M'n vrienden drinken wel. Dan klopt de OP theorie dus niet meerquote:Op zondag 4 januari 2009 12:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je vrienden ook saai zijn, soort zoekt soort!
Die mensen die alleen met alcohol gezellig kunnen zijn, denken vaak dat ze gezellig zijn maar zijn eigenlijk gewoon ontzettend irritantquote:Op zondag 4 januari 2009 12:35 schreef geelkuikentje het volgende:
Mensen die perse alcohol nodig hebben om gezellig te zijn![]()
Zonder alcohol kan het echt wel gezellig zijn, gezellig doen zit in je ja of nee.
Duidelijke onwaarheid in dit geval dus.quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 12:17 schreef MaxC het volgende:
Als je dan vraagt waarom ze geen alcohol drinken: Waarom wel, ik heb geen alcohol nodig om gezellig te zijn.
Amenquote:Op zondag 4 januari 2009 12:35 schreef geelkuikentje het volgende:
Zonder alcohol kan het echt wel gezellig zijn, gezellig doen zit in je ja of nee.
mee eens!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die mensen die alleen met alcohol gezellig kunnen zijn, denken vaak dat ze gezellig zijn maar zijn eigenlijk gewoon ontzettend irritant
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:38 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
120 Kroon voor 0,4 liter. Oftewel zo'n 5 Euro. Idd een tegenvaller ja.
vooral meisjes, die lullen al dom, helemaal met alcohol opquote:Op zondag 4 januari 2009 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die mensen die alleen met alcohol gezellig kunnen zijn, denken vaak dat ze gezellig zijn maar zijn eigenlijk gewoon ontzettend irritant
ik dacht net waar blijft zequote:Op zondag 4 januari 2009 12:46 schreef Ladidadida het volgende:
Mijn hemel, wat een immens triest topic
Mensen die alcohol nodig hebben om een leuke avond te hebben
Het gaat erom dat memorabele avonden eigenlijk altjid gepaard gaan met alcohol, niet om het feit dat het zonder alcohol niet gezellig kan zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:46 schreef Ladidadida het volgende:
Mijn hemel, wat een immens triest topic
Mensen die alcohol nodig hebben om een leuke avond te hebben
Laat nooit lang op me wachtenquote:
Da's toch zielig?quote:Op zondag 4 januari 2009 12:48 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Het gaat erom dat memorabele avonden eigenlijk altjid gepaard gaan met alcohol, niet om het feit dat het zonder alcohol niet gezellig kan zijn.
waarom zou je dat persee zielig moeten vindenquote:
nee, heeft met remmingen te makenquote:
Dan moet je zelf wat drinken, dan is het niet meer irritantquote:Op zondag 4 januari 2009 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar in Praag haal je het wel uit je hoofd om geen halve liter te bestellen.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Hangt er ook vanaf waar je gaat stappen. In Praag is het nooit saai.
Omdat het zielig is als je niet weet hoe je jezelf moet vermaken zonder drugs.quote:
Ja daar gaat dit topic nu juist over. Mensen die alcohol nodig hebben om gezellig te zijn maar toch stellig het tegendeel blijven beweren en zo zichzelf en anderen een kutavond bezorgen.quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 12:35 schreef geelkuikentje het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |