Ik zeg nergens dat ik mijzelf niet vermaak zonder, ik zeg echter dat het met alcohol vaak leuker is omdat er dan meer hilarische dingen gebeuren.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat het zielig is als je niet weet hoe je jezelf moet vermaken zonder drugs.
dat is zielig manquote:Op zondag 4 januari 2009 13:16 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik mijzelf niet vermaak zonder, ik zeg echter dat het met alcohol vaak leuker is omdat er dan meer hilarische dingen gebeuren.
Goede samenvatting van mij post!quote:Op zondag 4 januari 2009 12:48 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Het gaat erom dat memorabele avonden eigenlijk altjid gepaard gaan met alcohol, niet om het feit dat het zonder alcohol niet gezellig kan zijn.
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:47 schreef hoerezooi het volgende:
mensen die alcohol nodig hebben om "stoer" te zijn hebben gewoon gebrek aan ruggengraat
owja en nog veel triester zijn mensen boven de 20 die drinken nog steeds stoer vindeniets met volwassen worden...
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan kun je jezelf beter hoerenzooi noemen ja_!
jij hebt iets te verdedigen?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan kun je jezelf beter hoerenzooi noemen ja_!
absoluut niet, ik zou niet weten waarom en tegen over wiequote:
Dat dus. Het kan heel leuk en gezellig zijn zonder alcohol.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:39 schreef zquing het volgende:
Ik heb goede, mischien zelfs wel geweldige avonden gehad zonder alchohol. Maar alle echt memorabele herrineringen zijn allemaal beinvloed door de alchohol
Oh ja en ook nog dat dus.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:27 schreef probeer het volgende:
dan zal ik als 1e maar eerlijk zijn.
ik ben NIET gezellig als ik uitga zonder drank. erger me veel te snel aan dingen als drukte, irritante mensen, lelijke mensen, iemand die tegen me opknalt, iemand die een biertje morst, een handtasje in je gezicht, dat soort troep. t gaat gewoon niet werken.
enja, ik kan best gezellig zijn als ik niets gedronken heb. alleen niet met 100 man om me heen in een te kleine muffe/stinkende kroeg.
Precies mijn gedachtequote:Op zondag 4 januari 2009 14:27 schreef probeer het volgende:
dan zal ik als 1e maar eerlijk zijn.
ik ben NIET gezellig als ik uitga zonder drank. erger me veel te snel aan dingen als drukte, irritante mensen, lelijke mensen, iemand die tegen me opknalt, iemand die een biertje morst, een handtasje in je gezicht, dat soort troep. t gaat gewoon niet werken.
enja, ik kan best gezellig zijn als ik niets gedronken heb. alleen niet met 100 man om me heen in een te kleine muffe/stinkende kroeg.
Maar ik Praag is het wel erg lastig om geen alcohol te drinken.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Hangt er ook vanaf waar je gaat stappen. In Praag is het nooit saai.
zeg, was jij niet eerst ruud_fr?quote:Op zondag 4 januari 2009 12:32 schreef Ruud het volgende:
[..]
nee, met die prijzen zuipt iedereen bier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |