Nee dan jijquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:11 schreef jpjedi het volgende:
6 weken downloaden kost me meer aan stroom!
Jij bent zo!quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:05 schreef dekkered het volgende:
weet je wel wat lamaketta betekent?
quote:Ulder naem is afkomsteg van 't bekende Zeêuwse zinnetje Laemae, 'k è 't a (of in 't Land-van-Aksels Laomao, 'k è 't a), wat-a dikkels an nie-Zeêuwen oor vogeleid om te zieën of ze 't Zeêuws verstae
hoe zeg jequote:als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
Doe nou niet zo Proud to be Zeeuw, je zou nml. de enige zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:52 schreef dekkered het volgende:
nou maar wat betekent het?
echt nietquote:Op zondag 4 januari 2009 18:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe nou niet zo Proud to be Zeeuw, je zou nml. de enige zijn.
gok ikquote:Op zondag 4 januari 2009 20:06 schreef jpjedi het volgende:
Net "in Bruges" gezien.. Wat een fucking "shit movie".
Don'tsquote:Op zondag 4 januari 2009 11:09 schreef staticdata het volgende:
Jorrit hebbie nog do's & don'ts voor Costa Rica
Vakantie was superquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:39 schreef jpjedi het volgende:
Zo weer terug in India na 2 weken nomaden bestaan in NL. De laatste loodjes dus nog even er tegen aan.![]()
Wat een jetsers heeft dat mokkel zeg...goeie-genade![]()
@Jorrit.. Goede vakantie gehad? Heb je een online fotoalbum oid?
zozo geen verkeerde foto's...quote:Op maandag 5 januari 2009 01:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Vakantie was super
Eerste onbewerkte, snel van RAW omgezette foto's kun je hier bekijken.
Patagonie 2008
Op de laatste foto kun je in de reflectie "mijn" Annelies zien
Hebben jullie je nog een beetje kunnen vermaken hier in Nederland???
Jammer dat ik niet bij de meet kon zijn, was graag even langs gekomen
ik ben het echt verleerd. het gaat zo veel sneller dan BF2quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 07:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Er ligt gewoon een pak sneeuw!
Hier welquote:Op maandag 5 januari 2009 08:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Hier nietWel een beetje gladheid maar verder niets
Goedemorgen
Tis maar niet te hopen voor je dat er een mooie kartonnen doos klaar staat dan...quote:Op maandag 5 januari 2009 08:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben gisteren al rond 23:00 over de gladde wegen geweest. Gezellig met 50km/u over de snelweg rijden
Nu maar eens douchen en kijken of er nog een beetje collega's op kantoor zijn die mij kunnen vertellen wat ik de laatste 6 weken heb gemist.
Behalve dat ik nu Cap Gemini ben geworden weet ik niks
* PoSTMaN gaat zijn Getronics shirtje eens zoeken
jullie onderdeel niet overgegaan naar KPN?quote:Op maandag 5 januari 2009 08:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben gisteren al rond 23:00 over de gladde wegen geweest. Gezellig met 50km/u over de snelweg rijden
Nu maar eens douchen en kijken of er nog een beetje collega's op kantoor zijn die mij kunnen vertellen wat ik de laatste 6 weken heb gemist.
Behalve dat ik nu Cap Gemini ben geworden weet ik niks
* PoSTMaN gaat zijn Getronics shirtje eens zoeken
Correctquote:
Ga je zaterdag de 24e mee naar Feyenoord - Willem II? Kev, Frankie, Urs en een vriend van me gaan ook meequote:
quote:
Ik heb die dag wel vrij gehouden, maar het kan zijn dat ik dan naar Amsterdam ga.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga je zaterdag de 24e mee naar Feyenoord - Willem II? Kev, Frankie, Urs en een vriend van me gaan ook meeVan tevoren even hapje snaaien bij de pizzeria
Lupardi Carnaval 25 januari 2009 Ahoy Rotterdamquote:Op maandag 5 januari 2009 13:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb die dag wel vrij gehouden, maar het kan zijn dat ik dan naar Amsterdam ga.
Ik ga er op terug komen. Voor wanneer moet je het uiterlijk weten? ivm kaarten.
Ik zal eens navragen, ik weet wel dat ik de 25ste in Ahoy moet zijn
Gisteren Ned3 niet gezien? Zo'n vak overleeft Frankis nooit als we niet minimaal met 6 grote kerels zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:15 schreef ursel het volgende:Heb je er de laatste keer ruzie gemaakt ofzo dat je opeens zoveel mogelijk vrienden meeneemt??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |