu in delen van het huis en dat is ook nogal kwetsbaar
Waarom vind je het rommel? Omdat het niet glad is?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het zat tegen de muur toen ik het (appartement) kocht.
Je denkt toch niet dat ik een stucadoor in ga huren (zwart, dat dan weer wel) om een heel appartement glad te strijken?
Als ik het zelf zou doen kan ik net zo goed die rommel tegen de muur aan laten zitten, dat heb ik dan ook gedaan
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:58 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Spachtelputz is Duits voor sierpleisterEn de emmers Spachtelputz die je bij de bouwmarkt of stucshop koopt zijn het gewone recht toe rechtaan spul.. Is in principe niet zo heel veel mis mee, maar de sierpleister van Rigo is gewoon net ff beter. Vooral in verwerking.. vraag het een goede stucadoor; ze kennen ons merk allemaal
"t smeert als boter" trust me, ik maakte die shit
![]()
http://www.rigowandstyling.nl
Korrel, Groef of Barok zijn verschillende structuren. "We" leveren trouwens ook Oikos.. Italiaans stuc spul, met bijv marmer effecten e.d. Super! En niet te betalen
"spachtelputz" moet je niet "verfen" (het is schilderen, verfen doen kinderen.. met hun vingersquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Maar wat jij doet en straks weer gaat doen is toch veel kwetsbaarder? Of zit ik verkeerd? Nadeel van spachtelputz is volgens mij wel dat als je een muur verft je dit wel vaak moet herhalen omdat je na een tijdje witte puntjes gaat zien...
Ik heb het hele huis laten stucen/putzen. via een bedrijf in zoetermeer en ze doen gelijk in kleur stucen/putzen. (vrouw hequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga denk ik voor de "gewone" maar twijfel nu tussen helemaal glad of wat structuur. Laten aanbrengen is geen probleem, m'n pa heeft genoeg contacten in de bouw
Weet je toevallig ook wat ze gesmeerd hebben?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik heb het hele huis laten stucen/putzen. via een bedrijf in zoetermeer en ze doen gelijk in kleur stucen/putzen. (vrouw he.
En ja Felle kleuren doen ze ook
maar dat was iets van 13 euro per m2 in wit en 15 euro per m2 in kleur. gewoon legaal met kassabon. nu na anderhalf jaar nog geen scheurtje in de stuuc. echt top gasten waren het.
Is spachtelputz nog met korrel of is het stucen? naja wij hebben met korrel. dus niet glad.
Bruto, alles gaat in bruto. Netto is voor iedereen weer anders.quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik heb het hele huis laten stucen/putzen. via een bedrijf in zoetermeer en ze doen gelijk in kleur stucen/putzen. (vrouw he.
En ja Felle kleuren doen ze ook
maar dat was iets van 13 euro per m2 in wit en 15 euro per m2 in kleur. gewoon legaal met kassabon. nu na anderhalf jaar nog geen scheurtje in de stuuc. echt top gasten waren het.
Is spachtelputz nog met korrel of is het stucen? naja wij hebben met korrel. dus niet glad.
Zwart kan heel mooi zijn, echter je moet natuurlijk niet alles zwart makenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ja m'n vader zij al dat hij wel wat mensen kent die het willen doen dus ik ben benieuwd naar hun prijs! Ik wil in de woonkamer wel een muur een bepaalde kleur, voor de rest vind ik wit primaHet moet zoiezo niet te druk worden qua kleuren want dat vind ik afschuwelijk. Zwarte muren, come on
Ik ga denk ik voor de korrel
Hoe heet dat bedrijf als ik vragen mag?
Uhm jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.nu.nl/gezondheid/1895201/blauw-licht-maakt-blij.html
Zelfs zonder licht ben jij dus al vrolijk static?
Echt gifgroen? "Mean green?" met gitzwart? Dat is best stoerquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
Uhm ja
we hebben idd zoals Fer zegt Rood, tegen dat vlak kijken we aan in de woonkamer als we tv kijken.
In de keuken hebben we een groen (donker? nee fel!) vlak. we hebben een zwarte keuken, maar zorgt voor leuk contrast.
en zo hebben we over het hele huis nog een paar kleuren.
Wel kleur met wit gecombineer, niet dat heel je kamer rood is ofzo
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Met kleuren kun je hele mooie ruimtes creeren, maar ja, het kan ook verschrikkelijk worden.
Durf te experimenteren
You got dismissedquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Waar bleef Bunny nou dan??
Feli iig..
het heet iets van Groen! en het is wel een redelijk fel kleurtie ja. zal wel een kieken voor picca'squote:Op woensdag 7 januari 2009 16:04 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Echt gifgroen? "Mean green?" met gitzwart? Dat is best stoer
edit; mits het zwart in hoogglans is
quote:NEUQUEN - De Franse motorrijder Pascal Terry is woensdag in Argentinië dood aangetroffen langs het parkoers van de Dakar Rally.
Dat heeft de organisatie van het motor- en autosportevenement woensdag bekendgemaakt. De 49-jarige Fransman was sinds zondag vermist.
De motorrijder werd in een onherbergzaam gebied gevonden, op 15 meter van zijn motor. ,,Hij had zijn helm afgedaan en er stond water en voedel naast hem'', vertelde een woordvoerder. De politie onderzoekt de doodsoorzaak.
Terry is het eerste dodelijke slachtoffer in deze Dakar Rally die voor het eerst in Zuid-Amerika wordt gehouden.
Ziet er tof uit joh..Stijl heeft ook mijn voorkeur moet ik zeggen..quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:49 schreef staticdata het volgende:
Ok hierbij snel een mini reportage van de begane grond
Onze landingsbaan, ledjes in de hal
[ link | afbeelding ]
Groen![]()
[ link | afbeelding ]
dat zeg ik groen (met flits)![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Rest van de keuken. Ook ledjes in de vloer
[ link | afbeelding ]
nog een stukje. slechte piccas je weetz
![]()
[ link | afbeelding ]
en de laatste is rood waar we naar staren als we tv kijken.
[ link | afbeelding ]
Sorry voor de slechte foto's maar ff snel gedaan. kleuren, vooral het rood is bij daglicht natuurlijk anders. maar dan hebben jullie een idee
UIteraard de een kan het niets vinden, wij vinden het mooi
oh en ursel, ik wil ze niet terug zien in het topic "opmerkelijke foto op funda"
Ik vind bordeaux rood in de woonkamer wel mooi maar dan niet de muur waar ik heel de tijd tegenaan kijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:52 schreef staticdata het volgende:
Rood sowieso bedoel je? ik eerst ook niet hoor, maar het heeft wel wat warms. en zoals gezegd op de foto lijkt het meer naar oranje te gaan. dus klopt niet helemaal.
maar ze hebben het dus wel al in die kleuren gespachtelputzt
volgens mijn vriendin heet dat "texen". die gekke Brabanders ook met hun eigen taaltjequote:Op woensdag 7 januari 2009 17:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
yada yada yada ...schilderen (kijk Baus!)
Zodra je op alle tien de ledjes die aan beide kanten v/d gang ongeveer in de plintjes zitten gaat staan, dan zal het wel donker worden jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:01 schreef Incolumis het volgende:
mijn vriendin is op dit moment druk bezig met haar huurhuisje, 1 woonkamermuur wordt aubergine. erg mooi vind ik. slaapkamer aan hoofdzijde van bed wordt donkerbruin. de rest wordt gewoon wit. mooie warme kleuren imo
ledjes in de vloer lijkt me niet echt handig, of je moet er ook nog normale lampen bij hebben. sta je boven zo'n led, is alles donker
imo moet het niet de muur zijn waar je de hele tijd naar moet kijken, dan kan het wel vermoeiend zijn denk ik. denk niet dat Puni ooit een Philips met Ambilight gaat kopen want dan moet ie de muur ook weer schilderenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Zodra je op alle tien de ledjes die aan beide kanten v/d gang ongeveer in de plintjes zitten gaat staan, dan zal het wel donker worden ja
Dat rood in Puni z'n huis is normaal gesproken wel mooier jaNu zit er een gelige zweem overheen omdat de foto zo slecht is
Ik weet niet of ik t in m'n woonkamer zou willen hebben, eerder in een bijkamertje oid.
Die puzzel..quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:49 schreef staticdata het volgende:
Ok hierbij snel een mini reportage van de begane grond
Onze landingsbaan, ledjes in de hal
[ link | afbeelding ]
Groen![]()
[ link | afbeelding ]
dat zeg ik groen (met flits)![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Rest van de keuken. Ook ledjes in de vloer
[ link | afbeelding ]
nog een stukje. slechte piccas je weetz
![]()
[ link | afbeelding ]
en de laatste is rood waar we naar staren als we tv kijken.
[ link | afbeelding ]
Sorry voor de slechte foto's maar ff snel gedaan. kleuren, vooral het rood is bij daglicht natuurlijk anders. maar dan hebben jullie een idee
UIteraard de een kan het niets vinden, wij vinden het mooi
oh en ursel, ik wil ze niet terug zien in het topic "opmerkelijke foto op funda"
Hoe gaat de taalcursus?quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:02 schreef Incolumis het volgende:
[..]
volgens mijn vriendin heet dat "texen". die gekke Brabanders ook met hun eigen taaltje
ik ben al dun urstequote:
hey!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Die puzzel..
En waarom kijk je mij aan..Ik heb inco ook zelf laten posten daarzo..
Maar vindt ut wel strak eruit zien ja..![]()
Zou ik eigenlijk niet weten Denk niet dat er een brabants woord voor is.. iemand van boven de sloot noemen we "Ollandse stoep schetter" met diverse tekens op de lettertjes.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:54 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik ben al dun urste
wat wordt een Tukker eigenlijk als die verhuist naar Brabant? "Brakker? Tubanter? (Tubante is oudnederlands voor Twente ;'))
hmm kom in Sint Oedenrode te wonen, Olland ligt in de gemeentequote:Op woensdag 7 januari 2009 19:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk niet weten Denk niet dat er een brabants woord voor is.. iemand van boven de sloot noemen we "Ollandse stoep schetter" met diverse tekens op de lettertjes.. Dit omdat er beneden de rivieren vroeger geen stoepen lagen. (In Vlaanderen nog bijna niet). Maar daar vallen tukkers ook niet echt onder.
uiteraard hebben we in de keuken ook normale verlichting en in de hal ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:01 schreef Incolumis het volgende:
mijn vriendin is op dit moment druk bezig met haar huurhuisje, 1 woonkamermuur wordt aubergine. erg mooi vind ik. slaapkamer aan hoofdzijde van bed wordt donkerbruin. de rest wordt gewoon wit. mooie warme kleuren imo
ledjes in de vloer lijkt me niet echt handig, of je moet er ook nog normale lampen bij hebben. sta je boven zo'n led, is alles donker
spotlight tijdens het pissen, dan voel je je echt de sterquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
uiteraard hebben we in de keuken ook normale verlichting en in de hal ook. maar op zich in de hal hoef je niet telkens de halverlichting aan te doen als je gaat pissen
zie het als sfeerverlichting
Ik heb geregeld handtekeningen uit staan delen tijdens het zeiken bij Puniquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:55 schreef Incolumis het volgende:
spotlight tijdens het pissen, dan voel je je echt de ster
Jep. Het schilderde behoorlijk kut.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarom vind je het rommel? Omdat het niet glad is?
gezelligheid is voor hetero'squote:Op woensdag 7 januari 2009 19:59 schreef staticdata het volgende:
--- Het heeft een gezellige uitstraling
quote:Op donderdag 8 januari 2009 07:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
gezelligheid is voor hetero's![]()
tvp
Echte mannen drinken theequote:
Ik ben al druk genoeg van mezelfquote:
Mensen die gelijk een conclusie trekken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
Mensen die koffie nodig hebben![]()
![]()
http://www.mannenonderelkaar.nl/quiz/quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Mensen die gelijk een conclusie trekken.
Wie zegt dat ik ut nodig heb![]()
Vindt ut gewoon lekker..
Je verslaving zegt dat je het lekker vindt, maar eigenlijk heb je het gewoon nodig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Mensen die gelijk een conclusie trekken.
Wie zegt dat ik ut nodig heb![]()
Vindt ut gewoon lekker..
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:04 schreef staticdata het volgende:
[..]
Je verslaving zegt dat je het lekker vindt, maar eigenlijk heb je het gewoon nodig.
Gok dat als jij geen koffie neemt je niet wakker kan worden
Dus je drinkt om je werk te vergeten?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:07 schreef ursel het volgende:
De voornaamste reden dat ik zoveel drink is dat ik weer ff een loopje heb.
ff een mini pauze dus..
Vergeten is een groot woord, ontlopen ..quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus je drinkt om je werk te vergeten?
Koffielist!quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:17 schreef ursel het volgende:
Vergeten is een groot woord, ontlopen ..![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:07 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
De voornaamste reden dat ik zoveel drink is dat ik weer ff een loopje heb.
ff een mini pauze dus..
Nieuwe tussenstand voor jequote:Op donderdag 8 januari 2009 09:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
De verslaving vertroebelen je gedachtes mijn vriend.
het is nr1 verslaving in de wereld
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:34 schreef jpjedi het volgende:
Thee is voor zieke mensen zei mijn opa altijd.
Heerlijk die discussies altijd met mijn britse zwager.. Die is ook zo`n verwijfde koffiedrinker.quote:
Als ik thee drink dan weet ik juist wanneer ik ziek wordquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:34 schreef jpjedi het volgende:
Thee is voor zieke mensen zei mijn opa altijd.
aha daar komt de monkey out of the sleevequote:Op donderdag 8 januari 2009 09:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, maar thee is niet te zuipen en van veel chocomelk wordt je dik..
sorry..quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
aha daar komt de monkey out of the sleeve.
Je actie van "thee" had eigenlijk "thee
" moeten zijn...
dus ik moet die verveling maar wegnemenquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:57 schreef FJD het volgende:
Puni, wanneer gaan we R2 spelen? Ik stel ergens een avondje na de 29e oid voor. Dan lig ik toch met m'n poot omhoog&verveel ik me de pleuris
Ik kan ook zeggen dat ik liever niet heb dat je komt omdat ik t leuker vind om me te vervelenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:19 schreef staticdata het volgende:
dus ik moet die verveling maar wegnemen![]()
![]()
Maar na de 29e is goed hoor
Keer vrijdagavond doen ofzo?
En maar zeggen dat ik verslaafd ben...quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik kan ook zeggen dat ik liever niet heb dat je komt omdat ik t leuker vind om me te vervelen
Kijk maar even welke vrijdag je t beste uitkomt dan
Ik was zo sterk vandaag maar ik heb me toch over laten halen, het is gewoon sterker dan ikkoffie
Ik heb m'n verslaving tenminste onder ogen gezien meneer "ik-heb-8-bakkies-koffie-nodig-om-normaal-te-functioneren"quote:
Precies, ken je zwaktes dan sta je sterkquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb m'n verslaving tenminste onder ogen gezien meneer "ik-heb-8-bakkies-koffie-nodig-om-normaal-te-functioneren"
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:38 schreef staticdata het volgende:
al dat koffie gezeur, gelijk een senseo advertentie door ads door google
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb m'n verslaving tenminste onder ogen gezien meneer "ik-heb-8-bakkies-koffie-nodig-om-normaal-te-functioneren"
koude als in frisdrank?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mensen die thee en/of koffie drinken![]()
Alleen koude drankjes
frisdrank is alleen acceptabel als er alcohol in zitquote:
sliming is de trend van 2009quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Op het werk? dacht dat dat alleen in België en Frankrijk bestond.
Wat dacht je? Geen voetbal dus laten we dan maar over ijs bekvechten?quote:
Hap toch eens niet zo man.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat dacht je? Geen voetbal dus laten we dan maar over ijs bekvechten?
quote:
Ik was 6 jaar niet geweest en na controle nog niet eens gaatjes. Wel wat schoongemaakt daar met zo`n trilpennetje en poets nu met elektrisch. Volgens de tandarts is poetsen met een elektroding veel beter en het blijkt ook wel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:24 schreef staticdata het volgende:
[..], alle zuren zijn funest voor je gebit, vandaar dat het niet alleen aan snoep en frisdrank ligt. Gewoon goedpoetsen
Collega dronk liter cola per dag..heeft op alle tanden kapjes moeten laten zetten vanwege de erosie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:50 schreef FJD het volgende:
Ik zuip me kapot aan frisdrank maar ik heb ook nooit watNu heb ik natuurlijk nog al wat in te halen door m'n beugel-jaren maar goed
Kan me d'r wel iets bij voorstellen:quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik was 6 jaar niet geweest en na controle nog niet eens gaatjes. Wel wat schoongemaakt daar met zo`n trilpennetje en poets nu met elektrisch. Volgens de tandarts is poetsen met een elektroding veel beter en het blijkt ook wel.
Maar ben echt als de dood voor die kuttandarts.
Whehe... ik heb een JP smilie..quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik was 6 jaar niet geweest en na controle nog niet eens gaatjes. Wel wat schoongemaakt daar met zo`n trilpennetje en poets nu met elektrisch. Volgens de tandarts is poetsen met een elektroding veel beter en het blijkt ook wel.
Maar ben echt als de dood voor die kuttandarts.
Ik doe wel aan Cola Light, ook zuur maar geen suikerklontjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Collega dronk liter cola per dag..heeft op alle tanden kapjes moeten laten zetten vanwege de erosie.Dat soort verhalen zeg maar.
Ik heb ook nog steeds mijn verstandskiezen, maar ik laat ze er ook pas uithalen als ik er last van krijg/heb.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:35 schreef jpjedi het volgende:
Ach ik heb nu nog een perfect gebit dus voorkomen is beter dan genezen. Hij begon laatst over verstandskiezen dat die best weg konden. Ik hem hem vriendelijk verweten dat de recessie ook lijkt toe te slaan in de tandartsen business.. maw: NFW dat ik iets aan mijn bek laat verbouwen als ik er niets van voel.
En wanneer gaan ze het nu afmaken danquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:02 schreef FJD het volgende:
Tja als ze er bij mij niet uitgehaald werden dan bestond het risico dat m'n gebit weer naar ongeveer de oude positie werd gedrukt. Het heeft me een kleine 10 jaar ortho en 2 bezoeken aan de kaakchirurg gekost om m'n gebit recht te krijgen dus dat risico wilde ik niet echt lopenAch tis een week vervelend en daarna is t weer klaar
Tering hee. Wat een creaps lopen er op deze aardbol zeg.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef ursel het volgende:
Jongeren brengen anaal tampon met alcohol in
Moeten we ook maar eens met koffie proberen dan..
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef ursel het volgende:
Jongeren brengen anaal tampon met alcohol in
Moeten we ook maar eens met koffie proberen dan..
quote:
Je bent boffer of je bent het nietquote:
Ut schijnt vooral voor Kev wel een uitvinding te zijn aangezien je er niet van gaat kotsen..quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sorry hoor, noem mij maar ouderwets, maar drinken doe je toch omdat het gewoon lekker is
Kev vroeg gewoon aan de verkeerde nog een bacoquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Ut schijnt vooral voor Kev wel een uitvinding te zijn aangezien je er niet van gaat kotsen..
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kev vroeg gewoon aan de verkeerde nog een baco
Schaatsenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:04 schreef FJD het volgende:
Gisteren schaatsen weggebracht om te laten slijpen, ik vond al dat ze er wat raar uitzagen (ijzer leek niet in 1 stuk geslepen maar steeds kleine stukjes) dus ik vandaag op t ijs (toch nog acceptabel ijs gevonden) ik zet af en m'n schaatsen maken toch een partij teringherrie
Gleed voor geen meter meer&t klonk als een dweilorkest. Kon ik weer naar Breda rijden naar een goede slijper. Prutsers
Gelukkig heb ik ze door wat smokkelen precies op tijd terug voor de toertocht zaterdag
Welke toertocht ga je doen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:52 schreef -Raffie- het volgende:
Schaatsen![]()
Zaterdag toertocht van 40km. Wordt mooi weer. Nu nog hopen dat het ijs een beetje goed erbij ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |