Correctie: een kapsalonquote:Op maandag 5 januari 2009 20:10 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Correctie: Na het uitgaan altijd twee Döner Kebab.
En uiteraard een Fristi.
Dat kan, als je gewoon wijn zegt is dat niet per definitie fout hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:34 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
En rode wijn wijn is. Maar je zegt ook rode wijn ipv wijn of niet dan?
+1. precies dat. is bij ons traditie geworden (al zuipt er dan 1 altijd fristi, de ander appelsap, en de rest AA)quote:Op maandag 5 januari 2009 23:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Correctie: een kapsalon
met een AA'tje
rood bloed. dat is fout. rode wijn niet. want met het 'rode' stukje geef je de kleur aan, die niet standaard altijd hetzelfde is, zoals bij bloed.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:39 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat kan, als je gewoon wijn zegt is dat niet per definitie fout hoor.
Dat heeft niet lang geduurd.quote:Op maandag 5 januari 2009 02:17 schreef VeX- het volgende:
Hoezo wordt je dan depressief? Meestal merk je de volgende dag pas de effecten.
Persoonlijk ben ik door een inschattingsfout de vorige keer over de schreef gegaan, dus ik heb het de laatste tijd nogal rustig aan gedaan qua alcohol en feesten. Maar ik moet binnenkort toch weer eens lekker gaan fuiven als een malle. Eerst maar eens even de tentamens overleven.
pleonasme, net als witte sneeuwquote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:50 schreef probeer het volgende:
[..]
rood bloed. dat is fout. rode wijn niet. want met het 'rode' stukje geef je de kleur aan, die niet standaard altijd hetzelfde is, zoals bij bloed.
Ochja, er is ook geen middenweg tussen geheelonthouding en jezelf volgooien tot je volslagen lam en met een stuk in je kraag naar huis wordt gesleept door de kastelein...quote:Op zondag 4 januari 2009 19:25 schreef MacorgaZ het volgende:
...knip...
Geweldig ja die katers de volgende ochtend, en dat je je niks van de vorige avond kan herinneren, super.
Pil is bier met maar 5% en andere kenmerken. Bier op zich is een drankje gemaakt uit granen. Je hebt dus ook bieren met andere alcohol verhoudingen.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:34 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat je een rode wijn gaat drinken op een avond? Dat is wel raar hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:34 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij waarschijnlijk altijd pils drinkt. Er zit verschil tussen pils gaan drinken en bier drinken. Als je bier gaat drinken, zijn dat naar alle waarschijnlijk speciaalbieren of bieren die je normaal gesproken niet drinkt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat je een rode wijn gaat drinken op een avond? Dat is wel raar hoor.
Ik zeg toch niet tegen mijn vrienden: "Zullen we vanavond een aantal Grolsch gaan drinken en daarna een goulashkroket met majo eten?" Dat is in de volksmond gewoon: "Zullen we bier gaan drinken en een snack eten?"
als men zegt bier te gaan drinken bedoelen ze over het algemeen pils (wat ook bier is)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:50 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij waarschijnlijk altijd pils drinkt. Er zit verschil tussen pils gaan drinken en bier drinken. Als je bier gaat drinken, zijn dat naar alle waarschijnlijk speciaalbieren of bieren die je normaal gesproken niet drinkt.
Overigens drink ik niet.
Ja, vastquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:50 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij waarschijnlijk altijd pils drinkt. Er zit verschil tussen pils gaan drinken en bier drinken. Als je bier gaat drinken, zijn dat naar alle waarschijnlijk speciaalbieren of bieren die je normaal gesproken niet drinkt.
Overigens drink ik niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |