Danny heeft gekeken of zij ooit gepost hadden met hun naam en of zij hun userID daarnaast uberhaupt nog gebruikten (lurken bijv). Was dat niet het geval, dan kon je die naam toch krijgen.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:03 schreef Sanderrrr het volgende:
Al die namen waren toch al lang in gebruik? Ruud, Paul, Sander enzo. Ik hoop voor de oorspronkelijke eigenaren dat ze niet meer actief waren dan.
Daar is uiteraard rekening mee gehouden.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:03 schreef Sanderrrr het volgende:
Al die namen waren toch al lang in gebruik? Ruud, Paul, Sander enzo. Ik hoop voor de oorspronkelijke eigenaren dat ze niet meer actief waren dan.
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Danny heeft gekeken of zij ooit gepost hadden met hun naam en of zij hun userID daarnaast uberhaupt nog gebruikten (lurken bijv). Was dat niet het geval, dan kon je die naam toch krijgen.
Dat was ook de voorwaarde, de accounts mochten niet gebruikt zijn. In mijn geval was er al 1003 dagen niet mee ingelogd op fokquote:Op zondag 4 januari 2009 13:03 schreef Sanderrrr het volgende:
Bedankt!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:23 schreef THE_CORE het volgende:
Zo, THE_CORE gaat slapen en geeft het stokje over aan Core.
WELTE_RUSTEN THE_CORE!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:23 schreef THE_CORE het volgende:
Zo, THE_CORE gaat slapen en geeft het stokje over aan Core.
Hij reageert niet meer!quote:
Doe ik ook even danquote:Op zondag 4 januari 2009 13:03 schreef Misstique het volgende:
Mag ik hier ook pimpen met mn kleurtje?
WoW, mooi kleurtje zeg!quote:
Euhm, wel heel duidelijk vrouwelijk.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:03 schreef Misstique het volgende:
Mag ik hier ook pimpen met mn kleurtje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |