SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DEEL 1
DEEL 2
DEEL 3
Enkele pareltjes uit voorgaande delen:
[ Bericht 1% gewijzigd door murp op 04-01-2009 18:44:45 ]If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
]quote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.everyoneweb.com/fokkeensukkepaint/
editquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef Dagoduck het volgende:
quote:
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef Dagoduck het volgende:
quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:05 schreef Mailbox het volgende:
[..]
niet zo offtopic he!!, verwerk het dan in een strip haha
quote:
/CAREquote:Op zondag 4 januari 2009 19:56 schreef student_van_het_leven het volgende:
toch knap. al 3 topics helemaal vol met totaal niet grappige stripjes. humor is ver te zoeken hier.
btw dit is natuurlijk een verkapte tvp
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:56 schreef student_van_het_leven het volgende:
toch knap. al 3 topics helemaal vol met totaal niet grappige stripjes. humor is ver te zoeken hier.
zeiksnor.....quote:Op zondag 4 januari 2009 19:56 schreef student_van_het_leven het volgende:
zie stripquote:Op zondag 4 januari 2009 20:03 schreef Het_hupt het volgende:
ontopic blijven, gewoon die troll negeren
Waarom ik vind mijn lettertype een stuk mooier maar vooruit om jullie tevreden te stellen whahahquote:Op zondag 4 januari 2009 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niets persoonlijks hoor.
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:56 schreef student_van_het_leven het volgende:
Het lettertype uit de OP past beter bij fokke & sukke.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:05 schreef Mailbox het volgende:
[..]
Waarom ik vind mijn lettertype een stuk mooier maar vooruit om jullie tevreden te stellen whahah
quote:
dat is toch geen comic sans ?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:13 schreef Hanoying het volgende:
Topic is weer brilliant, bij deze mijn tvp.
[ afbeelding ]
Bij tinypic werd overigens mijn IP geblockt ivm een "violation of our terms of...". Volgens mij omdat ik "fok" als naam voor de afbeelding opgaf (Fok_en_suk om precies te zijn), als dat de reden was dan kan je dat beter in je OP opnemen. Zal meer mensen gebeuren.
ik zag hem wel, anders hier ff uppenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:13 schreef Hanoying het volgende:
[ afbeelding ]
Bij tinypic werd overigens mijn IP geblockt ivm een "violation of our terms of...". Volgens mij omdat ik "fok" als naam voor de afbeelding opgaf (Fok_en_suk om precies te zijn), als dat de reden was dan kan je dat beter in je OP opnemen. Zal meer mensen gebeuren.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:13 schreef Mailbox het volgende:
[..]
dat is toch geen comic sans ?
wel goede strip btw
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:50 schreef Core. het volgende:
Even voor de mensen zonder studenten humor:
[ afbeelding ]
fuck die had ik natuurlijk nog moeten makenquote:
print alles uit?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:14 schreef B.. het volgende:
Kan ik ergens Fokke & Sukke behang (voor op de plee) kopen? Iemand?
quote:
Only OnTopic!quote:
Top dat je erbij bent en ook meedoet Hanoying!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:13 schreef Hanoying het volgende:
alle plaatjes paste niet in 1 filmpjequote:
Nou ik kijk er naar uit de volgende topics te zien verschijnenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
alle plaatjes paste niet in 1 filmpjewas 11 minuut 30 ofso
_!
duur lang alles op te slaanquote:Op zondag 4 januari 2009 21:44 schreef Mailbox het volgende:
[..]
Nou ik kijk er naar uit de volgende topics te zien verschijnen
haha oke;) , EN SCHIET EENS OP MET DIE SITE!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
duur lang alles op te slaandeel 2 van topic 1 heb ik klaar moet alleen nog op joepietoepie
morgen topic 2 opslaan en 3
topic 1 had al 142 paintsquote:Op zondag 4 januari 2009 21:56 schreef Mailbox het volgende:
[..]
haha oke;) , EN SCHIET EENS OP MET DIE SITE!
whaha nee hoor doe wat je moet doen ik ben vandaag ook maar gewoon zomaar deze topic gejoint
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:00 schreef Het_hupt het volgende:
kom jongens, doe dat ff op MSN en post hier paints
Heb je die andere die over jou gaan niet gelezen ofzo?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha ik voel me vereerd!
+ 1 notequote:Op maandag 5 januari 2009 09:33 schreef yvonne het volgende:
I*k kan niet painten, dus lekker een tvp
Lol.quote:
OMG!!! die is ergquote:Op maandag 5 januari 2009 10:34 schreef Hanoying het volgende:
[..]
![]()
Mijn laatste tot vanavond:
[ afbeelding ]
op wat voor manier?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Meer info over je prestaties op FOK a.u.b.
Maak er nog een dan een leukequote:Op maandag 5 januari 2009 13:40 schreef Het_hupt het volgende:
PM elkaar ff, Ontopique maar weer
[ afbeelding ]
Die is te lauwquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben jullie geen school of werk?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
scherpquote:Op maandag 5 januari 2009 17:38 schreef Hanoying het volgende:
Zaten weer een paar leuke bij![]()
Maar weer eens eentje van mij:
[ afbeelding ]
quote:
Heb ik weer wat voor in me foboquote:Op maandag 5 januari 2009 18:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee hoor, grapje.Respect dat je dat doet.
quote:
nog steeds bezig tot nu toe ?quote:
quote:
F5 staat roodgloeiend hier.quote:
quote:
iddquote:Op maandag 5 januari 2009 20:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Inkoppertje.
heeft hij nou een konijn in z'n handen?quote:
Veegt z'n handen afquote:Op maandag 5 januari 2009 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
heeft hij nou een konijn in z'n handen?
kom doe nu niet eens het onnozel blondje uithangen en doe eens wat paintenquote:
deze is erg mooi, en hoe waarquote:
Ik ben niet blond, en nee, want ik ben niet echt creatief qua dat soort dingenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kom doe nu niet eens het onnozel blondje uithangen en doe eens wat painten
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:48 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik ben niet blond, en nee, want ik ben niet echt creatief qua dat soort dingen
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef student_van_het_leven het volgende:
[ afbeelding ]
wat is er beter dan zelfspot..
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:48 schreef student_van_het_leven het volgende:
niet zeuren, maar painten
hij doet igg zn bestquote:
true., ik geef hem voordeel van de twijfel,, maar ik ga pitten..quote:Op maandag 5 januari 2009 23:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hij doet igg zn best
zo ff wat nieuwe posten hoor
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |