Precies....quote:Op zondag 4 januari 2009 14:32 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Oh ja en ook nog dat dus.
Als je niet zuipt zie je wat voor dronken mongolen we allemaal zijn als we wel aan het zuipen zijn. Uitgaan is gemaakt voor.. dronken mongolen.
Ik heb ooit 1 keer een alcohol vrij biertje genomen omdat ik met de auto was. Nooit meer dus, als ik BOB gewoon maar cola. Wat een bocht is dat alcoholvrij bier zegquote:
Wist ik het maar... Dan deed ik er direct iets aanquote:Op maandag 5 januari 2009 02:17 schreef VeX- het volgende:
Hoezo wordt je dan depressief? Meestal merk je de volgende dag pas de effecten.
Persoonlijk ben ik door een inschattingsfout de vorige keer over de schreef gegaan, dus ik heb het de laatste tijd nogal rustig aan gedaan qua alcohol en feesten. Maar ik moet binnenkort toch weer eens lekker gaan fuiven als een malle. Eerst maar eens even de tentamens overleven.
Zeg het ze, bradda.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:28 schreef thomaSe het volgende:
hoomaar, drink jij maar bier dan drink ik wel cola
euj ik drink geen alcohol, moet fresh blijven om die chicks te playen
Herkenbaar als je regelmatig veel alcohol drinkt. Je word er niet meer echt vrolijk van.... hooguit beetje wazig en lui. Maar set en setting spelen ook mee.quote:Op maandag 5 januari 2009 02:07 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Precies....
Word de laatste tijd steeds eerder depressief dan vrolijk als ik drank op hebDus zonder drank zit je een beetje met plaatsvervangende schaamte te kijken hoe je vrienden met stoelen aan het zwaaien zijn ofzo
En met zit je een beetje zielig naar je flesje te staren terwijl je vrienden met stoelen aan het zwaaien zijn.....
Ik wil weer een dronken mongool worden met alcohol
Pils is een soort bier. Dus als je een pils drinkt drink je zeker wel bierquote:Op maandag 5 januari 2009 15:54 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Wat jij drinkt is naar alle waarschijnlijkheid ook geen bier maar pils.
Ja zo een kutsmoes.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:17 schreef MaxC het volgende:
Als je dan vraagt waarom ze geen alcohol drinken: Waarom wel, ik heb geen alcohol nodig om gezellig te zijn. Hoeft niet maar het word er wel een stuk leuker van, vooral bij het stappen.
al zijn er grenzenquote:Op zondag 4 januari 2009 13:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja daar gaat dit topic nu juist over. Mensen die alcohol nodig hebben om gezellig te zijn maar toch stellig het tegendeel blijven beweren en zo zichzelf en anderen een kutavond bezorgen.
Juistquote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
al zijn er grenzen![]()
Het mooiste zijn altijd de onverwachte stapavonden
Dat is dan wel weer kut maar gelukkig overkomt me dat maar 2 of 3x per jaar op den duur moet je je grens kennenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:04 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Thanks voor de inhoudelijke reactie.![]()
[..]
Ja stoer he. Wauw die katers, dat is wel echt prettig om te hebben. En je niets meer kunnen herinnerenSUPER want stel je voor dat je je leven actief meemaakt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat jij donders saai zou zijn tijdens het uitgaan.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik drink helemaal niet.. Dus ik ben automatisch saai bij het uitgaan?Gelukkig denken m'n vrienden daar anders over
Het ene bier is het andere niet. Maak eens onderscheid. Doe je ook met wijnen.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Pils is een soort bier. Dus als je een pils drinkt drink je zeker wel bier
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:54 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Wat jij drinkt is naar alle waarschijnlijkheid ook geen bier maar pils.
Na het uitgaan altijd een Turkse-pizza en een Fristiquote:Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ken iemand die drinkt Fristi in de kroeg!!!!!
Ik ben trouwens meerdere keren zonder alcohol uit geweest. Als het gewoon een avondje in de kroeg is maakt dat weinig uit, maar als je naar da club gaat is het wel minder. Al die kutmuziek is gewoon veel beter aan te horen met bier op
Correctie: Na het uitgaan altijd twee Döner Kebab.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:39 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Na het uitgaan altijd een Turkse-pizza en een Fristi.
Dat is zo gruwelijk lekker als je straalbezopen bentquote:Op maandag 5 januari 2009 20:10 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Correctie: Na het uitgaan altijd twee Döner Kebab.
En rode wijn wijn is. Maar je zegt ook rode wijn ipv wijn of niet dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:14 schreef hmmmz het volgende:
[..]
![]()
dude, pils is een soort bier, net als een suv een auto is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |