Naar mijn mening wel!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alcohol maakt avonden er anders lang niet altijd beter op naar mijn mening.
waarom uitleggen als de topics er tot in den treuren mee gevuld zijn ?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:04 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Thanks voor de inhoudelijke reactie.![]()
[..]
Ja stoer he. Wauw die katers, dat is wel echt prettig om te hebben. En je niets meer kunnen herinnerenSUPER want stel je voor dat je je leven actief meemaakt.
Hoe kansloos is datquote:Op zondag 4 januari 2009 20:36 schreef ikJur het volgende:
bier en joints maken over het algemeen wel dé legendarische avonden mogelijk. gewoon niet met em afspreken als ie ze vriendin meeneemt
boeie, als je zo'n gast niet trekt als zijn vriendin erbij is dan moet je dat toch gewoon kunnen zeggen.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:49 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Hoe kansloos is datLaat hem toch lekker, of heb het er dan met hem over. Hem niet meer meenemen omdat ie niet drinkt is vrij triest lijkt mij.
terechte klachtquote:Op zondag 4 januari 2009 21:01 schreef teknomist het volgende:
Mensen die koffie zonder suiker en/of melk niet lekker vinden.
Of je denkt dat je gezellig bent.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:20 schreef alwaysleft het volgende:
Mensen die alcohol nodig hebben om gezellig te zijn is pas silly![]()
Ik ben ook gezellig zonder alcohol, das pas knap![]()
Als hij iemand tijdens het uitgaan niet chill vindt, maar wel als ze thuis zitten, dan hoeft hij die vriend toch niet perse mee te nemen?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:49 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Hoe kansloos is datLaat hem toch lekker, of heb het er dan met hem over. Hem niet meer meenemen omdat ie niet drinkt is vrij triest lijkt mij.
Je durft toch niet zonder!?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:29 schreef salmz0hr het volgende:
Ooit één keer uitgegaan zonder te drinken, dit omdat ik een antibioticum kuurtje had.
Ik vond het prachtig om te zien hoe iedereen heerlijk lomp doet met begroeten enz. het sloeg werkelijk nergens op!![]()
Maar verder was er geen hol aan, en van die zoete drankjes kreeg ik ook genoeg.![]()
Dus doe mij maar alcohol.
quote:
Dat zegt ie toch niet.Hij zegt dat vrienden van hem die zich normaal een slag in het wiel zuipen, ineens braaf gaan doen met hun vriendin erbij, dus niet drinken. Heb ik ook een hekel aan trouwens!quote:Op maandag 5 januari 2009 01:00 schreef Specularium het volgende:
Hier weer een voorbeeld van iemand die meent te moeten bepalen wat anderen moeten consumeren.
Stop toch eens met dat opdringerige kutgedrag.
Tja, misschien denkt die gast wel, hey ik moet nog neuken zo, beter drink ik niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:14 schreef Der_Onkel het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch niet.Hij zegt dat vrienden van hem die zich normaal een slag in het wiel zuipen, ineens braaf gaan doen met hun vriendin erbij, dus niet drinken. Heb ik ook een hekel aan trouwens!
Precies....quote:Op zondag 4 januari 2009 14:32 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Oh ja en ook nog dat dus.
Als je niet zuipt zie je wat voor dronken mongolen we allemaal zijn als we wel aan het zuipen zijn. Uitgaan is gemaakt voor.. dronken mongolen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |