SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DEEL 1
DEEL 2If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
zoek dr maar wat uit, en edit ze in je fipoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:01 schreef PeZu het volgende:
kunnen er niet wat leuke uit d evorige delen in de op?
Goed ideequote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:01 schreef PeZu het volgende:
kunnen er niet wat leuke uit d evorige delen in de op?
hij is weer fijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed idee![]()
[ afbeelding ]
laat PeZu ze maar in z'n fipo zettenquote:
quote:
quote:
we zitten nu al op een jaar voorraad stripsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:42 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
whahaha!
![]()
We zouden een dagelijkse Fok! FrontPage strip moeten uitbrengen, Het_hupt!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:42 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
whahaha!
![]()
We zouden een dagelijkse Fok! FrontPage strip moeten uitbrengen, Het_hupt!
dat dusquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
we zitten nu al op een jaar voorraad strips_!
Het zijn wel de Actualiteiten op Fok!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:56 schreef PeZu het volgende:
die brandx, she en liiszle paints beginnen een beetje te vervelen
kan ook overgaan op de bash cultuur in de KLB-SC als je wiltquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:56 schreef PeZu het volgende:
die brandx, she en liiszle paints beginnen een beetje te vervelen
alleen mouzurx en juicfail worden daar gebashtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kan ook overgaan op de bash cultuur in de KLB-SC als je wilt_!
Crew meldt zichquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:59 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Het zijn wel de Actualiteiten op Fok!![]()
Ik mis nog:
Iteejer
Breuls
Alexxxxx
Frutsel
en nog meer Crew
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze is echt geniaal.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze is echt geniaal.
[ afbeelding ]
is het nietquote:
quote:
in dit geval nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
is het niet
zij brak zijn hart en hij haar kaak?_!
*insert hethuptbxobsessie.gif*quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
in dit geval niet
ik wist toen niet dat ze bokste
toch istie strakquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geen inspiratie meer
[ afbeelding ]
quote:
niets, maar het was een FOK! momentjequote:
Had moeten zijn:quote:
Ook een optiequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had moeten zijn:
Fokke & Sukke
Presenteren Shownieuws.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
PeZu mag ook natuurlijk, en andere mensen ook.
way to go !quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:35 schreef Klaagbak het volgende:
[ afbeelding ]
Had hem gister gemaakt, dus misschien is een soortgelijke al erop gekomenEn nu snel die font downloaden!
ik vin um mooiquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:41 schreef bamischijf het volgende:
[ afbeelding ]
en nu ook eventjes het juiste fontje scoren
uitpakken in een andere mapquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:53 schreef bamischijf het volgende:
ik krijg dat font maar niet goed in c:\windows\fonts gemietert...
quote:
dat deed ik, maar ik kan hem vervolgens niet teruginden in de font mapquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
uitpakken in een andere map
ff copy n pasten in de font map
photoshop is voor paupers,deze artiest gebruikt nur paintquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:56 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
![]()
![]()
Overigens luitjes, denk er om Dat je met het Lettertype van Het_hupt alleen .jpg kan gebruiken in Photoshop.
.gif kan je eenvoudig omzetten naar .jpg in Paint! (kan je ook meteen even gummen!)![]()
Succes allemaal!
R.muisknop op Font-bestand en dan in menu 'installeren' kiezen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:53 schreef bamischijf het volgende:
ik krijg dat font maar niet goed in c:\windows\fonts gemietert...
Bij mij deed dat het dus niet, en dan bedoel ik de AA op 'scherp' zetten. Letters bleven korrelig.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
photoshop is voor paupers,deze artiest gebruikt nur paint![]()
en het lettertype werkt ook in gif png en jpg
hmm die hele optie heb ik niet..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:59 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
R.muisknop op Font-bestand en dan in menu 'installeren' kiezen.
hij is mooi!quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:06 schreef bamischijf het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
hmm die hele optie heb ik niet..
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:34 schreef XtremeNL het volgende:
Kon zo snel geen beter matchende F&S bij de tekst vinden;
[ afbeelding ]
quote:
ik niet alleen hoor, met z'n allenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:53 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Verdulleme, topic #3 al en al op 3 pagina's![]()
Mijn god, wat ben ik begonnen dat H_h het toch zo levend houd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
daar doen we het voorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:53 schreef Chris.nl het volgende:
Ik schuddebuik me rot hiero, bedankt.
Gedaan, wat zou mij op moeten vallen?quote:
hahahahaquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste voor vandaag. Kusjes.![]()
Woehahahahahaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geniaal.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:10 schreef Klaagbak het volgende:
[..]![]()
!
Kan je de originele ook even posten? Heb wel een ideetje maar kan hem niet vinden.
waar vind ik al die plaatjes van F&S?quote:
googlen, dan op de tab afbeeldingen klikkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waar vind ik al die plaatjes van F&S?
Raap me opquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:13 schreef Het_hupt het volgende:
ff een gouwe ouwe dr tussen door
[ afbeelding ]
quote:
en ik snap hem gewoon niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:13 schreef Het_hupt het volgende:
ff een gouwe ouwe dr tussen door
[ afbeelding ]
stel je voor dat er 2 scharen in elkaar verstrikt zijn alleen die scharen zijn vrouwenquote:
áaahhh!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
stel je voor dat er 2 scharen in elkaar verstrikt zijn alleen die scharen zijn vrouwen
Dat ik nog eens gemist zou wordenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:59 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Het zijn wel de Actualiteiten op Fok!![]()
Ik mis nog:
Alexxxxx
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:17 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speciaal voor de FoK!UT'ers
ze zijn weer fijnquote:Op zondag 4 januari 2009 10:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goeiemorgen.
Weer een paar leuke erbij gekomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:11 schreef Core. het volgende:
Eentje om mee te beginnen...
[ afbeelding ]
andersom misterquote:
mijn ballen wat doe je! ik lach ze compleet uit mijn broekquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Van alle vrouwen op fok beweer je dat ik naar Jojoortje verlang
viel mee, had ff een zeurende ex hierquote:Op zondag 4 januari 2009 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben je zeker lang mee bezig geweest?
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
viel mee, had ff een zeurende ex hier
Damn en toch ben ik niet dyslectischquote:Op zondag 4 januari 2009 16:20 schreef bamischijf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo en nu weer hopen op échte inspiratie
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:05 schreef Paul het volgende:
Eigenlijk zou je een nieuwsbericht elke dag moeten pakken en wie dan de beste fokke en sukke erover kan maken
Strooiwagens steeds vaker geterroriseerd
zo
opzouten jijquote:Op zondag 4 januari 2009 17:05 schreef Paul het volgende:
Eigenlijk zou je een nieuwsbericht elke dag moeten pakken en wie dan de beste fokke en sukke erover kan maken
Strooiwagens steeds vaker geterroriseerd
zo
quote:
Duhquote:
yupquote:Op zondag 4 januari 2009 18:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jij wil de lapo zeker, boefje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |