quote:Op zondag 4 januari 2009 11:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je bent toch echt een paar dagen te laat hoor
quote:
Jij wil er toch vanaf, of niet soms.quote:
Het was een actie voor Serious Request, geloof ik: voor een klein bedrag kon je eenmalig je username laten veranderen.quote:
het was eerst prumquote:Op zondag 4 januari 2009 11:23 schreef Renesite het volgende:
Murp heeft ook duidelijk wat gedaan met zijn naam.
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het was een actie voor Serious Request, geloof ik: voor een klein bedrag kon je eenmalig je username laten veranderen.
Dat word wennen Sander, Slarioux was voor mij heel herkenbaar nl.quote:
Sorryquote:Op zondag 4 januari 2009 11:26 schreef Core. het volgende:
[..]
Dat word wennen Sander, Slarioux was voor mij heel herkenbaar nl.![]()
Ja ik denk dat ik een maandje wacht met deze. Ik moest mezelf opnieuw voorstellen in de nijmegen SCquote:
Maakt niet uit hoorquote:
Dat was vroeger gebruikelijk (Danny, yvonne, Ted, etc.) en nu denken de lui van nu erbij te horen als zij dat ook doen.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:41 schreef Harajuku. het volgende:
Wel grappig dat iedereen het naar zn gewone naam laat veranderen
Vergeet Tara niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat was vroeger gebruikelijk (Danny, yvonne, Ted, etc.) en nu denken de lui van nu erbij te horen als zij dat ook doen.
quote:Op zondag 4 januari 2009 11:41 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik een maandje wacht met deze. Ik moest mezelf opnieuw voorstellen in de nijmegen SC
not mequote:Op zondag 4 januari 2009 11:41 schreef Harajuku. het volgende:
Vind ik juist niet grappig. Versobering.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:41 schreef Harajuku. het volgende:
Jij hoopt stiekem dat er volgend jaar weer zo'n actie is?quote:
Das ook dom he, niet gelijk je oude nick registrerenquote:Op zondag 4 januari 2009 10:37 schreef Paul het volgende:
[..]
!!!!!!! WTF FLIKKER OP MET MIJN OUDE NAAM
Nee, Feyenoorder. Ik weet niet wat erger is.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:27 schreef Ruud het volgende:
[..]
je ziet mij toch niet voor Belg aan hoop ik....?![]()
een avatar van een neger, da's pas erg...quote:Op zondag 4 januari 2009 12:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, Feyenoorder. Ik weet niet wat erger is.
Yes brother, I know..quote:Op zondag 4 januari 2009 12:34 schreef Ruud het volgende:
[..]
een avatar van een neger, da's pas erg...
quote:edit: 2 negers zelfs, zie ik nu![]()
zie je die ene echt niet?quote:
doet niets af aan het feit dat hij een neger isquote:Mijn avatar heeft dit seizoen trouwens al meer gewonnen dan Feyenoord.![]()
![]()
Och achtergrond.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:42 schreef Ruud het volgende:
zie je die ene echt niet?
Hij is alles.quote:doet niets af aan het feit dat hij een neger is
Zijn verdediging is gewoon beter.quote:bovendien heeft ie geen last van blessures
een gitaarheld en lekkere wijven bedoel je? geen idee, moet je ff tellenquote:Op zondag 4 januari 2009 12:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Och achtergrond.![]()
Hoeveel domme blondjes en zigeuners heb jij dan wel niet?![]()
behalve witquote:[..]
Hij is alles.![]()
klopt, maar dat is ook niet zo moeilijkquote:[..]
Zijn verdediging is gewoon beter.
Ik bedoelde Jozef.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:49 schreef Ruud het volgende:
een gitaarheld
Volgens sommige negers dan weer wel.quote:behalve wit
Oké. Jammer al die mensen met een gewone naam als username.quote:dit gaat nergens over, back ontopic maar weer?
Ik had altijd mijn eigen naamquote:Op zondag 4 januari 2009 12:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik bedoelde Jozef.![]()
[..]
Volgens sommige negers dan weer wel.![]()
[..]
Oké. Jammer al die mensen met een gewone naam als username.
Die van mij was zelfs nooit gebruikt.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:03 schreef Sanderrrr het volgende:
Al die namen waren toch al lang in gebruik? Ruud, Paul, Sander enzo. Ik hoop voor de oorspronkelijke eigenaren dat ze niet meer actief waren dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |