Lijkt me heel gezondquote:Op donderdag 1 januari 2009 09:37 schreef Mr_Baus het volgende:
plus minus 7 liter bier, 1 fles champagne en geen kater![]()
![]()
Voornemens;
veel minder gaan zuipen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beste wensen allemaal!
GPS heb ik niet meer hequote:Op woensdag 31 december 2008 10:56 schreef ursel het volgende:Daar zit je dan met een nieuwe fiets, GPS en hele meuk..
Er zijn een zooi praktische zaken zoals dat hardlopen veel goedkoper is (ik heb een jaar hardgelopen op minder dan de helft van wat m'n fiets kostte), veel minder voorbereiding vergt (ik kan in 5 minuten klaar zijn om te gaan hardlopen), trainingen zijn korter (bij fietsen begin ik na ruim anderhalf uur pas echt wat te voelen), trainen is redelijk onafhankelijk van het weer (je kunt in de winter gewoon doorlopen) en van de tijd v/d dag (in het donker kun je eigenlijk niet lekker fietsen) en je ben niet afhankelijk van je materiaal (nog nooit een klapgympie gehad), de route maakt geen reet uit (met fietsen wil je toch straks asfalt zonder stoplichten of bochten) en of het regent of waait dat maakt geen reet uit als je hardloopt.quote:Maar wat is er eigenlijk leuker aan? Tis allebei fysieke inspanning, enige verschil in mijn ogen is alleen dat je met fietsie harder gaat en dus meer onderweg tegen komt..
Zeg ajb niet dat jij bij die mensen stondquote:
Rotterdamquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zeg ajb niet dat jij bij die mensen stond
Hey zo heb ik jou nog genomen op Neudequote:Op maandag 29 december 2008 16:16 schreef IJsmuts het volgende:
owja, voor ik hetvergeet, belangrijke tip voor rudy en postman![]()
Pak de dame BoF style:
1. "Hee grietje, ik zie dat je broekje wat strak zit, laat me je even helpen de boel wat comfortabeler te maken"
2. Trek dr broek tot dr knieen naar beneden en draai het grietje met dr rug naar je toe, buig dr voorover
3. Slipje met je vingers een beetje weg trekken, vol in dr aars tuffen
4. Ram, terwijl je dr hoofd hardhandig op de tafel oid drukt, hard je snikkel in dr aars
5. Neuk dr hard, schreeuw "Yippi Kayee MoederBOFFER!!!" en neuk dr nog eens
Herhaal dit zovaak als nodig is. Let op > dit is niet grappig bedoelt! Als je dit niet doet zit je net als Frankie binnen 2 weken weer alleen op de bank, loopt je grietje net als bij Viro de boel op Fok! te verpesten of zit je binnen enkele ogenblikken in het huwelijksbootje zoasl bij IJsmuts.
dan BoF je wel flinkquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:09 schreef jpjedi het volgende:
Beste wensen voor u en uw familie.![]()
Zo we zijn weer in het land der levenden... man man man. wat een gezellige nacht zeg.
BoF never dies![]()
Ja dat geloof ik, vooral HouseQuakequote:Op donderdag 1 januari 2009 13:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Rotterdam![]()
Tis niet mijn filmpje als je dat bedoelt maar ik was er welWas leuk
Als wijven enthousiast proberen te doen dan wordt het al heel snel een snerp-festijnquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
Maar bedoelde inderdaad tussen die gillende wijfen
dat maken we zelf wel uitquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:56 schreef staticdata het volgende:
Dat het voor iedereen maar een mooi jaar mag worden![]()
Hij heeft een BoF!-housewarming dit jaar dus ik kan wel begrijpen dat hij wat terughoudend is om voor een goed jaar te wensen.quote:
Jij ookquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:38 schreef COG_Playbunny het volgende:
iedereen een liefdevolle en gelukkig nieuwjaar
Altijd hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Woei.. toch nog iemand aan het werk..
Lijkt me sterk.. Ik ben maar een niemand IRL..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:55 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Hey daar, ken ik jou ergens van ?
Ze probeert je te versieren gek!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:57 schreef ursel het volgende:
Lijkt me sterk.. Ik ben maar een niemand IRL..
Wil je een kusje? Waar wil je hem hebben?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.. Ik ben maar een niemand IRL..
Is Viro in de buurt??quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:06 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Wil je een kusje? Waar wil je hem hebben?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze probeert je te versieren gek!
Mogguh
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:06 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Wil je een kusje? Waar wil je hem hebben?
Antwoord is:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:23 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Antwoord is:Nee, dan pas ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoiets jaquote:
Straks weer?quote:Gears of War 2 co-op is
tering die heeft ballenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwjaarsduik FTW!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat je ut zo liev vraagt..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
tering die heeft ballen!
die kan ze beter vasthouden ipv dr muts!.... alhoewel..
Had je maar in Groningen moeten blijven en niet naar die van Sneek moeten verkassen..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
WAT ze zij dat ze ziek was en dan toch een nieuwjaarsduik doen
Ik voel de eerste ruzie van 2009 al aankomen![]()
Goedmaaksex![]()
Stoer heurquote:Op maandag 29 december 2008 18:24 schreef Silver_Shark het volgende:
[ afbeelding ]
dekkerd is ook weer gesignaleerd die kerel achteraan![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |