dan ben je vast geweldig als je wel alchohol hebtquote:Op zondag 4 januari 2009 12:20 schreef alwaysleft het volgende:
Mensen die alcohol nodig hebben om gezellig te zijn is pas silly![]()
Ik ben ook gezellig zonder alcohol, das pas knap![]()
Oftewel: jij en je vrienden zijn zulke azijnpisserige droogkloten zonder alcohol, dat je jezelf eerst vol moet zuipen voor je 'een beetje gezellig' kunt zijn. Nee, lekker.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:17 schreef MaxC het volgende:
Wat een saaie mensen zijn dat zeg.
Normaal als we met vrienden weggaan, drinkt iedereen, is het gezellig en gebeurt er altijd iets grappigs.
Nu neemt iemand altijd zijn vriendin mee(en haar vriendinnen soms). Niks mis mee maar ze drinken allemaal alleen maar cola.
Die vriend drinkt nu ook ineens geen bier meer, dus borrelen is ineens doodsaai. Ook bij het stappen staan ze alleen maar een beetje stil in plaats van feesten.
Als je dan vraagt waarom ze geen alcohol drinken: Waarom wel, ik heb geen alcohol nodig om gezellig te zijn. Hoeft niet maar het word er wel een stuk leuker van, vooral bij het stappen.
Als je ze vraagt: Hoe vond je het stappen? krijg je altijd het antwoord: Ja was wel leuk
Nooit wat anders, er gebeurt nooit wat raars, het is nooit legendarisch etc.
Klacht: alcoholvrije mensen zijn saai
Ik zou het niet proberen, neem van mij aan dat het kut is.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zit met de gedachte te zinspelen om een keer alcoholvrij te gaan stappen, om te zien hoe dat is. Maar om nou de hele avond aan de cola te gaan. Het wil niet lukken. Het is gewoon lolliger met wat drankjes op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is echt bullshit. Veel mensen die geen alcohol drinken zeggen inderdaad dat ze het niet nodig hebben om gezellig te zijn, maar ondertussen zijn doodsaai. Ze komen gewoon niet los!! Maar wel zeggend dat het gezellig is om maar te bewijzen dat ze geen alcohol nodig hebben.quote:mensen die alcohol nodig hebben om gezellig te zijn is pas silly
Ik ben ook gezellig zonder alcohol, das pas knap
Dank jequote:Op zondag 4 januari 2009 12:31 schreef FixYou het volgende:
[..]
Dit is echt bullshit. Veel mensen die geen alcohol drinken zeggen inderdaad dat ze het niet nodig hebben om gezellig te zijn, maar ondertussen zijn doodsaai. Ze komen gewoon niet los!! Maar wel zeggend dat het gezellig is om maar te bewijzen dat ze geen alcohol nodig hebben.
nee, met die prijzen zuipt iedereen bierquote:Op zondag 4 januari 2009 12:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Hangt er ook vanaf waar je gaat stappen. In Praag is het nooit saai.
Post van deze categorie #383479639563792361123793311111111234545565778quote:Op zondag 4 januari 2009 12:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Topique #2184654654313 ovfer dit onderwerp!
Nieuwe vrienden zoeken....quote:Op zondag 4 januari 2009 12:17 schreef MaxC het volgende:
Wat een saaie mensen zijn dat zeg.
Normaal als we met vrienden weggaan, drinkt iedereen, is het gezellig en gebeurt er altijd iets grappigs.
Nu neemt iemand altijd zijn vriendin mee(en haar vriendinnen soms). Niks mis mee maar ze drinken allemaal alleen maar cola.
Klacht: alcoholvrije mensen zijn saai
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik drink helemaal niet.. Dus ik ben automatisch saai bij het uitgaan?Gelukkig denken m'n vrienden daar anders over
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:32 schreef Ruud het volgende:
[..]
nee, met die prijzen zuipt iedereen bier
120 Kroon voor 0,4 liter. Oftewel zo'n 5 Euro. Idd een tegenvaller ja.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik zou wel de grote pleienen mijden, dan kan je best eens bedrogen uitkomen!
M'n vrienden drinken wel. Dan klopt de OP theorie dus niet meerquote:Op zondag 4 januari 2009 12:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je vrienden ook saai zijn, soort zoekt soort!
Die mensen die alleen met alcohol gezellig kunnen zijn, denken vaak dat ze gezellig zijn maar zijn eigenlijk gewoon ontzettend irritantquote:Op zondag 4 januari 2009 12:35 schreef geelkuikentje het volgende:
Mensen die perse alcohol nodig hebben om gezellig te zijn![]()
Zonder alcohol kan het echt wel gezellig zijn, gezellig doen zit in je ja of nee.
Duidelijke onwaarheid in dit geval dus.quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 12:17 schreef MaxC het volgende:
Als je dan vraagt waarom ze geen alcohol drinken: Waarom wel, ik heb geen alcohol nodig om gezellig te zijn.
Amenquote:Op zondag 4 januari 2009 12:35 schreef geelkuikentje het volgende:
Zonder alcohol kan het echt wel gezellig zijn, gezellig doen zit in je ja of nee.
mee eens!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die mensen die alleen met alcohol gezellig kunnen zijn, denken vaak dat ze gezellig zijn maar zijn eigenlijk gewoon ontzettend irritant
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:38 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
120 Kroon voor 0,4 liter. Oftewel zo'n 5 Euro. Idd een tegenvaller ja.
vooral meisjes, die lullen al dom, helemaal met alcohol opquote:Op zondag 4 januari 2009 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die mensen die alleen met alcohol gezellig kunnen zijn, denken vaak dat ze gezellig zijn maar zijn eigenlijk gewoon ontzettend irritant
ik dacht net waar blijft zequote:Op zondag 4 januari 2009 12:46 schreef Ladidadida het volgende:
Mijn hemel, wat een immens triest topic
Mensen die alcohol nodig hebben om een leuke avond te hebben
Het gaat erom dat memorabele avonden eigenlijk altjid gepaard gaan met alcohol, niet om het feit dat het zonder alcohol niet gezellig kan zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:46 schreef Ladidadida het volgende:
Mijn hemel, wat een immens triest topic
Mensen die alcohol nodig hebben om een leuke avond te hebben
Laat nooit lang op me wachtenquote:
Da's toch zielig?quote:Op zondag 4 januari 2009 12:48 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Het gaat erom dat memorabele avonden eigenlijk altjid gepaard gaan met alcohol, niet om het feit dat het zonder alcohol niet gezellig kan zijn.
waarom zou je dat persee zielig moeten vindenquote:
nee, heeft met remmingen te makenquote:
Dan moet je zelf wat drinken, dan is het niet meer irritantquote:Op zondag 4 januari 2009 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar in Praag haal je het wel uit je hoofd om geen halve liter te bestellen.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Omdat het zielig is als je niet weet hoe je jezelf moet vermaken zonder drugs.quote:
Ja daar gaat dit topic nu juist over. Mensen die alcohol nodig hebben om gezellig te zijn maar toch stellig het tegendeel blijven beweren en zo zichzelf en anderen een kutavond bezorgen.quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 12:35 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik zeg nergens dat ik mijzelf niet vermaak zonder, ik zeg echter dat het met alcohol vaak leuker is omdat er dan meer hilarische dingen gebeuren.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat het zielig is als je niet weet hoe je jezelf moet vermaken zonder drugs.
dat is zielig manquote:Op zondag 4 januari 2009 13:16 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik mijzelf niet vermaak zonder, ik zeg echter dat het met alcohol vaak leuker is omdat er dan meer hilarische dingen gebeuren.
Goede samenvatting van mij post!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:48 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Het gaat erom dat memorabele avonden eigenlijk altjid gepaard gaan met alcohol, niet om het feit dat het zonder alcohol niet gezellig kan zijn.
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:47 schreef hoerezooi het volgende:
mensen die alcohol nodig hebben om "stoer" te zijn hebben gewoon gebrek aan ruggengraat
owja en nog veel triester zijn mensen boven de 20 die drinken nog steeds stoer vindeniets met volwassen worden...
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan kun je jezelf beter hoerenzooi noemen ja_!
jij hebt iets te verdedigen?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan kun je jezelf beter hoerenzooi noemen ja_!
absoluut niet, ik zou niet weten waarom en tegen over wiequote:
Dat dus. Het kan heel leuk en gezellig zijn zonder alcohol.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:39 schreef zquing het volgende:
Ik heb goede, mischien zelfs wel geweldige avonden gehad zonder alchohol. Maar alle echt memorabele herrineringen zijn allemaal beinvloed door de alchohol
Oh ja en ook nog dat dus.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:27 schreef probeer het volgende:
dan zal ik als 1e maar eerlijk zijn.
ik ben NIET gezellig als ik uitga zonder drank. erger me veel te snel aan dingen als drukte, irritante mensen, lelijke mensen, iemand die tegen me opknalt, iemand die een biertje morst, een handtasje in je gezicht, dat soort troep. t gaat gewoon niet werken.
enja, ik kan best gezellig zijn als ik niets gedronken heb. alleen niet met 100 man om me heen in een te kleine muffe/stinkende kroeg.
Precies mijn gedachtequote:Op zondag 4 januari 2009 14:27 schreef probeer het volgende:
ik ben NIET gezellig als ik uitga zonder drank. erger me veel te snel aan dingen als drukte, irritante mensen, lelijke mensen, iemand die tegen me opknalt, iemand die een biertje morst, een handtasje in je gezicht, dat soort troep. t gaat gewoon niet werken.
enja, ik kan best gezellig zijn als ik niets gedronken heb. alleen niet met 100 man om me heen in een te kleine muffe/stinkende kroeg.
Maar ik Praag is het wel erg lastig om geen alcohol te drinken.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:19 schreef Aanvoerder het volgende:
zeg, was jij niet eerst ruud_fr?quote:Op zondag 4 januari 2009 12:32 schreef Ruud het volgende:
[..]
nee, met die prijzen zuipt iedereen bier
Eens.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:27 schreef probeer het volgende:
De meeste mensen die dat zeggen zitten de hele avond met een cola in hun hand voor zich uit te starenquote:Op zondag 4 januari 2009 12:20 schreef alwaysleft het volgende:
Exact, en dan willen ze om half 2 naar huis. En dan maar stug volhouden dat ze het even leuk als ik hebben gehad.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De meeste mensen die dat zeggen zitten de hele avond met een cola in hun hand voor zich uit te staren.
Walgelijk inderdaad, mensen die eerder weg willen.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Exact, en dan willen ze om half 2 naar huis. En dan maar stug volhouden dat ze het even leuk als ik hebben gehad.
Soms is niet 't zelfde als nooitquote:Op zondag 4 januari 2009 18:41 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb soms ook geen zin om te drinken, dat wil niet meteen zeggen dat mijn avond verpest is. Ik maak ook genoeg leuke dingen mee als ik nuchter ben. Onzinklacht dus, dat jij het nou niet leuk kunt hebben zonder alcohol is gewoon een beetje zielig.
Met nooit alcohol drinken vind ik ook niets mis. Alcohol is toch geen sociale verplichting ofzo? Het is een eigen keuze van de personen in kwestie, en om dat af te gaan kraken vind ik nogal achterlijk.quote:
Dat is het niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:41 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb soms ook geen zin om te drinken, dat wil niet meteen zeggen dat mijn avond verpest is. Ik maak ook genoeg leuke dingen mee als ik nuchter ben. Onzinklacht dus, dat jij het nou niet leuk kunt hebben zonder alcohol is gewoon een beetje zielig.
Alcohol maakt avonden er anders lang niet altijd beter op naar mijn mening.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is het niet.
Het ene is goed, het andere is beter.
Nee, maar ze staan er niet voor open, ze willen 't noggeeneens proberen, dat is gewoon jammerquote:Op zondag 4 januari 2009 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Met nooit alcohol drinken vind ik ook niets mis. Alcohol is toch geen sociale verplichting ofzo? Het is een eigen keuze van de personen in kwestie, en om dat af te gaan kraken vind ik nogal achterlijk.
Als je er van moet kotsen niet, inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alcohol maakt avonden er anders lang niet altijd beter op naar mijn mening.
ja laten we die discussie hie rnog een keer dunnetjes over doenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:47 schreef GuyFawkes het volgende:
Mensen die een leuke avond hebben zonder cocaïneAls ik niet gesnoven heb, zit ik de hele tijd voor mij uit te staren. Maar als ik een lijntje heb gehad ga ik helemaal los. En als ik dan weer minder gezellig word, neem ik er nog een. De dag daarna voel ik me wel kut, maar ach, ik heb een gezellige avond gehad. Iedereen vond mij aardig en ik heb mensen leren kennen waarvan ik de naam niet meer weet. Maar ze voegen me waarschijnlijk wel toe op hyves en heel misschien kom ik ze ooit nog een keer tegen.
We hebben het erover dat dingen in een roes beleven leuker is.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja laten we die discussie hie rnog een keer dunnetjes over doen
het is alleen zo jammer dat er altijd zo kortzichtig en veroordelend over wordt gedaanquote:Op zondag 4 januari 2009 18:55 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
We hebben het erover dat dingen in een roes beleven leuker is.
Kortzichtig? Veroordelend? Dat zijn krachtige termen die je zo even tevoorschijn haalt. Onderbouw ze eens.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is alleen zo jammer dat er altijd zo kortzichtig en veroordelend over wordt gedaan
lees de topics maar eens naquote:Op zondag 4 januari 2009 18:59 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Kortzichtig? Veroordelend? Dat zijn krachtige termen die je zo even tevoorschijn haalt. Onderbouw ze eens.
Super mooi tochquote:Op zondag 4 januari 2009 19:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Mensen die geen alcohol nodig hebben omdat ze zonder alcohol ook plezier kunnen hebben afkraken is Royal Sadness.
Geweldig ja die katers de volgende ochtend, en dat je je niks van de vorige avond kan herinneren, super.
Dat kan ook met rohypnol, is nog intenser.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Mensen die geen alcohol nodig hebben omdat ze zonder alcohol ook plezier kunnen hebben afkraken is Royal Sadness.
Geweldig ja die katers de volgende ochtend, en dat je je niks van de vorige avond kan herinneren, super.
QFTquote:Op zondag 4 januari 2009 13:04 schreef afcajos het volgende:
Al die moralistische huilies die beweren zonder alcohol ook lol te hebbenNatuurlijk is het mogelijk zonder alcohol plezier te hebben, anders zou je wel een heel erg kut leven hebben. Maar tijdens uitgaan maakt alcohol het gewoon leuker. Drank versterkt emoties. Met mijn blije kop naar de club veel drinken maakt mij nog blijer!
Thanks voor de inhoudelijke reactie.quote:
Ja stoer he. Wauw die katers, dat is wel echt prettig om te hebben. En je niets meer kunnen herinnerenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Naar mijn mening wel!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alcohol maakt avonden er anders lang niet altijd beter op naar mijn mening.
waarom uitleggen als de topics er tot in den treuren mee gevuld zijn ?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:04 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Thanks voor de inhoudelijke reactie.![]()
[..]
Ja stoer he. Wauw die katers, dat is wel echt prettig om te hebben. En je niets meer kunnen herinnerenSUPER want stel je voor dat je je leven actief meemaakt.
Hoe kansloos is datquote:Op zondag 4 januari 2009 20:36 schreef ikJur het volgende:
bier en joints maken over het algemeen wel dé legendarische avonden mogelijk. gewoon niet met em afspreken als ie ze vriendin meeneemt
boeie, als je zo'n gast niet trekt als zijn vriendin erbij is dan moet je dat toch gewoon kunnen zeggen.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:49 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Hoe kansloos is datLaat hem toch lekker, of heb het er dan met hem over. Hem niet meer meenemen omdat ie niet drinkt is vrij triest lijkt mij.
terechte klachtquote:Op zondag 4 januari 2009 21:01 schreef teknomist het volgende:
Mensen die koffie zonder suiker en/of melk niet lekker vinden.
Of je denkt dat je gezellig bent.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:20 schreef alwaysleft het volgende:
Als hij iemand tijdens het uitgaan niet chill vindt, maar wel als ze thuis zitten, dan hoeft hij die vriend toch niet perse mee te nemen?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:49 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Hoe kansloos is datLaat hem toch lekker, of heb het er dan met hem over. Hem niet meer meenemen omdat ie niet drinkt is vrij triest lijkt mij.
Je durft toch niet zonder!?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:29 schreef salmz0hr het volgende:
Ooit één keer uitgegaan zonder te drinken, dit omdat ik een antibioticum kuurtje had.
Ik vond het prachtig om te zien hoe iedereen heerlijk lomp doet met begroeten enz. het sloeg werkelijk nergens op!![]()
Maar verder was er geen hol aan, en van die zoete drankjes kreeg ik ook genoeg.![]()
Dus doe mij maar alcohol.
quote:
Dat zegt ie toch niet.Hij zegt dat vrienden van hem die zich normaal een slag in het wiel zuipen, ineens braaf gaan doen met hun vriendin erbij, dus niet drinken. Heb ik ook een hekel aan trouwens!quote:Op maandag 5 januari 2009 01:00 schreef Specularium het volgende:
Hier weer een voorbeeld van iemand die meent te moeten bepalen wat anderen moeten consumeren.
Stop toch eens met dat opdringerige kutgedrag.
Tja, misschien denkt die gast wel, hey ik moet nog neuken zo, beter drink ik niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:14 schreef Der_Onkel het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch niet.Hij zegt dat vrienden van hem die zich normaal een slag in het wiel zuipen, ineens braaf gaan doen met hun vriendin erbij, dus niet drinken. Heb ik ook een hekel aan trouwens!
Precies....quote:Op zondag 4 januari 2009 14:32 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Oh ja en ook nog dat dus.
Als je niet zuipt zie je wat voor dronken mongolen we allemaal zijn als we wel aan het zuipen zijn. Uitgaan is gemaakt voor.. dronken mongolen.
Ik heb ooit 1 keer een alcohol vrij biertje genomen omdat ik met de auto was. Nooit meer dus, als ik BOB gewoon maar cola. Wat een bocht is dat alcoholvrij bier zegquote:
Wist ik het maar... Dan deed ik er direct iets aanquote:Op maandag 5 januari 2009 02:17 schreef VeX- het volgende:
Hoezo wordt je dan depressief? Meestal merk je de volgende dag pas de effecten.
Persoonlijk ben ik door een inschattingsfout de vorige keer over de schreef gegaan, dus ik heb het de laatste tijd nogal rustig aan gedaan qua alcohol en feesten. Maar ik moet binnenkort toch weer eens lekker gaan fuiven als een malle. Eerst maar eens even de tentamens overleven.
Zeg het ze, bradda.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:28 schreef thomaSe het volgende:
hoomaar, drink jij maar bier dan drink ik wel cola
euj ik drink geen alcohol, moet fresh blijven om die chicks te playen
Herkenbaar als je regelmatig veel alcohol drinkt. Je word er niet meer echt vrolijk van.... hooguit beetje wazig en lui. Maar set en setting spelen ook mee.quote:Op maandag 5 januari 2009 02:07 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Precies....
Word de laatste tijd steeds eerder depressief dan vrolijk als ik drank op hebDus zonder drank zit je een beetje met plaatsvervangende schaamte te kijken hoe je vrienden met stoelen aan het zwaaien zijn ofzo
En met zit je een beetje zielig naar je flesje te staren terwijl je vrienden met stoelen aan het zwaaien zijn.....
Ik wil weer een dronken mongool worden met alcohol
Pils is een soort bier. Dus als je een pils drinkt drink je zeker wel bierquote:Op maandag 5 januari 2009 15:54 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Wat jij drinkt is naar alle waarschijnlijkheid ook geen bier maar pils.
Ja zo een kutsmoes.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:17 schreef MaxC het volgende:
Als je dan vraagt waarom ze geen alcohol drinken: Waarom wel, ik heb geen alcohol nodig om gezellig te zijn. Hoeft niet maar het word er wel een stuk leuker van, vooral bij het stappen.
al zijn er grenzenquote:Op zondag 4 januari 2009 13:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja daar gaat dit topic nu juist over. Mensen die alcohol nodig hebben om gezellig te zijn maar toch stellig het tegendeel blijven beweren en zo zichzelf en anderen een kutavond bezorgen.
Juistquote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
al zijn er grenzen![]()
Het mooiste zijn altijd de onverwachte stapavonden
Dat is dan wel weer kut maar gelukkig overkomt me dat maar 2 of 3x per jaar op den duur moet je je grens kennenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:04 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Thanks voor de inhoudelijke reactie.![]()
[..]
Ja stoer he. Wauw die katers, dat is wel echt prettig om te hebben. En je niets meer kunnen herinnerenSUPER want stel je voor dat je je leven actief meemaakt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat jij donders saai zou zijn tijdens het uitgaan.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik drink helemaal niet.. Dus ik ben automatisch saai bij het uitgaan?Gelukkig denken m'n vrienden daar anders over
Het ene bier is het andere niet. Maak eens onderscheid. Doe je ook met wijnen.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Pils is een soort bier. Dus als je een pils drinkt drink je zeker wel bier
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:54 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Wat jij drinkt is naar alle waarschijnlijkheid ook geen bier maar pils.
Na het uitgaan altijd een Turkse-pizza en een Fristiquote:Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ken iemand die drinkt Fristi in de kroeg!!!!!
Ik ben trouwens meerdere keren zonder alcohol uit geweest. Als het gewoon een avondje in de kroeg is maakt dat weinig uit, maar als je naar da club gaat is het wel minder. Al die kutmuziek is gewoon veel beter aan te horen met bier op
Correctie: Na het uitgaan altijd twee Döner Kebab.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:39 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Na het uitgaan altijd een Turkse-pizza en een Fristi.
Dat is zo gruwelijk lekker als je straalbezopen bentquote:Op maandag 5 januari 2009 20:10 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Correctie: Na het uitgaan altijd twee Döner Kebab.
En rode wijn wijn is. Maar je zegt ook rode wijn ipv wijn of niet dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:14 schreef hmmmz het volgende:
[..]
![]()
dude, pils is een soort bier, net als een suv een auto is.
Correctie: een kapsalonquote:Op maandag 5 januari 2009 20:10 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Correctie: Na het uitgaan altijd twee Döner Kebab.
En uiteraard een Fristi.
Dat kan, als je gewoon wijn zegt is dat niet per definitie fout hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:34 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
En rode wijn wijn is. Maar je zegt ook rode wijn ipv wijn of niet dan?
+1. precies dat. is bij ons traditie geworden (al zuipt er dan 1 altijd fristi, de ander appelsap, en de rest AA)quote:Op maandag 5 januari 2009 23:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Correctie: een kapsalon
met een AA'tje
rood bloed. dat is fout. rode wijn niet. want met het 'rode' stukje geef je de kleur aan, die niet standaard altijd hetzelfde is, zoals bij bloed.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat kan, als je gewoon wijn zegt is dat niet per definitie fout hoor.
Dat heeft niet lang geduurd.quote:Op maandag 5 januari 2009 02:17 schreef VeX- het volgende:
Hoezo wordt je dan depressief? Meestal merk je de volgende dag pas de effecten.
Persoonlijk ben ik door een inschattingsfout de vorige keer over de schreef gegaan, dus ik heb het de laatste tijd nogal rustig aan gedaan qua alcohol en feesten. Maar ik moet binnenkort toch weer eens lekker gaan fuiven als een malle. Eerst maar eens even de tentamens overleven.
pleonasme, net als witte sneeuwquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:50 schreef probeer het volgende:
[..]
rood bloed. dat is fout. rode wijn niet. want met het 'rode' stukje geef je de kleur aan, die niet standaard altijd hetzelfde is, zoals bij bloed.
Ochja, er is ook geen middenweg tussen geheelonthouding en jezelf volgooien tot je volslagen lam en met een stuk in je kraag naar huis wordt gesleept door de kastelein...quote:Op zondag 4 januari 2009 19:25 schreef MacorgaZ het volgende:
...knip...
Pil is bier met maar 5% en andere kenmerken. Bier op zich is een drankje gemaakt uit granen. Je hebt dus ook bieren met andere alcohol verhoudingen.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:34 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat je een rode wijn gaat drinken op een avond? Dat is wel raar hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:34 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij waarschijnlijk altijd pils drinkt. Er zit verschil tussen pils gaan drinken en bier drinken. Als je bier gaat drinken, zijn dat naar alle waarschijnlijk speciaalbieren of bieren die je normaal gesproken niet drinkt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat je een rode wijn gaat drinken op een avond? Dat is wel raar hoor.
Ik zeg toch niet tegen mijn vrienden: "Zullen we vanavond een aantal Grolsch gaan drinken en daarna een goulashkroket met majo eten?" Dat is in de volksmond gewoon: "Zullen we bier gaan drinken en een snack eten?"
als men zegt bier te gaan drinken bedoelen ze over het algemeen pils (wat ook bier is)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:50 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij waarschijnlijk altijd pils drinkt. Er zit verschil tussen pils gaan drinken en bier drinken. Als je bier gaat drinken, zijn dat naar alle waarschijnlijk speciaalbieren of bieren die je normaal gesproken niet drinkt.
Overigens drink ik niet.
Ja, vastquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:50 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij waarschijnlijk altijd pils drinkt. Er zit verschil tussen pils gaan drinken en bier drinken. Als je bier gaat drinken, zijn dat naar alle waarschijnlijk speciaalbieren of bieren die je normaal gesproken niet drinkt.
Overigens drink ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |