Een crimineeltje in de dopquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik ben er voor naar de rechter geweest. Kreeg een dagvaarding thuis.
Een oude motor die ik had in onderdelen-> vergeten te schorsen. dikke boete.![]()
Op dag 2 van het 2e jaar een steekproef -> herhaling dus aantekening op strafblad. Eis van OvJ: invordering rijbewijs.
Ik had een advocaat meegenomen omdat ik niet zonder mijn rijbewijs kan maar heb zelf mijn verdediging gedaan. Echt waste of money ... Was gewoon een vers afgestudeerd meisje.![]()
Rechter vond dat ik pech had gehad en ik kwam er met het originele boetebedrag vanaf en helaas een aantekening.
Hij is er zelfs voor naar India gevlucht..quote:
Het klinkt raar, maarja dat bén ik dan ookquote:
Ach het werken is het probleem ook niet. Ik bedoel er moet toch een lekker afbakbroodje met filet american op tafel komenquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Neem je toch ontslag.. Ga je saampies met Baus lekker krantjes bezorgen..
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ach het werken is het probleem ook niet. Ik bedoel er moet toch een lekker afbakbroodje met filet american op tafel komen
gaat het financieel zo minder dat je het met een afbakbroodje moet doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ach het werken is het probleem ook niet. Ik bedoel er moet toch een lekker afbakbroodje met filet american op tafel komen
Nee financieel niet, maar tijdtechnisch welquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
gaat het financieel zo minder dat je het met een afbakbroodje moet doen
dat is helemaal ergquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee financieel niet, maar tijdtechnisch wel
Ik heb te veel vrienden
Teveel vrienden sucks idd. Hier een tip.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee financieel niet, maar tijdtechnisch wel
Ik heb te veel vrienden
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:36 schreef FJD het volgende:
Schaatsen op de slijp en dan morgen weer schaatsenDoe je morgen ook mee Puni? Op de Gaatkensplas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
\trek de ijzers zometeen onderquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:36 schreef FJD het volgende:
Schaatsen op de slijp en dan morgen weer schaatsenDoe je morgen ook mee Puni? Op de Gaatkensplas
Zaterdag interesse in de Molenviergang?quote:
dat is een spelletje of niet...quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:34 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Teveel vrienden sucks idd. Hier een tip.
als je nu bij cap zit vrees ik nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
dat is een spelletje of niet...
Nog iets waar ik mee gestopt ben
Gelukkig kan ik tijdens mijn werk nog een beetje hier posten
Zo en nu genoeg gezeurd, mijn Uberbaas gaat ons toespreken![]()
Oh en ik heb straks mijn beoordeling over het afgelopen jaar. Spannend, wat gaat het worden. Belonen ze mijn inzet of niet....
Verhoging komt er in ieder geval (CAO) de vraag is alleen hoe hoog/laag wordt die, aangezien het afhankelijk is van de beoordeling.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
als je nu bij cap zit vrees ik niet.
Vriend van me zit ook bij Cap en daar werd onder de noemer "Kredietcrisis" verteld dat er geen beloning inzit
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:28 schreef jpjedi het volgende:
@Fer: Moet gelijk weer een tocht zijn ipv een rondje schaatsen op een meertje?Ik zou in ieder geval nu ook dagelijks op het ijs te vinden zijn als ik kon. Al ben ik erg ontevreden over Bauer schaatsen die ik vorig jaar gekocht heb.
Bij mijn vorige werk hadden ze een min of meer regel dat er altijd wel een 10% is dat minder presteerde en 10% dat beter presteerde dan gemiddeld. Kortom, de manager waren min of meer verplicht om iemand aan te wijzen die 10% minder presteerden, en dus geen verhoging kregen. En ze moesten iemand aanwijzen die beter presteerde dan gemiddeld en die kreeg 10% verhoging ofzoiets. De rest gewoon de std CAO..quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Verhoging komt er in ieder geval (CAO) de vraag is alleen hoe hoog/laag wordt die, aangezien het afhankelijk is van de beoordeling.
Ik denk dat het 3% ofzo gaat worden, maar dat krijg ik zo wel te horen. Vorig jaar zei hij al dat ik dit jaar niet te veel moest verwachten, aangezien ik vorig jaar al heel wat heb gekregen. Maar ik vind dat krom, aangezien het toch een beloning is voor het afgelopen jaar![]()
Nou ja ik merk het wel ik ga er nu in ieder geval naartoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |