Doe ik ook even danquote:Op zondag 4 januari 2009 13:03 schreef Misstique het volgende:
Mag ik hier ook pimpen met mn kleurtje?
WoW, mooi kleurtje zeg!quote:
Euhm, wel heel duidelijk vrouwelijk.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:03 schreef Misstique het volgende:
Mag ik hier ook pimpen met mn kleurtje?
quote:
Boks, ''ouwe''quote:Op zondag 4 januari 2009 14:23 schreef remlof het volgende:
Whehe, wel effe wennen die nieuwe usernames, gelukkig staat de ouwe naam in de tag.
Mooi kleurtje man.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:36 schreef luciferhout het volgende:
Nou dan pimp ik ook maar even met mijn kleurtje
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:36 schreef luciferhout het volgende:
Nou dan pimp ik ook maar even met mijn kleurtje
Gefixtquote:Op zondag 4 januari 2009 16:01 schreef Steve het volgende:
Mijn oude naam staat alleen verkeerd in mijn tag.
Je zou maar ''Always" heten.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:01 schreef Steve het volgende:
Mijn oude naam staat alleen verkeerd in mijn tag.
Nog fout, maar who caresquote:
Dat dus.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:23 schreef remlof het volgende:
Whehe, wel effe wennen die nieuwe usernames, gelukkig staat de ouwe naam in de tag.
Die hoofdletter A is wel tof.quote:
Er is al een Stevequote:
quote:
Nee dat begreep ik ook al , Wat was de reden eigenlijk dat het tijdelijk wel mogelijk was ?quote:
3FM Serious Request actie.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:58 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Nee dat begreep ik ook al , Wat was de reden eigenlijk dat het tijdelijk wel mogelijk was ?
Mijn echte naam bedoel je idd.. lachen was datquote:Op zondag 4 januari 2009 21:19 schreef B.. het volgende:
[..]
Hehe, ik zal maar niet weer over je echte username beginnen...
Nee, 25 euro aan een goed doel geven, waarbij je ook nog eens gratis je username kan wijzigen.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:03 schreef TwyLight het volgende:
¤25.- betalen voor een nieuwe username zodat je je 1337 pwnage posthistory kan houden
alsof mensen 25 zouden betalen als ze geen nieuwe nick kregenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, 25 euro aan een goed doel geven, waarbij je ook nog eens gratis je username kan wijzigen.
Die zullen er vast wel zijn jaquote:Op maandag 5 januari 2009 12:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
alsof mensen 25 zouden betalen als ze geen nieuwe nick kregen
alsof ze 25 euro voor een andere nick zouden betalen als er geen goed doel aan vast zat !quote:Op maandag 5 januari 2009 12:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef _Led_ het volgende:
[..]
alsof ze 25 euro voor een andere nick zouden betalen als er geen goed doel aan vast zat !
Inderdaad. Als die 25 euro naar Danny zou gaan, zou ik het niet gedaan hebben.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef _Led_ het volgende:
[..]
alsof ze 25 euro voor een andere nick zouden betalen als er geen goed doel aan vast zat !
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:03 schreef Sanderrrr het volgende:
Al die namen waren toch al lang in gebruik? Ruud, Paul, Sander enzo. Ik hoop voor de oorspronkelijke eigenaren dat ze niet meer actief waren dan.
tuurlijk welquote:Op maandag 5 januari 2009 12:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds geschokt dat ik ineens als Paul's zoon word aangemerkt.quote:Op zondag 4 januari 2009 10:38 schreef Het_hupt het volgende:
Al verliest de vos zijn haren, zijn streken echter niet
gewoon weer een kutbagger topic
Maar dit wordt nu wel lastig, Merovingian.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad. Als die 25 euro naar Danny zou gaan, zou ik het niet gedaan hebben.
Ik zou het voor geen goud willen doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:14 schreef _Led_ het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |