toch istie strakquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geen inspiratie meer
[ afbeelding ]
quote:
niets, maar het was een FOK! momentjequote:
Had moeten zijn:quote:
Ook een optiequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had moeten zijn:
Fokke & Sukke
Presenteren Shownieuws.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
PeZu mag ook natuurlijk, en andere mensen ook.
way to go !quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:35 schreef Klaagbak het volgende:
[ afbeelding ]
Had hem gister gemaakt, dus misschien is een soortgelijke al erop gekomenEn nu snel die font downloaden!
ik vin um mooiquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:41 schreef bamischijf het volgende:
[ afbeelding ]
en nu ook eventjes het juiste fontje scoren
uitpakken in een andere mapquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:53 schreef bamischijf het volgende:
ik krijg dat font maar niet goed in c:\windows\fonts gemietert...
quote:
dat deed ik, maar ik kan hem vervolgens niet teruginden in de font mapquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
uitpakken in een andere map
ff copy n pasten in de font map
photoshop is voor paupers,deze artiest gebruikt nur paintquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:56 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
![]()
![]()
Overigens luitjes, denk er om Dat je met het Lettertype van Het_hupt alleen .jpg kan gebruiken in Photoshop.
.gif kan je eenvoudig omzetten naar .jpg in Paint! (kan je ook meteen even gummen!)![]()
Succes allemaal!
R.muisknop op Font-bestand en dan in menu 'installeren' kiezen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:53 schreef bamischijf het volgende:
ik krijg dat font maar niet goed in c:\windows\fonts gemietert...
Bij mij deed dat het dus niet, en dan bedoel ik de AA op 'scherp' zetten. Letters bleven korrelig.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
photoshop is voor paupers,deze artiest gebruikt nur paint![]()
en het lettertype werkt ook in gif png en jpg
hmm die hele optie heb ik niet..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:59 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
R.muisknop op Font-bestand en dan in menu 'installeren' kiezen.
hij is mooi!quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:06 schreef bamischijf het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
hmm die hele optie heb ik niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |