quote:
dat is toch geen comic sans ?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:13 schreef Hanoying het volgende:
Topic is weer brilliant, bij deze mijn tvp.
[ afbeelding ]
Bij tinypic werd overigens mijn IP geblockt ivm een "violation of our terms of...". Volgens mij omdat ik "fok" als naam voor de afbeelding opgaf (Fok_en_suk om precies te zijn), als dat de reden was dan kan je dat beter in je OP opnemen. Zal meer mensen gebeuren.
ik zag hem wel, anders hier ff uppenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:13 schreef Hanoying het volgende:
[ afbeelding ]
Bij tinypic werd overigens mijn IP geblockt ivm een "violation of our terms of...". Volgens mij omdat ik "fok" als naam voor de afbeelding opgaf (Fok_en_suk om precies te zijn), als dat de reden was dan kan je dat beter in je OP opnemen. Zal meer mensen gebeuren.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:13 schreef Mailbox het volgende:
[..]
dat is toch geen comic sans ?
wel goede strip btw
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:50 schreef Core. het volgende:
Even voor de mensen zonder studenten humor:
[ afbeelding ]
fuck die had ik natuurlijk nog moeten makenquote:
print alles uit?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:14 schreef B.. het volgende:
Kan ik ergens Fokke & Sukke behang (voor op de plee) kopen? Iemand?
quote:
Only OnTopic!quote:
Top dat je erbij bent en ook meedoet Hanoying!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:13 schreef Hanoying het volgende:
alle plaatjes paste niet in 1 filmpjequote:
Nou ik kijk er naar uit de volgende topics te zien verschijnenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
alle plaatjes paste niet in 1 filmpjewas 11 minuut 30 ofso
_!
duur lang alles op te slaanquote:Op zondag 4 januari 2009 21:44 schreef Mailbox het volgende:
[..]
Nou ik kijk er naar uit de volgende topics te zien verschijnen
haha oke;) , EN SCHIET EENS OP MET DIE SITE!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
duur lang alles op te slaandeel 2 van topic 1 heb ik klaar moet alleen nog op joepietoepie
morgen topic 2 opslaan en 3
topic 1 had al 142 paintsquote:Op zondag 4 januari 2009 21:56 schreef Mailbox het volgende:
[..]
haha oke;) , EN SCHIET EENS OP MET DIE SITE!
whaha nee hoor doe wat je moet doen ik ben vandaag ook maar gewoon zomaar deze topic gejoint
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:00 schreef Het_hupt het volgende:
kom jongens, doe dat ff op MSN en post hier paints
Heb je die andere die over jou gaan niet gelezen ofzo?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha ik voel me vereerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |