En maar zeggen dat ik verslaafd ben...quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik kan ook zeggen dat ik liever niet heb dat je komt omdat ik t leuker vind om me te vervelen
Kijk maar even welke vrijdag je t beste uitkomt dan
Ik was zo sterk vandaag maar ik heb me toch over laten halen, het is gewoon sterker dan ikkoffie
Ik heb m'n verslaving tenminste onder ogen gezien meneer "ik-heb-8-bakkies-koffie-nodig-om-normaal-te-functioneren"quote:
Precies, ken je zwaktes dan sta je sterkquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb m'n verslaving tenminste onder ogen gezien meneer "ik-heb-8-bakkies-koffie-nodig-om-normaal-te-functioneren"
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:38 schreef staticdata het volgende:
al dat koffie gezeur, gelijk een senseo advertentie door ads door google
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb m'n verslaving tenminste onder ogen gezien meneer "ik-heb-8-bakkies-koffie-nodig-om-normaal-te-functioneren"
koude als in frisdrank?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mensen die thee en/of koffie drinken![]()
Alleen koude drankjes
frisdrank is alleen acceptabel als er alcohol in zitquote:
sliming is de trend van 2009quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Op het werk? dacht dat dat alleen in België en Frankrijk bestond.
Wat dacht je? Geen voetbal dus laten we dan maar over ijs bekvechten?quote:
Hap toch eens niet zo man.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat dacht je? Geen voetbal dus laten we dan maar over ijs bekvechten?
quote:
Ik was 6 jaar niet geweest en na controle nog niet eens gaatjes. Wel wat schoongemaakt daar met zo`n trilpennetje en poets nu met elektrisch. Volgens de tandarts is poetsen met een elektroding veel beter en het blijkt ook wel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:24 schreef staticdata het volgende:
[..], alle zuren zijn funest voor je gebit, vandaar dat het niet alleen aan snoep en frisdrank ligt. Gewoon goedpoetsen
Collega dronk liter cola per dag..heeft op alle tanden kapjes moeten laten zetten vanwege de erosie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:50 schreef FJD het volgende:
Ik zuip me kapot aan frisdrank maar ik heb ook nooit watNu heb ik natuurlijk nog al wat in te halen door m'n beugel-jaren maar goed
Kan me d'r wel iets bij voorstellen:quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik was 6 jaar niet geweest en na controle nog niet eens gaatjes. Wel wat schoongemaakt daar met zo`n trilpennetje en poets nu met elektrisch. Volgens de tandarts is poetsen met een elektroding veel beter en het blijkt ook wel.
Maar ben echt als de dood voor die kuttandarts.
Whehe... ik heb een JP smilie..quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik was 6 jaar niet geweest en na controle nog niet eens gaatjes. Wel wat schoongemaakt daar met zo`n trilpennetje en poets nu met elektrisch. Volgens de tandarts is poetsen met een elektroding veel beter en het blijkt ook wel.
Maar ben echt als de dood voor die kuttandarts.
Ik doe wel aan Cola Light, ook zuur maar geen suikerklontjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Collega dronk liter cola per dag..heeft op alle tanden kapjes moeten laten zetten vanwege de erosie.Dat soort verhalen zeg maar.
Ik heb ook nog steeds mijn verstandskiezen, maar ik laat ze er ook pas uithalen als ik er last van krijg/heb.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:35 schreef jpjedi het volgende:
Ach ik heb nu nog een perfect gebit dus voorkomen is beter dan genezen. Hij begon laatst over verstandskiezen dat die best weg konden. Ik hem hem vriendelijk verweten dat de recessie ook lijkt toe te slaan in de tandartsen business.. maw: NFW dat ik iets aan mijn bek laat verbouwen als ik er niets van voel.
En wanneer gaan ze het nu afmaken danquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:02 schreef FJD het volgende:
Tja als ze er bij mij niet uitgehaald werden dan bestond het risico dat m'n gebit weer naar ongeveer de oude positie werd gedrukt. Het heeft me een kleine 10 jaar ortho en 2 bezoeken aan de kaakchirurg gekost om m'n gebit recht te krijgen dus dat risico wilde ik niet echt lopenAch tis een week vervelend en daarna is t weer klaar
Tering hee. Wat een creaps lopen er op deze aardbol zeg.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef ursel het volgende:
Jongeren brengen anaal tampon met alcohol in
Moeten we ook maar eens met koffie proberen dan..
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef ursel het volgende:
Jongeren brengen anaal tampon met alcohol in
Moeten we ook maar eens met koffie proberen dan..
quote:
Je bent boffer of je bent het nietquote:
Ut schijnt vooral voor Kev wel een uitvinding te zijn aangezien je er niet van gaat kotsen..quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sorry hoor, noem mij maar ouderwets, maar drinken doe je toch omdat het gewoon lekker is
Kev vroeg gewoon aan de verkeerde nog een bacoquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Ut schijnt vooral voor Kev wel een uitvinding te zijn aangezien je er niet van gaat kotsen..
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kev vroeg gewoon aan de verkeerde nog een baco
Schaatsenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:04 schreef FJD het volgende:
Gisteren schaatsen weggebracht om te laten slijpen, ik vond al dat ze er wat raar uitzagen (ijzer leek niet in 1 stuk geslepen maar steeds kleine stukjes) dus ik vandaag op t ijs (toch nog acceptabel ijs gevonden) ik zet af en m'n schaatsen maken toch een partij teringherrie
Gleed voor geen meter meer&t klonk als een dweilorkest. Kon ik weer naar Breda rijden naar een goede slijper. Prutsers
Gelukkig heb ik ze door wat smokkelen precies op tijd terug voor de toertocht zaterdag
Welke toertocht ga je doen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:52 schreef -Raffie- het volgende:
Schaatsen![]()
Zaterdag toertocht van 40km. Wordt mooi weer. Nu nog hopen dat het ijs een beetje goed erbij ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |