Wist ik wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit nu op mijn werk, daar zijn geen bosjes.
Tyfus, die van mij staat er ook nog (hoop ik). Hoe lang mag zo'n fiets er staan voordat hij weggehaald wordt (door de AFUCK)?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:37 schreef Sander het volgende:
Mijn fiets was compleet ondergesneeuwd op het station. Heb zoveel mogelijk sneeuw laten zitten, vond het wel een grappig gezicht.
Hmm zuur.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 10:52 schreef Sander het volgende:
Oh moblo, neem de office CD ff mee. Kan ik metAccess
aan de slag.
Damn dat stalken is lastig.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik waarschuwde alleen even dat je nu voor niets in de bosjes tegenover mijn huis zou zitten!
Die spellen die jij speelt, ik moet altijd lachen, sorryquote:Op maandag 5 januari 2009 10:58 schreef morgane het volgende:
Ik moet ook maar eens aan de studie eigenlijk...maar net weer een spelletje gedownloadUrban Terror ftw.
Ik was ook begonnen met googlen maar het zag er zo debiel uit dat ik maar gestopt ben.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die spellen die jij speelt, ik moet altijd lachen, sorry.
Welk vakquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 10:58 schreef Nielez het volgende:
[..]
Damn dat stalken is lastig.
Had gehoopt dat het met 'nordic stalking' wél goed zou gaan.
Koffie.
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die spellen die jij speelt, ik moet altijd lachen, sorry.
DM.quote:
Je ziet er zo onschuldig uit en komt met de meest geweldige spellen aanzettenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:02 schreef morgane het volgende:
heb je er ook nog een gegronde beargumentering voor of wat?
FD heb ik gehaaldquote:Op maandag 5 januari 2009 11:03 schreef Nielez het volgende:
[..]
DM.
Maar da's 'toch maar' voor vrijstelling.
Tenzij moblo toevallig ook een 2,9 voor FD oid heeft, maar dat lijkt me sterk.
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:02 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik zal als ik vanavond thuiskom goed kijken of ik je stalkingstokken ergens zie staan.
28 dagenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:53 schreef Nielez het volgende:
Tyfus, die van mij staat er ook nog (hoop ik). Hoe lang mag zo'n fiets er staan voordat hij weggehaald wordt (door de AFUCK)?
Nice.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
FD heb ik gehaald
6 punten in the Pocket
Binnenkort toch maar eens verplaatsen dan, kaartje eraf en aan de andere kant van de stalling neerzetten. Totdat het warm genoeg is om m naar de fietsenkelder van t Huygens te brengenquote:
ik moet ook nog zó veel doenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:10 schreef Nielez het volgende:
Hmm.
Kut t&a.
* Nielez gaat weer nutteloos op de bank tv zitten kijkenleren
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je ziet er zo onschuldig uit en komt met de meest geweldige spellen aanzetten.
dat zei je er niet bijquote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
als ik ervoor had geleerd was ik het inderdaad met je eens geweest CP, maar vanwege het feit dat ik daar dronken en onvoorbereid zat, vind ik het eigenlijk nog een hele prestatie
Moet je stoned eens een tentamen maken, die antwoorden bij het inzien... prachtig. Ik sta altijd versteld van mijn eigen creativiteitquote:
waar gaat het heen... What's next? De Lion King?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb chasing cars weer helemaal herontdekt
HBO-ersquote:Op maandag 5 januari 2009 11:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het is De leeuwenkoning of The Lion king
Ik moest m'n auto weer uitgraven vanmorgen. Amper gestrooid en veel opgevroren prut op de weg, dus het was glibberen en glijden.quote:Op maandag 5 januari 2009 06:43 schreef DaMart het volgende:
Hallo!
Hoe zijn de sneeuwcondities bij jullie? Hier is het westen een enkele verdwaalde vlok op straat.
hihiquote:Op maandag 5 januari 2009 12:04 schreef HostiMeister het volgende:was dat niet het Party Alarm?
* zet feestmuts af
ze willen je doodquote:Op maandag 5 januari 2009 12:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoor hem nooit hieriig nu ook alweer niet gehoord
Wel in het Huygensgebouwquote:Op maandag 5 januari 2009 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
scherp!
het is alleen geen brandalarm![]()
dubbel feestquote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Sander het volgende:
[..]
Wel in het Huygensgebouw. Brandalarm ging ook af
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou bijna een sneeuwpop gaan maken, het is dat ik moet lerenabsoluut geen zin heb die kou nog een keer in te gaan vandaag en lekker muziek blijf luisteren en filmpjes blijf kijken..
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou bijna een sneeuwpop gaan maken, het is dat ik moet leren..
Alles voor de SOGquote:Op maandag 5 januari 2009 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou bijna een sneeuwpop gaan maken, het is dat ik moet leren..
Ik verbaasde me er zelf ook al enigszins overquote:Op maandag 5 januari 2009 12:35 schreef IrishBastard het volgende:
Het zou trouwens wel briljant zijn om een huge-ass sneeuwpop voor het Linnaeus te bouwen
Oh, en Nielez, wat heb jij gebruikt, ik heb vandaag een behoorlijk aantal leuke posts van je gezien
quote:
Bwhehehehe, faalquote:Op maandag 5 januari 2009 13:08 schreef LastRequest het volgende:
Haha een vriend van m'n vriendje ging even stoer doen vanochtend, met z'n auto een handrembocht maken oid.. is tegen een muur geredenVooras is kapot geloof ik.. wat een kneus
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:08 schreef LastRequest het volgende:
Haha een vriend van m'n vriendje ging even stoer doen vanochtend, met z'n auto een handrembocht maken oid.. is tegen een muur geredenVooras is kapot geloof ik.. wat een kneus
Ik nooit meerquote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Les wat is dat?
Ik heb tot februari geen colleges
whehequote:
zoiets als Kim?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad!
Ik wil ook een naam bestaande uit één lettergreep, en het liefst gewoon lekker simpel
GMTAquote:Op maandag 5 januari 2009 16:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow haha ik ben moblo en ik ben zo ubergrappig!
oh haha ik ben yashaaaaa en ik voel me nou zo zielig omdat iemand een grapje maaktequote:Op maandag 5 januari 2009 16:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow haha ik ben moblo en ik ben zo ubergrappig!
Waarvanquote:
yas kappen doodsverwensingen zijn niet toegestaan op fokquote:Op maandag 5 januari 2009 16:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
CP, moet jij niet met je veredelde brommer gaan rijden nu het zo glad is?
Zie post van kwart voor 8 vanochtendquote:Op maandag 5 januari 2009 16:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
CP, moet jij niet met je veredelde brommer gaan rijden nu het zo glad is?
Yeah, hebben we die ook gehad in deze reeksquote:
Toen was ik nog niet wakker, linkjequote:Op maandag 5 januari 2009 16:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zie post van kwart voor 8 vanochtend
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
yas kappen doodsverwensingen zijn niet toegestaan op fok
accu leeg, normaal niet een probleem , dan ren ik hem met een paar meter aanquote:Op maandag 5 januari 2009 16:26 schreef swarmahoer het volgende:
hij kreeg m niet gestart meen ik me te herinneren
Dan wordt yashi alsnog heet van CP, zhe horror!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het zou natuurlijk erg vervelend zijn als yashi voor mij oversteekt, en ik niet kan remmen door de gladheid en zo mijn bloedhete uitlaat op haar benen druk![]()
land, water, land, droog, ene kant, andere kant.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:39 schreef swarmahoer het volgende:
ja nej dan snapte ik m, maar vond het te simpelmaar toch dus
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
land, water, land, droog, ene kant, andere kant.
klaar met lerenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:29 schreef Yashi het volgende:
ja hoi
Sporten was chill, en spierpijn hoort er bijquote:Op maandag 5 januari 2009 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
Sporten was baggerzal morgen wel spierpijn hebben
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou bij deze: Hoi!
en doei, want ik ga echt nog even iets doen voor ik ga koken.
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Willen de tortelduifjes hun masker afdoen en weer met 2 benen op de grond komen staan.
bedankt.
hee ben je eindelijk weer terugquote:
niet eensquote:Op maandag 5 januari 2009 17:54 schreef swarmahoer het volgende:
wie is die duidelijkheid nou weer kutcloon van cp zeker
ow heb je ook nog een mobloquote:Op maandag 5 januari 2009 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
moet ik MoBlo dan ook maar even uit de kast halen?
en Faithy?
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:00 schreef swarmahoer het volgende:
die sander is wel echt een heel vervelende kutkloon
net zolang volhouden totdat ie toegeeftquote:Op maandag 5 januari 2009 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
zo maar 's koken, René doet 't écht niet
Idd zeg, wat een vervelende kutkloon.quote:
Houdt-ie vast langer vol dan mobloquote:Op maandag 5 januari 2009 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
net zolang volhouden totdat ie toegeeft
Morgenochtend waarschijnlijk. Dan kom ik met mijn suffe hoofd het lokaal in strompelen en krijg ik moblo's motorboots tegen m'n bakkes.quote:
Dan kom ik wel even kijkenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:19 schreef Sander het volgende:
[..]
Morgenochtend waarschijnlijk. Dan kom ik met mijn suffe hoofd het lokaal in strompelen en krijg ik moblo's motorboots tegen m'n bakkes.
Lekker die kou joh!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:23 schreef Sander het volgende:
Meh, het stinkt hier naar koken maar als ik nu ga luchten is het gelijk min 12 binnen.
Een MILF wrap? Recept!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:45 schreef HostiMeister het volgende:
Zo die wraps waren ff moederneukend lekker
Je begint met wat milf-weed, die verwerk je met gist en wat in olie gefruite knoflook in wat meel met een beetje water, daarmee maak je de wraps. Dan pak je gehakt, tabasco, worcestersaus, knoflook, cayennepeper samen met mais en bonen, gooi dat in een pan. Snij wat tomaat, ui en sla in plakjes cq reepjes. Wat chilisaus, kaas en sour creme en klaar is Pheno.quote:
Ik denk een andere Caliquote:Op maandag 5 januari 2009 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik speelde net ff Unreal Tournament op de FOK!server, was 't 1 tegen 1 tegen "Cali". Toen vond m'n inetverbinding 't niet meer leuk
.
Ik heb meer kooktalent in mijn kleine teen dan jij in je gehele lichaamquote:
Weet ik, maar een milf wrap is niks voor mij.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb meer kooktalent in mijn kleine teen dan jij in je gehele lichaam
heb je t over die ouders van ibquote:Op maandag 5 januari 2009 19:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Iets met oude fietsen enzo.
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:08 schreef Sander het volgende:
[..]
Nielez moet zijn driewieler-diploma nog halen denk ik.
Nou, zo'n driewieler is anders verdomd handig met dit weer, kun je ook niet omvallen of uitglijdenquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
kranten bezorgen bij -15 is nooit grappig
Nijmegen #319 Pietjes ballen vriezen er afquote:
Nielez wordt 't, nu nog wat leuksquote:Op maandag 5 januari 2009 19:19 schreef IrishBastard het volgende:
Nijmegen #319 - Waar Hosti's pa wel degelijk oud is
Jij laat t weer meteen zo vies klinken hè.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:19 schreef Sander het volgende:
Nijmegen #319 - Glibberen op een driewieler
Ja sorryquote:Op maandag 5 januari 2009 19:20 schreef Nielez het volgende:
[..]
Jij laat t weer meteen zo vies klinken hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |