dan ben je vast geweldig als je wel alchohol hebtquote:Op zondag 4 januari 2009 12:20 schreef alwaysleft het volgende:
Mensen die alcohol nodig hebben om gezellig te zijn is pas silly![]()
Ik ben ook gezellig zonder alcohol, das pas knap![]()
Oftewel: jij en je vrienden zijn zulke azijnpisserige droogkloten zonder alcohol, dat je jezelf eerst vol moet zuipen voor je 'een beetje gezellig' kunt zijn. Nee, lekker.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:17 schreef MaxC het volgende:
Wat een saaie mensen zijn dat zeg.
Normaal als we met vrienden weggaan, drinkt iedereen, is het gezellig en gebeurt er altijd iets grappigs.
Nu neemt iemand altijd zijn vriendin mee(en haar vriendinnen soms). Niks mis mee maar ze drinken allemaal alleen maar cola.
Die vriend drinkt nu ook ineens geen bier meer, dus borrelen is ineens doodsaai. Ook bij het stappen staan ze alleen maar een beetje stil in plaats van feesten.
Als je dan vraagt waarom ze geen alcohol drinken: Waarom wel, ik heb geen alcohol nodig om gezellig te zijn. Hoeft niet maar het word er wel een stuk leuker van, vooral bij het stappen.
Als je ze vraagt: Hoe vond je het stappen? krijg je altijd het antwoord: Ja was wel leuk
Nooit wat anders, er gebeurt nooit wat raars, het is nooit legendarisch etc.
Klacht: alcoholvrije mensen zijn saai
Ik zou het niet proberen, neem van mij aan dat het kut is.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zit met de gedachte te zinspelen om een keer alcoholvrij te gaan stappen, om te zien hoe dat is. Maar om nou de hele avond aan de cola te gaan. Het wil niet lukken. Het is gewoon lolliger met wat drankjes op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is echt bullshit. Veel mensen die geen alcohol drinken zeggen inderdaad dat ze het niet nodig hebben om gezellig te zijn, maar ondertussen zijn doodsaai. Ze komen gewoon niet los!! Maar wel zeggend dat het gezellig is om maar te bewijzen dat ze geen alcohol nodig hebben.quote:mensen die alcohol nodig hebben om gezellig te zijn is pas silly
Ik ben ook gezellig zonder alcohol, das pas knap
Dank jequote:Op zondag 4 januari 2009 12:31 schreef FixYou het volgende:
[..]
Dit is echt bullshit. Veel mensen die geen alcohol drinken zeggen inderdaad dat ze het niet nodig hebben om gezellig te zijn, maar ondertussen zijn doodsaai. Ze komen gewoon niet los!! Maar wel zeggend dat het gezellig is om maar te bewijzen dat ze geen alcohol nodig hebben.
nee, met die prijzen zuipt iedereen bierquote:Op zondag 4 januari 2009 12:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Hangt er ook vanaf waar je gaat stappen. In Praag is het nooit saai.
Post van deze categorie #383479639563792361123793311111111234545565778quote:Op zondag 4 januari 2009 12:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Topique #2184654654313 ovfer dit onderwerp!
Nieuwe vrienden zoeken....quote:Op zondag 4 januari 2009 12:17 schreef MaxC het volgende:
Wat een saaie mensen zijn dat zeg.
Normaal als we met vrienden weggaan, drinkt iedereen, is het gezellig en gebeurt er altijd iets grappigs.
Nu neemt iemand altijd zijn vriendin mee(en haar vriendinnen soms). Niks mis mee maar ze drinken allemaal alleen maar cola.
Klacht: alcoholvrije mensen zijn saai
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik drink helemaal niet.. Dus ik ben automatisch saai bij het uitgaan?Gelukkig denken m'n vrienden daar anders over
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:32 schreef Ruud het volgende:
[..]
nee, met die prijzen zuipt iedereen bier
120 Kroon voor 0,4 liter. Oftewel zo'n 5 Euro. Idd een tegenvaller ja.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik zou wel de grote pleienen mijden, dan kan je best eens bedrogen uitkomen!
M'n vrienden drinken wel. Dan klopt de OP theorie dus niet meerquote:Op zondag 4 januari 2009 12:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je vrienden ook saai zijn, soort zoekt soort!
Die mensen die alleen met alcohol gezellig kunnen zijn, denken vaak dat ze gezellig zijn maar zijn eigenlijk gewoon ontzettend irritantquote:Op zondag 4 januari 2009 12:35 schreef geelkuikentje het volgende:
Mensen die perse alcohol nodig hebben om gezellig te zijn![]()
Zonder alcohol kan het echt wel gezellig zijn, gezellig doen zit in je ja of nee.
Duidelijke onwaarheid in dit geval dus.quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 12:17 schreef MaxC het volgende:
Als je dan vraagt waarom ze geen alcohol drinken: Waarom wel, ik heb geen alcohol nodig om gezellig te zijn.
Amenquote:Op zondag 4 januari 2009 12:35 schreef geelkuikentje het volgende:
Zonder alcohol kan het echt wel gezellig zijn, gezellig doen zit in je ja of nee.
mee eens!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die mensen die alleen met alcohol gezellig kunnen zijn, denken vaak dat ze gezellig zijn maar zijn eigenlijk gewoon ontzettend irritant
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:38 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
120 Kroon voor 0,4 liter. Oftewel zo'n 5 Euro. Idd een tegenvaller ja.
vooral meisjes, die lullen al dom, helemaal met alcohol opquote:Op zondag 4 januari 2009 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die mensen die alleen met alcohol gezellig kunnen zijn, denken vaak dat ze gezellig zijn maar zijn eigenlijk gewoon ontzettend irritant
ik dacht net waar blijft zequote:Op zondag 4 januari 2009 12:46 schreef Ladidadida het volgende:
Mijn hemel, wat een immens triest topic
Mensen die alcohol nodig hebben om een leuke avond te hebben
Het gaat erom dat memorabele avonden eigenlijk altjid gepaard gaan met alcohol, niet om het feit dat het zonder alcohol niet gezellig kan zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:46 schreef Ladidadida het volgende:
Mijn hemel, wat een immens triest topic
Mensen die alcohol nodig hebben om een leuke avond te hebben
Laat nooit lang op me wachtenquote:
Da's toch zielig?quote:Op zondag 4 januari 2009 12:48 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Het gaat erom dat memorabele avonden eigenlijk altjid gepaard gaan met alcohol, niet om het feit dat het zonder alcohol niet gezellig kan zijn.
waarom zou je dat persee zielig moeten vindenquote:
nee, heeft met remmingen te makenquote:
Dan moet je zelf wat drinken, dan is het niet meer irritantquote:Op zondag 4 januari 2009 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar in Praag haal je het wel uit je hoofd om geen halve liter te bestellen.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Hangt er ook vanaf waar je gaat stappen. In Praag is het nooit saai.
Omdat het zielig is als je niet weet hoe je jezelf moet vermaken zonder drugs.quote:
Ja daar gaat dit topic nu juist over. Mensen die alcohol nodig hebben om gezellig te zijn maar toch stellig het tegendeel blijven beweren en zo zichzelf en anderen een kutavond bezorgen.quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 12:35 schreef geelkuikentje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |