EINS FIPO GEMACHT :dD:dquote:Op zondag 4 januari 2009 10:34 schreef Remake het volgende:
Vind het een stuk volwasser staan, gaan we dat ook merken , of?
quote:
Iddquote:Op zondag 4 januari 2009 10:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan klopt was:Paultjuhhh niet.
Bij TS dus.
Zal even Jojoortje erbij pakkenquote:Op zondag 4 januari 2009 10:54 schreef Het_hupt het volgende:
waarom TS dit deed is voor mij toch een raadsel
normaliter gooit ie dr een kloon tegenaan
quote:
Core.quote:
quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hoe? Wat? Waarom? Ik ben die klote 1 achter mijn naam ook best zat...
quote:
het was paultjuhhh, dus zonder hoofdletter en die stomme h'squote:Op zondag 4 januari 2009 11:14 schreef Jonathon het volgende:
[..]
maar waarom nu gewoon Paul? Paultjuhhh was toch jou merknaam hier op Fok... wel cool dat Paul gewoon beschikbaar was, kan me eigenlijk niet voorstellen dat die niet al geregistreerd was...
Je bent toch echt een paar dagen te laat hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 11:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Waar is dat na te lezen cq. aan te vragen??
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je bent toch echt een paar dagen te laat hoor
quote:
Jij wil er toch vanaf, of niet soms.quote:
Het was een actie voor Serious Request, geloof ik: voor een klein bedrag kon je eenmalig je username laten veranderen.quote:
het was eerst prumquote:Op zondag 4 januari 2009 11:23 schreef Renesite het volgende:
Murp heeft ook duidelijk wat gedaan met zijn naam.
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het was een actie voor Serious Request, geloof ik: voor een klein bedrag kon je eenmalig je username laten veranderen.
Dat word wennen Sander, Slarioux was voor mij heel herkenbaar nl.quote:
Sorryquote:Op zondag 4 januari 2009 11:26 schreef Core. het volgende:
[..]
Dat word wennen Sander, Slarioux was voor mij heel herkenbaar nl.![]()
Ja ik denk dat ik een maandje wacht met deze. Ik moest mezelf opnieuw voorstellen in de nijmegen SCquote:
Maakt niet uit hoorquote:
Dat was vroeger gebruikelijk (Danny, yvonne, Ted, etc.) en nu denken de lui van nu erbij te horen als zij dat ook doen.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:41 schreef Harajuku. het volgende:
Wel grappig dat iedereen het naar zn gewone naam laat veranderen
Vergeet Tara niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat was vroeger gebruikelijk (Danny, yvonne, Ted, etc.) en nu denken de lui van nu erbij te horen als zij dat ook doen.
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:41 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik een maandje wacht met deze. Ik moest mezelf opnieuw voorstellen in de nijmegen SC
not mequote:Op zondag 4 januari 2009 11:41 schreef Harajuku. het volgende:
Vind ik juist niet grappig. Versobering.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:41 schreef Harajuku. het volgende:
Jij hoopt stiekem dat er volgend jaar weer zo'n actie is?quote:
Das ook dom he, niet gelijk je oude nick registrerenquote:Op zondag 4 januari 2009 10:37 schreef Paul het volgende:
[..]
!!!!!!! WTF FLIKKER OP MET MIJN OUDE NAAM
Nee, Feyenoorder. Ik weet niet wat erger is.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:27 schreef Ruud het volgende:
[..]
je ziet mij toch niet voor Belg aan hoop ik....?![]()
een avatar van een neger, da's pas erg...quote:Op zondag 4 januari 2009 12:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, Feyenoorder. Ik weet niet wat erger is.
Yes brother, I know..quote:Op zondag 4 januari 2009 12:34 schreef Ruud het volgende:
[..]
een avatar van een neger, da's pas erg...
quote:edit: 2 negers zelfs, zie ik nu![]()
zie je die ene echt niet?quote:
doet niets af aan het feit dat hij een neger isquote:Mijn avatar heeft dit seizoen trouwens al meer gewonnen dan Feyenoord.![]()
![]()
Och achtergrond.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:42 schreef Ruud het volgende:
zie je die ene echt niet?
Hij is alles.quote:doet niets af aan het feit dat hij een neger is
Zijn verdediging is gewoon beter.quote:bovendien heeft ie geen last van blessures
een gitaarheld en lekkere wijven bedoel je? geen idee, moet je ff tellenquote:Op zondag 4 januari 2009 12:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Och achtergrond.![]()
Hoeveel domme blondjes en zigeuners heb jij dan wel niet?![]()
behalve witquote:[..]
Hij is alles.![]()
klopt, maar dat is ook niet zo moeilijkquote:[..]
Zijn verdediging is gewoon beter.
Ik bedoelde Jozef.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:49 schreef Ruud het volgende:
een gitaarheld
Volgens sommige negers dan weer wel.quote:behalve wit
Oké. Jammer al die mensen met een gewone naam als username.quote:dit gaat nergens over, back ontopic maar weer?
Ik had altijd mijn eigen naamquote:Op zondag 4 januari 2009 12:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik bedoelde Jozef.![]()
[..]
Volgens sommige negers dan weer wel.![]()
[..]
Oké. Jammer al die mensen met een gewone naam als username.
Die van mij was zelfs nooit gebruikt.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:03 schreef Sanderrrr het volgende:
Al die namen waren toch al lang in gebruik? Ruud, Paul, Sander enzo. Ik hoop voor de oorspronkelijke eigenaren dat ze niet meer actief waren dan.
Danny heeft gekeken of zij ooit gepost hadden met hun naam en of zij hun userID daarnaast uberhaupt nog gebruikten (lurken bijv). Was dat niet het geval, dan kon je die naam toch krijgen.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:03 schreef Sanderrrr het volgende:
Al die namen waren toch al lang in gebruik? Ruud, Paul, Sander enzo. Ik hoop voor de oorspronkelijke eigenaren dat ze niet meer actief waren dan.
Daar is uiteraard rekening mee gehouden.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:03 schreef Sanderrrr het volgende:
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Danny heeft gekeken of zij ooit gepost hadden met hun naam en of zij hun userID daarnaast uberhaupt nog gebruikten (lurken bijv). Was dat niet het geval, dan kon je die naam toch krijgen.
Dat was ook de voorwaarde, de accounts mochten niet gebruikt zijn. In mijn geval was er al 1003 dagen niet mee ingelogd op fokquote:Op zondag 4 januari 2009 13:03 schreef Sanderrrr het volgende:
Bedankt!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:23 schreef THE_CORE het volgende:
Zo, THE_CORE gaat slapen en geeft het stokje over aan Core.
WELTE_RUSTEN THE_CORE!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:23 schreef THE_CORE het volgende:
Zo, THE_CORE gaat slapen en geeft het stokje over aan Core.
Hij reageert niet meer!quote:
Doe ik ook even danquote:Op zondag 4 januari 2009 13:03 schreef Misstique het volgende:
Mag ik hier ook pimpen met mn kleurtje?
WoW, mooi kleurtje zeg!quote:
Euhm, wel heel duidelijk vrouwelijk.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:03 schreef Misstique het volgende:
Mag ik hier ook pimpen met mn kleurtje?
quote:
Boks, ''ouwe''quote:Op zondag 4 januari 2009 14:23 schreef remlof het volgende:
Whehe, wel effe wennen die nieuwe usernames, gelukkig staat de ouwe naam in de tag.
Mooi kleurtje man.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:36 schreef luciferhout het volgende:
Nou dan pimp ik ook maar even met mijn kleurtje
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:36 schreef luciferhout het volgende:
Nou dan pimp ik ook maar even met mijn kleurtje
Gefixtquote:Op zondag 4 januari 2009 16:01 schreef Steve het volgende:
Mijn oude naam staat alleen verkeerd in mijn tag.
Je zou maar ''Always" heten.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:01 schreef Steve het volgende:
Mijn oude naam staat alleen verkeerd in mijn tag.
Nog fout, maar who caresquote:
Dat dus.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:23 schreef remlof het volgende:
Whehe, wel effe wennen die nieuwe usernames, gelukkig staat de ouwe naam in de tag.
Die hoofdletter A is wel tof.quote:
Er is al een Stevequote:
quote:
Nee dat begreep ik ook al , Wat was de reden eigenlijk dat het tijdelijk wel mogelijk was ?quote:
3FM Serious Request actie.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:58 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Nee dat begreep ik ook al , Wat was de reden eigenlijk dat het tijdelijk wel mogelijk was ?
Mijn echte naam bedoel je idd.. lachen was datquote:Op zondag 4 januari 2009 21:19 schreef B.. het volgende:
[..]
Hehe, ik zal maar niet weer over je echte username beginnen...
Nee, 25 euro aan een goed doel geven, waarbij je ook nog eens gratis je username kan wijzigen.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:03 schreef TwyLight het volgende:
¤25.- betalen voor een nieuwe username zodat je je 1337 pwnage posthistory kan houden
alsof mensen 25 zouden betalen als ze geen nieuwe nick kregenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, 25 euro aan een goed doel geven, waarbij je ook nog eens gratis je username kan wijzigen.
Die zullen er vast wel zijn jaquote:Op maandag 5 januari 2009 12:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
alsof mensen 25 zouden betalen als ze geen nieuwe nick kregen
alsof ze 25 euro voor een andere nick zouden betalen als er geen goed doel aan vast zat !quote:Op maandag 5 januari 2009 12:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef _Led_ het volgende:
[..]
alsof ze 25 euro voor een andere nick zouden betalen als er geen goed doel aan vast zat !
Inderdaad. Als die 25 euro naar Danny zou gaan, zou ik het niet gedaan hebben.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef _Led_ het volgende:
[..]
alsof ze 25 euro voor een andere nick zouden betalen als er geen goed doel aan vast zat !
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:03 schreef Sanderrrr het volgende:
tuurlijk welquote:Op maandag 5 januari 2009 12:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds geschokt dat ik ineens als Paul's zoon word aangemerkt.quote:Op zondag 4 januari 2009 10:38 schreef Het_hupt het volgende:
Al verliest de vos zijn haren, zijn streken echter niet
gewoon weer een kutbagger topic
Maar dit wordt nu wel lastig, Merovingian.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad. Als die 25 euro naar Danny zou gaan, zou ik het niet gedaan hebben.
Ik zou het voor geen goud willen doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef _Led_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dit wordt nu wel lastig, Merovingian.
Als je binnenkort in AKQ langskomt, wil je dan de extra punten onder je nieuwe naam of mag ik alles onder jouw oude nick schuiven?
Goede vraag.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:09 schreef D. het volgende:
Danny heeft het kennelijk nogal druk want krijg geen antwoord op mijn PM, dus kan iemand van de crew wellicht inzicht geven in wanneer de tagjes verwijderd zullen worden?
Volgens mij stond dat in het topic waarin de nickchanges werden aangevraagd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:09 schreef D. het volgende:
Danny heeft het kennelijk nogal druk want krijg geen antwoord op mijn PM, dus kan iemand van de crew wellicht inzicht geven in wanneer de tagjes verwijderd zullen worden?
heb 't ff achter neergelegd, er gaat aan gewerkt wordenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:09 schreef D. het volgende:
Daar stond destijds 'enkele weken' meen ik me te herinnerenquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Volgens mij stond dat in het topic waarin de nickchanges werden aangevraagd.
Dank jequote:Op dinsdag 21 april 2009 15:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb 't ff achter neergelegd, er gaat aan gewerkt worden
idd dat stond er.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:31 schreef D. het volgende:
[..]
Daar stond destijds 'enkele weken' meen ik me te herinneren
we wachten het af dusquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Al nieuws?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, want dan weten we niet meer wie je vroeger wasquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:51 schreef Nizno het volgende:
En raak ik dan ook mn note kwijt?
Mn enige lang op gewachte note??
tja en ik had natuurlijk ook een mega reputatie onder mijn vroegere usernamequote:Op donderdag 28 mei 2009 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want dan weten we niet meer wie je vroeger was
Nouquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja en ik had natuurlijk ook een mega reputatie onder mijn vroegere username
Heette jij vroeger Rucola?quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:02 schreef IJsbergsla het volgende:
Yes, eindelijk tagloos. Onee, wacht...
vertel!!quote:
Waldorfsaladequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |