Tis best te lerenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:06 schreef jpjedi het volgende:
Viking is wel super inderdaad. Echter ik kan echt niet met die Noren overweg..![]()
Ik vrees dat hij iets meer oldskool is..quote:
Klopt, maar ja wij zijn dan ook Capgemini BAS BVquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:31 schreef staticdata het volgende:
Cap heeft geen cao dacht ik.
Hier hebben ze hele tabellenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werk hadden ze een min of meer regel dat er altijd wel een 10% is dat minder presteerde en 10% dat beter presteerde dan gemiddeld. Kortom, de manager waren min of meer verplicht om iemand aan te wijzen die 10% minder presteerden, en dus geen verhoging kregen. En ze moesten iemand aanwijzen die beter presteerde dan gemiddeld en die kreeg 10% verhoging ofzoiets. De rest gewoon de std CAO..![]()
Hij heeft Jack Bauersquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Welke Bauers heb je JP? De mijne schaatsen heerlijk alleen ik krijg altijd heeeeeeeel snel pijn in m'n voeten en het maakt dan niet uit of ik de schaatsen losjes vastmaak of heel strak
Jah, ik heb die pleuriszooi ook tegen de muur.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die grap maakte ik zelf al eerder
Nog mensen hier met spachtelputz in hun huis op de muren? Ik wil dat overal in m'n nieuwe huis gaan nemen
spachtelputzquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog mensen hier met spachtelputz in hun huis op de muren? Ik wil dat overal in m'n nieuwe huis gaan nemen
Geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
spachtelputzGewoon sierpleister dus, gek! Doe maar Studeco van Rigo Wandstyling nemen, ik mag er dan wel niet meer werken maar serieus.. beter krijg je niet. Moet het gewoon korrel wezen of wil je een groef of barok?
Het zat tegen de muur toen ik het (appartement) kocht.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je hebt het maar je vind het eigenlijk niks?
ik heb ook gladde muren in Prinsenbeek gehad en zal krijgen in Belgie.. makkelijker om later over te schilderen. Spachtelputz is wel weer handig om oneffenheden weg te werken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar bleef Bunny nou dan??quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef Viro het volgende:
Na een week lang hard leren heb mijn theorie gehaald, nu nog afrijden
Maar wat jij doet en straks weer gaat doen is toch veel kwetsbaarder? Of zit ik verkeerd? Nadeel van spachtelputz is volgens mij wel dat als je een muur verft je dit wel vaak moet herhalen omdat je na een tijdje witte puntjes gaat zien...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik heb ook gladde muren in Prinsenbeek gehad en zal krijgen in Belgie.. makkelijker om later over te schilderen. Spachtelputz is wel weer handig om oneffenheden weg te werken.
Echter ik doe wel altijd wat zilverzand door de muurverf om het toch een beetje te breken. MAar dat is persoonlijk. Behang is ook weer helemaal in maar daar moet ik echt niet aan denken zeg.
Spachtelputz is Duits voor sierpleisterquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt
Ik wil zoiezo geen behang. 1) ik vind het lelijk) 2) het zit nooit echt mooi op de muur. 3) veel te kwetsbaar.
Ik wil ook geen glasvezelbehang en daar dan overheen verven. Hebben m'n ouders nu in delen van het huis en dat is ook nogal kwetsbaar
Waarom vind je het rommel? Omdat het niet glad is?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het zat tegen de muur toen ik het (appartement) kocht.
Je denkt toch niet dat ik een stucadoor in ga huren (zwart, dat dan weer wel) om een heel appartement glad te strijken?
Als ik het zelf zou doen kan ik net zo goed die rommel tegen de muur aan laten zitten, dat heb ik dan ook gedaan
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:58 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Spachtelputz is Duits voor sierpleisterEn de emmers Spachtelputz die je bij de bouwmarkt of stucshop koopt zijn het gewone recht toe rechtaan spul.. Is in principe niet zo heel veel mis mee, maar de sierpleister van Rigo is gewoon net ff beter. Vooral in verwerking.. vraag het een goede stucadoor; ze kennen ons merk allemaal
"t smeert als boter" trust me, ik maakte die shit
![]()
http://www.rigowandstyling.nl
Korrel, Groef of Barok zijn verschillende structuren. "We" leveren trouwens ook Oikos.. Italiaans stuc spul, met bijv marmer effecten e.d. Super! En niet te betalen
"spachtelputz" moet je niet "verfen" (het is schilderen, verfen doen kinderen.. met hun vingersquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Maar wat jij doet en straks weer gaat doen is toch veel kwetsbaarder? Of zit ik verkeerd? Nadeel van spachtelputz is volgens mij wel dat als je een muur verft je dit wel vaak moet herhalen omdat je na een tijdje witte puntjes gaat zien...
Ik heb het hele huis laten stucen/putzen. via een bedrijf in zoetermeer en ze doen gelijk in kleur stucen/putzen. (vrouw hequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga denk ik voor de "gewone" maar twijfel nu tussen helemaal glad of wat structuur. Laten aanbrengen is geen probleem, m'n pa heeft genoeg contacten in de bouw
Weet je toevallig ook wat ze gesmeerd hebben?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik heb het hele huis laten stucen/putzen. via een bedrijf in zoetermeer en ze doen gelijk in kleur stucen/putzen. (vrouw he.
En ja Felle kleuren doen ze ook
maar dat was iets van 13 euro per m2 in wit en 15 euro per m2 in kleur. gewoon legaal met kassabon. nu na anderhalf jaar nog geen scheurtje in de stuuc. echt top gasten waren het.
Is spachtelputz nog met korrel of is het stucen? naja wij hebben met korrel. dus niet glad.
Bruto, alles gaat in bruto. Netto is voor iedereen weer anders.quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik heb het hele huis laten stucen/putzen. via een bedrijf in zoetermeer en ze doen gelijk in kleur stucen/putzen. (vrouw he.
En ja Felle kleuren doen ze ook
maar dat was iets van 13 euro per m2 in wit en 15 euro per m2 in kleur. gewoon legaal met kassabon. nu na anderhalf jaar nog geen scheurtje in de stuuc. echt top gasten waren het.
Is spachtelputz nog met korrel of is het stucen? naja wij hebben met korrel. dus niet glad.
Zwart kan heel mooi zijn, echter je moet natuurlijk niet alles zwart makenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ja m'n vader zij al dat hij wel wat mensen kent die het willen doen dus ik ben benieuwd naar hun prijs! Ik wil in de woonkamer wel een muur een bepaalde kleur, voor de rest vind ik wit primaHet moet zoiezo niet te druk worden qua kleuren want dat vind ik afschuwelijk. Zwarte muren, come on
Ik ga denk ik voor de korrel
Hoe heet dat bedrijf als ik vragen mag?
Uhm jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.nu.nl/gezondheid/1895201/blauw-licht-maakt-blij.html
Zelfs zonder licht ben jij dus al vrolijk static?
Echt gifgroen? "Mean green?" met gitzwart? Dat is best stoerquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
Uhm ja
we hebben idd zoals Fer zegt Rood, tegen dat vlak kijken we aan in de woonkamer als we tv kijken.
In de keuken hebben we een groen (donker? nee fel!) vlak. we hebben een zwarte keuken, maar zorgt voor leuk contrast.
en zo hebben we over het hele huis nog een paar kleuren.
Wel kleur met wit gecombineer, niet dat heel je kamer rood is ofzo
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Met kleuren kun je hele mooie ruimtes creeren, maar ja, het kan ook verschrikkelijk worden.
Durf te experimenteren
You got dismissedquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Waar bleef Bunny nou dan??
Feli iig..
het heet iets van Groen! en het is wel een redelijk fel kleurtie ja. zal wel een kieken voor picca'squote:Op woensdag 7 januari 2009 16:04 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Echt gifgroen? "Mean green?" met gitzwart? Dat is best stoer
edit; mits het zwart in hoogglans is
quote:NEUQUEN - De Franse motorrijder Pascal Terry is woensdag in Argentinië dood aangetroffen langs het parkoers van de Dakar Rally.
Dat heeft de organisatie van het motor- en autosportevenement woensdag bekendgemaakt. De 49-jarige Fransman was sinds zondag vermist.
De motorrijder werd in een onherbergzaam gebied gevonden, op 15 meter van zijn motor. ,,Hij had zijn helm afgedaan en er stond water en voedel naast hem'', vertelde een woordvoerder. De politie onderzoekt de doodsoorzaak.
Terry is het eerste dodelijke slachtoffer in deze Dakar Rally die voor het eerst in Zuid-Amerika wordt gehouden.
Ziet er tof uit joh..Stijl heeft ook mijn voorkeur moet ik zeggen..quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:49 schreef staticdata het volgende:
Ok hierbij snel een mini reportage van de begane grond
Onze landingsbaan, ledjes in de hal
[ link | afbeelding ]
Groen![]()
[ link | afbeelding ]
dat zeg ik groen (met flits)![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Rest van de keuken. Ook ledjes in de vloer
[ link | afbeelding ]
nog een stukje. slechte piccas je weetz
![]()
[ link | afbeelding ]
en de laatste is rood waar we naar staren als we tv kijken.
[ link | afbeelding ]
Sorry voor de slechte foto's maar ff snel gedaan. kleuren, vooral het rood is bij daglicht natuurlijk anders. maar dan hebben jullie een idee
UIteraard de een kan het niets vinden, wij vinden het mooi
oh en ursel, ik wil ze niet terug zien in het topic "opmerkelijke foto op funda"
Ik vind bordeaux rood in de woonkamer wel mooi maar dan niet de muur waar ik heel de tijd tegenaan kijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:52 schreef staticdata het volgende:
Rood sowieso bedoel je? ik eerst ook niet hoor, maar het heeft wel wat warms. en zoals gezegd op de foto lijkt het meer naar oranje te gaan. dus klopt niet helemaal.
maar ze hebben het dus wel al in die kleuren gespachtelputzt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |