dat zei je er niet bijquote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
als ik ervoor had geleerd was ik het inderdaad met je eens geweest CP, maar vanwege het feit dat ik daar dronken en onvoorbereid zat, vind ik het eigenlijk nog een hele prestatie
Moet je stoned eens een tentamen maken, die antwoorden bij het inzien... prachtig. Ik sta altijd versteld van mijn eigen creativiteitquote:
waar gaat het heen... What's next? De Lion King?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb chasing cars weer helemaal herontdekt
HBO-ersquote:Op maandag 5 januari 2009 11:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het is De leeuwenkoning of The Lion king
Ik moest m'n auto weer uitgraven vanmorgen. Amper gestrooid en veel opgevroren prut op de weg, dus het was glibberen en glijden.quote:Op maandag 5 januari 2009 06:43 schreef DaMart het volgende:
Hallo!
Hoe zijn de sneeuwcondities bij jullie? Hier is het westen een enkele verdwaalde vlok op straat.
hihiquote:Op maandag 5 januari 2009 12:04 schreef HostiMeister het volgende:was dat niet het Party Alarm?
* zet feestmuts af
ze willen je doodquote:Op maandag 5 januari 2009 12:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoor hem nooit hieriig nu ook alweer niet gehoord
Wel in het Huygensgebouwquote:Op maandag 5 januari 2009 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
scherp!
het is alleen geen brandalarm![]()
dubbel feestquote:Op maandag 5 januari 2009 12:10 schreef Sander het volgende:
[..]
Wel in het Huygensgebouw. Brandalarm ging ook af
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou bijna een sneeuwpop gaan maken, het is dat ik moet lerenabsoluut geen zin heb die kou nog een keer in te gaan vandaag en lekker muziek blijf luisteren en filmpjes blijf kijken..
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou bijna een sneeuwpop gaan maken, het is dat ik moet leren..
Alles voor de SOGquote:Op maandag 5 januari 2009 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou bijna een sneeuwpop gaan maken, het is dat ik moet leren..
Ik verbaasde me er zelf ook al enigszins overquote:Op maandag 5 januari 2009 12:35 schreef IrishBastard het volgende:
Het zou trouwens wel briljant zijn om een huge-ass sneeuwpop voor het Linnaeus te bouwen
Oh, en Nielez, wat heb jij gebruikt, ik heb vandaag een behoorlijk aantal leuke posts van je gezien
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |