quote:Op maandag 5 januari 2009 13:30 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Lupardi Carnaval 25 januari 2009 Ahoy Rotterdam
Een groots carnavalsfeest speciaal voor mensen met een beperking, ouderen en hun begeleiders.
De presentatie is in handen van Gaston Starreveld en Rene de Koning.
De Grote Doe Na Show is een vast onderdeel van het carnaval.
Hier kunnen mensen met een verstandelijke beperking meedoen in een playbackwedstrijd.
Muzikale ondersteuning:
- Showband Beethoven
- Blaaskapel De Horlepiepers
- Blaaskapel De Bloaspiepers
- optredens van Arno Bremer en vele anderen
Data 25 januari 2009
Locatie Hal 6
Inloop 11.00 uur
Aanvang 12.00 uur
Einde 17.00 uur
Cool!
Lupardi Carnaval 25 januari 2009 Ahoy Rotterdamquote:Op maandag 5 januari 2009 13:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb die dag wel vrij gehouden, maar het kan zijn dat ik dan naar Amsterdam ga.
Ik ga er op terug komen. Voor wanneer moet je het uiterlijk weten? ivm kaarten.
Ik zal eens navragen, ik weet wel dat ik de 25ste in Ahoy moet zijn
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:14 schreef FJD het volgende:
Kijk maar JorritIk haal de kaarten wel snel zodat we op lange zijde kunnen maar ik verwacht niet dat het in een week is uitverkocht. Je kunt bij mij wel pitten als je de 25e toch weer Rdam in moet.
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel van FOK! af en kom niet voor 23:30 terug..
Sorryquote:Op maandag 5 januari 2009 14:27 schreef ursel het volgende:
Ga jij eens heel snel van FOK! af en kom niet voor 23:30 terug..
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:46 schreef FJD het volgende:
[..]
SorryIk kan gewoon geen topic met lange OP maken vanaf m'n iPhone
had ik ookquote:Op maandag 5 januari 2009 14:43 schreef Sickert het volgende:
@ Inco
vandeweek doe ik een potje ut
loopt een topic op fok! met mensen die spelen en een servertje hebben
wilde daar eens op gana knallen....
met 04 kan ik trouwens redelijk meekomen gister met 99 stond klemvast onderaan
Tja, ik zal maar gewoon eerlijk zijn. Ik heb dat weekend geen volleybal en ben dus geclaimed door Anneliesquote:Op maandag 5 januari 2009 14:14 schreef FJD het volgende:
Kijk maar JorritIk haal de kaarten wel snel zodat we op lange zijde kunnen maar ik verwacht niet dat het in een week is uitverkocht. Je kunt bij mij wel pitten als je de 25e toch weer Rdam in moet.
Bij de iPhone zit personeel dat voor jou nieuwe topics opentquote:Op maandag 5 januari 2009 14:49 schreef ursel het volgende:wow
Vanavond maar ff met de N96 proberen. Zat mooie Copy paste functie op zag ik al..
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:02 schreef FJD het volgende:
JorritSucker
Vamaf hier wordt t alleen maar erger
[..]
Bij de iPhone zit personeel dat voor jou nieuwe topics opent
Ik zou als ik jou was beginnen met het weggooien van je riemen..quote:Op maandag 5 januari 2009 15:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, ik zal maar gewoon eerlijk zijn. Ik heb dat weekend geen volleybal en ben dus geclaimed door Annelies![]()
Echter, aangezien ik die zondag toch al weg ben (nee Rudy, ik ga naar Vrienden van Amstel Live), dacht ik wellicht kan ik mezelf die zaterdag ook wel losweken
Echter ik ben volgende week de hele week in Seatle en wellicht dat ik als ik terug ben wel heel veel behoefte heb aan wat tijd met Annelies, dus voorlopig houd ik het nog een beetje vaag. Ik zal wel even vragen hoe en wat zij wil
Ik begreep dat er ook nog kans is op een tourtje door Nederland op bezoek bij een aantal reisgenoten met een avondje stappen in Amsterdam.
* PoSTMaN zucht nog eens diep...
3 topics geleden was je nog kwaad op me...quote:Op maandag 5 januari 2009 15:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet. Hou je gewoon mij 90 minuten warm..
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
3 topics geleden was je nog kwaad op me...
voor jou wel jaquote:Op maandag 5 januari 2009 15:39 schreef ursel het volgende:
[..]3 topics, weet je hoelang dat geleden is..
Dat is allang weer vergeten en vergeven..
Nu wil ik het zelf ook nogquote:Op maandag 5 januari 2009 15:02 schreef FJD het volgende:
JorritSucker
Vamaf hier wordt t alleen maar erger
Nou zo slecht heb ik het momenteel nog niet...quote:Op maandag 5 januari 2009 15:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was beginnen met het weggooien van je riemen..![]()
Kan ze die iig niet meer aantrekken..
quote:Ik mag nie klagen....
... dat mag dan nie...
Wanneer kom jij in beeldquote:Op maandag 5 januari 2009 17:12 schreef RudyCarell het volgende:
Bye Bye oude reclames met Wouter en Merel. Vanaf vandaag de nieuwe commercials te zien van me werk (LOI).
Tijden
20:09 NET 5, 20:45 RTL 5, 20:45 RTL 7, 21:07 Veronica, 21:14 RTL 8, 21:36 SBS 6, 22:05 NET 5, 22:50 RTL 5, 23:44 RTL 4.
Nee, niet Wouter..quote:Op maandag 5 januari 2009 17:12 schreef RudyCarell het volgende:
Bye Bye oude reclames met Wouter en Merel. Vanaf vandaag de nieuwe commercials te zien van me werk (LOI).
Tijden
20:09 NET 5, 20:45 RTL 5, 20:45 RTL 7, 21:07 Veronica, 21:14 RTL 8, 21:36 SBS 6, 22:05 NET 5, 22:50 RTL 5, 23:44 RTL 4.
Hapje eten, biertje erbij en daarna keihard schreeuwen, tis gewoon een normale BoF!-meet hoorquote:
Tegenwoordig wel ja, vroeger was dat hooguit 3 dagen.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:39 schreef ursel het volgende:
[..]3 topics, weet je hoelang dat geleden is..
Dat is allang weer vergeten en vergeven..
k Zet de recorder vast aan!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:12 schreef RudyCarell het volgende:
Tijden
Good old days..quote:Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja, vroeger was dat hooguit 3 dagen.
dat komt wss door de lagquote:Op maandag 5 januari 2009 07:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik ben het echt verleerd. het gaat zo veel sneller dan BF2
en je hoeft niet zuiver te richten bij UT om toch kills te maken heb ik gemerkt
mogguh
Op zich wel interessant, al verwacht ik niet dat ik er echt veel mee zal doen, maar hij is wel interessant en niet duur. Een koopje dusquote:Op maandag 5 januari 2009 17:21 schreef jpjedi het volgende:
Thanks Rudy..ze staan in mijn agenda.. Heb je ook een linkje naar een stream?![]()
Damn Fer..die popcorn hour is maar 215 USD af fabriek. 250 USD met een wifi adapter erbij (g/n).
45 USD transport en nog btw en invoerrechten.
totaal dus 235 euro vrij huis.... op zich niet slecht.. Importeurs in Europa zouden voorlopig verstoken zijn van leveringen omdat er in Europa problemen zijn met de rechten.
Samen bestellen en bij jou leveren? Zijn er misschien hier nog meer mensen die een popcorn Hour willen?
HD (1080P) stream apparaat met mogelijkheid voor inbouw van 1 HDD. NZB erin en hij download zelf inclusief parren en rarren. Werkt met alle bestandsformaten dus omzetten of converteren is verleden tijd. Zit HDMI en optisch uitgang op en hij heeft een gemakkelijke bediening. Ondersteund ook network shared media en USB ext schijf.
http://www.popcornhour.com/onlinestore/
Hier ookquote:
Zit een geleiderail langs de snelwegquote:Op maandag 5 januari 2009 20:48 schreef ursel het volgende:
En nu?? Met je zatte harses gaan rijden??
Nou, dan heb je toch ook geen BoB nodig..quote:
quote:Dear PETRUS MULDERS,
Dank voor uw bestelling bij CD WOW!
Wij schrijven u dit naar aanleiding van uw bestelling nummer #450066437 voor BAND OF BROTHERS (BLU RAY) (Produkt Code 3846144)
Ondanks onze beste pogingen kunnen wij dit artikel helaas niet meer op voorraad krijgen van onze leverancier.
Uw bestelling voor dit artikel is nu geannuleerd en de restitutie zal zo spoedig mogelijk worden overgemaakt naar dezelfde rekening waarmee de betaling was voldaan.
Wij hopen dat u onze welgemeende excuses voor het ongemak zult aanvaarden.
Dank u voor het kopen bij CD WOW!
Nee. Veel mensen hebben de box ontvangen. Op andere Australische sites staat hij ook voor die prijs. moet er alleen nog ff achter zien te komen of deze ook Nederlandse ondertiteling hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 06:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Klinkt als vautje in de prijs...
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn....Dan is het vaak ook zo.
Ah ok,quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee. Veel mensen hebben de box ontvangen. Op andere Australische sites staat hij ook voor die prijs. moet er alleen nog ff achter zien te komen of deze ook Nederlandse ondertiteling hebben.
die heeft NL ondertitelingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee. Veel mensen hebben de box ontvangen. Op andere Australische sites staat hij ook voor die prijs. moet er alleen nog ff achter zien te komen of deze ook Nederlandse ondertiteling hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |