En maar zeggen dat ik verslaafd ben...quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik kan ook zeggen dat ik liever niet heb dat je komt omdat ik t leuker vind om me te vervelen
Kijk maar even welke vrijdag je t beste uitkomt dan
Ik was zo sterk vandaag maar ik heb me toch over laten halen, het is gewoon sterker dan ikkoffie
Ik heb m'n verslaving tenminste onder ogen gezien meneer "ik-heb-8-bakkies-koffie-nodig-om-normaal-te-functioneren"quote:
Precies, ken je zwaktes dan sta je sterkquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb m'n verslaving tenminste onder ogen gezien meneer "ik-heb-8-bakkies-koffie-nodig-om-normaal-te-functioneren"
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:38 schreef staticdata het volgende:
al dat koffie gezeur, gelijk een senseo advertentie door ads door google
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb m'n verslaving tenminste onder ogen gezien meneer "ik-heb-8-bakkies-koffie-nodig-om-normaal-te-functioneren"
koude als in frisdrank?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mensen die thee en/of koffie drinken![]()
Alleen koude drankjes
frisdrank is alleen acceptabel als er alcohol in zitquote:
sliming is de trend van 2009quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Op het werk? dacht dat dat alleen in België en Frankrijk bestond.
Wat dacht je? Geen voetbal dus laten we dan maar over ijs bekvechten?quote:
Hap toch eens niet zo man.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat dacht je? Geen voetbal dus laten we dan maar over ijs bekvechten?
quote:
Ik was 6 jaar niet geweest en na controle nog niet eens gaatjes. Wel wat schoongemaakt daar met zo`n trilpennetje en poets nu met elektrisch. Volgens de tandarts is poetsen met een elektroding veel beter en het blijkt ook wel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:24 schreef staticdata het volgende:
[..], alle zuren zijn funest voor je gebit, vandaar dat het niet alleen aan snoep en frisdrank ligt. Gewoon goedpoetsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |