Wie weetquote:
Spannend!quote:
Ik niet.quote:
Welles, met mij. Maar dat wilden we eerst geheim houden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:58 schreef MouzurX het volgende:
Maare fas heeft dus nog helemaal geen relatie gehad?![]()
Ben ik gelukkig niet de enige die faalt
Vrouwen hé? altijd maar klagen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind het eigenlijk heul niet kunnen dat mijn usericon er niet tussenstaat.
Wat ben je ook een smeerjoch hequote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
Niet goed?
"Wanneer zit KingOfPoP zijn ban erop?" beter?
+1 herkenbaar..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:58 schreef Smart_ass het volgende:
Je UI in de Op hebben is ook zeer belangrijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:58 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:36 schreef yvonne het volgende:
Emimich mag eens gaan nadenken over z'n kloonnamen, lang, tot Pasen ofzo
Ik weet niet of het op een neukpartij uitgedraaid zou zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:52 schreef MouzurX het volgende:
BK had jij van de week niet al een keer een neukpartij afgeslagen ?
Hey, maar welk antowoord vond je nu zo vet lullig van me dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:58 schreef Smart_ass het volgende:
het is gewoon mannetje kopen voor 10/20/50k dollarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:59 schreef Broekpaling het volgende:
Ik snap trouwens geen kanker van Hostel.Vermoord hij nou een willekeurige vent?
Das serieus de slechtste horrorfilm die ik in mijn hele leven gezien heb. En ja, ik heb er aardig wat gezien.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:59 schreef Broekpaling het volgende:
Ik snap trouwens geen kanker van Hostel.Vermoord hij nou een willekeurige vent?
Ik anders ook niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:58 schreef MouzurX het volgende:
Maare fas heeft dus nog helemaal geen relatie gehad?![]()
Ben ik gelukkig niet de enige die faalt
Mijn god, de kwaliteit straalt er vanaf.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
het is gewoon mannetje kopen voor 10/20/50k dollar
en daar beetje op snijden en hakken..
Haha nee geen een eigenlijk, want ik zei zelf "of ben ik nou debiel" dus ja dan is het logisch dat je dat zegt.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:00 schreef Caliente het volgende:
[..]
Hey, maar welk antowoord vond je nu zo vet lullig van me dan?
Ik vond die met die spinnen anders nog veel slechter.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das serieus de slechtste horrorfilm die ik in mijn hele leven gezien heb. En ja, ik heb er aardig wat gezien.
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik weet niet of het op een neukpartij uitgedraaid zou zijn.
In het begin toen de kaste onschuldig was moch ik 'm wel. Maar sinds dat Bt opjennen etc.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hij was ook al 8dagen terug ofzo.. werd tijd
Zie 3 posts naar boven.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:01 schreef Caliente het volgende:
[..]
Ja, ik zal je er in zetten, maar welk antwoord vond je zo lullig dan?![]()
Ik heb geen geheimen.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.![]()
Openbaar ons je baas-geheimen
nee, maar dat was al algemeen bekend..quote:Op zondag 4 januari 2009 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn god, de kwaliteit straalt er vanaf.
Hahaquote:Op zondag 4 januari 2009 00:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha nee geen een eigenlijk, want ik zei zelf "of ben ik nou debiel" dus ja dan is het logisch dat je dat zegt.!!
Maar hoe trek je dan al die neuk-opportunities aan ?quote:
Maar die komt uit de vorige eeuw, dus das toch anders.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vond die met die spinnen anders nog veel slechter.
zal hij ook een PM'ban hebben?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In het begin toen de kaste onschuldig was moch ik 'm wel. Maar sinds dat Bt opjennen etc.
Zondag.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zondag.De dag om snamen met je meiske loom in bed te blijven en films kijken en wandelen misschien.
Alle dingen die op een andere dag saai zijn enzo.
Meiske?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zondag.De dag om snamen met je meiske loom in bed te blijven en films kijken en wandelen misschien.
Oh was dat haar hoofdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
Dat voor de trein springen was nep meng.
Ze sprong boven het hekje en d'r hoofd werd door het voorste wielstelsel gepureerd.
Nee! Toch? Nee, uit 2002.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar die komt uit de vorige eeuw, dus das toch anders.
Haha nee geen een eigenlijk, want ik zei zelf "of ben ik nou debiel" dus ja dan is het logisch dat je dat zegt. !!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:03 schreef Caliente het volgende:
[..]
FOK!, is weer eens KANKERTRAAG.
DANNY, WAAR GAAT AL DAT GELD VAN DIE ABO'S HEEN!?!
Heerlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Spannend!![]()
Dan kunnen we samen bij kaarslicht Hostel kijken.
[..]
Ik niet.
quote:
Okeeeee....quote:Op zondag 4 januari 2009 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja. Ik kijk zelden horrors. Mijn fanatasie slaat snel helemaal wild.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:02 schreef Devvie het volgende:
[..]
nee, maar dat was al algemeen bekend..
Oh ik dacht dat je die agrofobia of zo bedoelde.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee! Toch? Nee, uit 2002.
http://www.imdb.com/title/tt0271367/
Een broertje.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
[..]
Okeeeee....
Je hebt toch geen zusje he?
Ja da hak wa seenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha nee geen een eigenlijk, want ik zei zelf "of ben ik nou debiel" dus ja dan is het logisch dat je dat zegt. !!
Dat zei ik dus.
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja. Ik kijk zelden horrors. Mijn fanatasie slaat snel helemaal wild.
Zoals waarom zou die vent hem pijn doen, en hoe pijn zal het doen? Hoe zou ik me dan zo snel mogelijk afmaken?![]()
Ook als ik half life 2 speel. Dan ben je in een kankergroot gebouw. En dan ga ik zelfs denken, wie heeft dit ooit gemaakt? En hoe?![]()
Mijn fantasie maakt vaak overuren.
Wandelen/Hardlopen door Clingendael. Eerst lekker bij haar ontbijten en dan samen op een fiets naar Clingendael om daar hard te lopen of gewoon rustig te lopen om daarna een bad te nemen om ergens te gaan lunchen en de rest van de dag in bed door te brengen met Friend in de dvdspeler.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
dat + travo-achtige trekjesquote:Op zondag 4 januari 2009 00:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja? Je denkt toch niet dat ik 'm neuk hm?
Hangt van de leeftijd af.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zometeen vraag je nog om pics men.
Ja!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Iemand anders had wel compensatiedrang.Hihi
Bij Half Life 2 moet ik aan 1984 denken.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja. Ik kijk zelden horrors. Mijn fanatasie slaat snel helemaal wild.
Zoals waarom zou die vent hem pijn doen, en hoe pijn zal het doen? Hoe zou ik me dan zo snel mogelijk afmaken?![]()
Ook als ik half life 2 speel. Dan ben je in een kankergroot gebouw. En dan ga ik zelfs denken, wie heeft dit ooit gemaakt? En hoe?![]()
Mijn fantasie maakt vaak overuren.
aragnaphobia is kk sick iddquote:Op zondag 4 januari 2009 00:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je die agrofobia of zo bedoelde.Maar die film die jij me stuurde is toch geen horrorfilm man. Das meer een komedie.
BP, take me, I'm yoursquote:Op zondag 4 januari 2009 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Beachvolleybal.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
22 januari 19 men!!11
En iedereen mag op mijn curlingkinderfeestje komen.
Ik heb hem alsnog gemist.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vond die docu over Pink Floyd kut. Netzoals Hostel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Er is een KLB topic over The Hills!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:11 schreef Paaskonijn het volgende:
CURLING? WTF , ik komquote:Op zondag 4 januari 2009 00:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
22 januari 19 men!!11
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent zwanger?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
22 januari 19 men!!11
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:11 schreef iszinloos het volgende:
Hooooi
eeeh wat kwam ik hier ook alweer doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:12 schreef Caliente het volgende:
[..]
CURLING? WTF , ik komWie wil nou niet Michael Jackson op een kinderfeestje?
Ik snap 'm!!11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nee maar serieus, curling lijkt me mega tof.![]()
Je gaat me niet vertellen dat je dat serieus kijktquote:Op zondag 4 januari 2009 00:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Er is een KLB topic over The Hills!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:12 schreef Smart_ass het volgende:
Nehee, curling zei ik.En er was ten minste al 1 iemand die meeging.
go for it drolbaarsquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik snap 'm!!11![]()
![]()
![]()
Nee maar serieus, curling lijkt me mega tof.
Babies!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee, en dat wil ik mijn hele leven zo houden.
Was wel een toffe docu. Alleen ze gingen erg snel door de stof heen.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:11 schreef Paaskonijn het volgende:
en met hockeyen bedoel je ?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:13 schreef Zotheid het volgende:
Of of of een zondag naar Amsterdam, s'middags naar Ajax toe om daarna met de hele (schoon)familie bij opa & oma te eten. Maar niet voordat je eerst nog met de neefjes en nichtjes van je vriendin bent wezen hockeyen.
Wtf is een curling party dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee, en dat wil ik mijn hele leven zo houden.
Waarom mag je niet binnen posten?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:14 schreef iszinloos het volgende:
Fuck jullie posten snel![]()
En verdomme ik wil roken en posten tegelijk maar dat mag weer niet binnen.
Curling ... die sport?quote:
Curling spelen onder begeleiding van bierquote:
Curling is mieters!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:12 schreef Smart_ass het volgende:
Nehee, curling zei ik.En er was ten minste al 1 iemand die meeging.
zoek een ander topic dan, een topic wat niet zo snel gaat..quote:Op zondag 4 januari 2009 00:14 schreef iszinloos het volgende:
Fuck jullie posten snel![]()
En verdomme ik wil roken en posten tegelijk maar dat mag weer niet binnen.
Ben al weg.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[spoiler]* Krentenbol.] schuilt in de spoiler[/spoiler
Ik doelde als in wat is curling?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Curling spelen onder begeleiding van bier
LINKJE GVD!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Er is een KLB topic over The Hills!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Dan moet je met je benen wijd en dan gaan ze met van die onmeunig grote ballen proberen hem precies op die cirkel te krijgen.quote:
Mensen die blowenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:15 schreef PeZu het volgende:
ik ging net een jointje draaien en roken hoppa een heel topic verder_!
Vet stoer.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:15 schreef PeZu het volgende:
ik ging net een jointje draaien en roken hoppa een heel topic verder_!
gewoon keighard in de kont nemenquote:
Lief zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
zoek een ander topic dan, een topic wat niet zo snel gaat..![]()
Ja ik fucking googled it maar toch vond ik niks in de eerste 5 hitsquote:Op zondag 4 januari 2009 00:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
wat een kankermoeilijk woordArachnophobia
http://www.imdb.com/title/tt0099052/
dat dus
The Hills is fucking baas man.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je dat serieus kijkt
Ik dacht dat je nog iemand anders bedoelde.quote:
Hockeyen.quote:
Mannen die The Hills kijken en dan nog ontkennen homo te zijnquote:Op zondag 4 januari 2009 00:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
LINKJE GVD!
EN KUTKUTKUT NU JE HET ZEGT, VANAVOND WAREN DE NIEUWE AFLEVERINGEN EN IK BEN HET VERGETEN AAAAARGHHHHHHHH![]()
![]()
QFTquote:Op zondag 4 januari 2009 00:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Babies.![]()
Kinderen in z'n algemeenheid.
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom mag je niet binnen posten?
mja alleen vd smaak stoned wordt ik toch nooit meerquote:
The Hillsquote:Op zondag 4 januari 2009 00:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
LINKJE GVD!
EN KUTKUTKUT NU JE HET ZEGT, VANAVOND WAREN DE NIEUWE AFLEVERINGEN EN IK BEN HET VERGETEN AAAAARGHHHHHHHH![]()
![]()
Zo relaxt om met een stoned hoofd te kijkenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mensen die niet weten wat curling is.
[ afbeelding ]
Dat had ik eerst ook.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:12 schreef Triptamine het volgende:
Klacht: Mensen die je avatar stelen
Hier alles oke?
Jijquote:Op zondag 4 januari 2009 00:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Babies.![]()
Kinderen in z'n algemeenheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat echt leuk om te kijken.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mensen die niet weten wat curling is.
[ afbeelding ]
zie de piquote:
Kom jij ook mee curlingen op mijn kinderfeestje?quote:
Mannen die The Hills kut vinden moeten dood.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Mannen die The Hills kijken en dan nog ontkennen homo te zijn
You're doing it wrongquote:Op zondag 4 januari 2009 00:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja alleen vd smaak stoned wordt ik toch nooit meer_!
PeZu. Is opeens vanuit ONZ binnen komen rollen.quote:
Je vind het zeker ook lekker om soms in je reet genomen te worden?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mannen die The Hills kut vinden moeten dood.
ooh dat is hetquote:
Kijk hem dan:quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:53 schreef MouzurX het volgende:
Geile wijven kan je ook wel op internet vinden..
Ik heb liever iets leuks op tv .. Fur TV ofzo.
Als je niet stoned word van wiet, dan doe je het toch echt heeeeel verkeerdquote:
opeensquote:Op zondag 4 januari 2009 00:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
PeZu. Is opeens vanuit ONZ binnen komen rollen.
Veel userts zijn tegenwoordig trouwens uit ONZ. Volgens mij begon het bij remlof.
Ik hoop niet dat er nog meer mensen bestaan als stereo-manquote:Op zondag 4 januari 2009 00:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nog iemand anders bedoelde.
[..]
Waarom neemt iedereen mijn fokking avatarquote:
je bedoelt dat ik het niet moet snuivenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als je niet stoned word van wiet, dan doe je het toch echt heeeeel verkeerd
Joah, moar remlof is dan ook wel hét schoolvoorbeeld van ONZINquote:Op zondag 4 januari 2009 00:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Veel userts zijn tegenwoordig trouwens uit ONZ. Volgens mij begon het bij remlof.
Vandaar dat vrouwen zo makkelijk met je omgaan.quote:
Kinder feestje?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kom jij ook mee curlingen op mijn kinderfeestje?
Ik wil zelf wel graag de "schuiver" zijn.Ik heb echt het gevoel dat daar mijn kwaliteit ligt.
Whehehequote:
Nee.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je vind het zeker ook lekker om soms in je reet genomen te worden?
docu nog gekeken btwquote:
3,14quote:
Jawel, maar niet eerst kleinmaken, gewoon hele toppen in je neus proppen!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bedoelt dat ik het niet moet snuiven
Haha Smart_assquote:Op zondag 4 januari 2009 00:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kom jij ook mee curlingen op mijn kinderfeestje?
Ik wil zelf wel graag de "schuiver" zijn.Ik heb echt het gevoel dat daar mijn kwaliteit ligt.
Ik waardeer het dat je inziet dat vrouwen mij boven jou verkiezen. Echter nee, ik ben geen homo.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Vandaar dat vrouwen zo makkelijk met je omgaan.
Je bent homo!
Ik had deze eerder hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 00:19 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waarom neemt iedereen mijn fokking avatar
Naar nummer 658.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:20 schreef Paaskonijn het volgende:
GVD The HIlls haters hier
Waar gaat het heen met de SC[ afbeelding ]
Klb'ers die denken dat klb een op zichzelf staand subforum isquote:Op zondag 4 januari 2009 00:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
QFT.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:20 schreef Paaskonijn het volgende:
He grut, ga eens snel effe een andere avatar pakkenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:20 schreef Paaskonijn het volgende:
KLB is gewoon toffer dan ONZquote:Op zondag 4 januari 2009 00:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je avaquote:Op zondag 4 januari 2009 00:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Schat jij de mensheid zo positief in?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er nog meer mensen bestaan als stereo-man
ooh that;s the trickquote:Op zondag 4 januari 2009 00:20 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jawel, maar niet eerst kleinmaken, gewoon hele toppen in je neus proppen!
koop een les paul danquote:Op zondag 4 januari 2009 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
Kan ik nu spelen.Als ik een Les Paul had zou ik ook zo sierlijk als Slash spelen.
Ga eens deaudquote:
Mensen die grapjes niet inzien.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kinder feestje?
Mag ik even bedanken?
En zo ist godverquote:Op zondag 4 januari 2009 00:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
He grut, ga eens snel effe een andere avatar pakken
OKE DAN!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:21 schreef Caliente het volgende:
KANKERMONGOOLTJES NEEM EENS EEN ANDERE UI MAN
ja die postte ik jaquote:Op zondag 4 januari 2009 00:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik was afgeleid.
Hij stond op youtube zag ik.Dus andere keer.
Onz baggerquote:
Ja.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Klb'ers die denken dat klb een op zichzelf staand subforum is
Ik heb een vriendin die we altijd Pi noemen. Sommigen noemen haar ook wel 3,14...en dat is helaas geen grap.quote:
Haha!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
Kan ik nu spelen.Als ik een Les Paul had zou ik ook zo sierlijk als Slash spelen.
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja meng. Ik ga toch zeker geen introductie machen.
Klacht: EINZWEIDREISUPAHTOLLPOLIZEIquote:Op zondag 4 januari 2009 00:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Onz bagger
Klb bagger maar dan in klachtvorm
Like doh. Wij pakken de lapo en openen een The Hills topicquote:Op zondag 4 januari 2009 00:22 schreef BigKahuna het volgende:
SC nummer 14 en 15 ofzo waren helemaal volgepost over The Hills
Jullie zijn allen wiskundenerds?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die we altijd Pi noemen. Sommigen noemen haar ook wel 3,14...en dat is helaas geen grap.
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die we altijd Pi noemen. Sommigen noemen haar ook wel 3,14...en dat is helaas geen grap.
Doe ik nu toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:23 schreef Caliente het volgende:
[..]
LEIP![]()
Eigenlijk moeten de ui's van de gebanden worden overgenomen door anderen
Ik ben een arme sloeber die eerst een rijbewijs mot financieren.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh that;s the trick![]()
[..]
koop een les paul dan
ywquote:
Dat waren twee tyfustopicsquote:Op zondag 4 januari 2009 00:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Like doh. Wij pakken de lapo en openen een The Hills topic
Sowieso.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Like doh. Wij pakken de lapo en openen een The Hills topic
Toen was je er nog geen eens.quote:
Nee.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:24 schreef Caliente het volgende:
[..]
Joah, maar de orignile, die uit de OP dus.
Mijn illusie, wat doe je...quote:Op zondag 4 januari 2009 00:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Schat jij de mensheid zo positief in?
Ik bedoel, dat er uberhaubt relatiebureaus gespecialiseerd in inportbruiden zijn zegt wat al genoeg toch?
Ik moest lachen!!11quote:Op zondag 4 januari 2009 00:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Heb ik het verhaal nog niet verteld van de Pi-nerd uit mijn klas?
Whehehehe Pi-nerd is een echt woord![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stfu bitch ik was er al vele topics voor die topicsquote:
wij hadden vroeger in den oer tijd pegasus mail dat werd afgekort als p-mailquote:Op zondag 4 januari 2009 00:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Heb ik het verhaal nog niet verteld van de Pi-nerd uit mijn klas?
Whehehehe Pi-nerd is een echt woord![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Neen,quote:Op zondag 4 januari 2009 00:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Stfu bitch ik was er al vele topics voor die topics
Pegasus mail? Zometeen ga je vertellen dat we ook Zeus mail hebben.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
wij hadden vroeger in den oer tijd pegasus mail dat werd afgekort als p-mail_!
Ja, dus?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
wij hadden vroeger in den oer tijd pegasus mail dat werd afgekort als p-mail_!
Welquote:
Lekker flauwe humor.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet voor te stellen dat die mensen bestaan hm?
Ik vind die opmekering een beetje...quote:Op zondag 4 januari 2009 00:26 schreef Caliente het volgende:
[..]
Waar is Jittzze? Die zou wel raad weten met jouw banaantje![]()
Als je het zelf maar gelooft.quote:
Je kent hem niet he?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind die opmekering een beetje...
whahaahahahahaha wat een intelligente garp!!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pegasus mail? Zometeen ga je vertellen dat we ook Zeus mail hebben.
Daag je ons nu uit?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:27 schreef MouzurX het volgende:
Gewoon ook echt serieus the hills leuk vinden.... als MAN![]()
Dat is gewoon... echt![]()
![]()
Heb je bewijs dan?quote:
neequote:Op zondag 4 januari 2009 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pegasus mail? Zometeen ga je vertellen dat we ook Zeus mail hebben.
een oezbekistaan is geen rusquote:
Koop SC-cultuur.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:27 schreef MouzurX het volgende:
Gewoon ook echt serieus the hills leuk vinden.... als MAN![]()
Dat is gewoon... echt![]()
![]()
Er was wel een keer iemand in sc die ging zitten zeuren om mijn banaan, zal hij vast wel geweest zijn.quote:
Is dat BT?!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:29 schreef Fascination het volgende:
Hopelijk vindt Bt het niet erg dat ik haar als UI heb.
Ik ben de man des flauwe kankergrapjes.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
whahaahahahahaha wat een intelligente garp!!!!
Wat Robin dus zegt he!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Er was wel een keer iemand in sc die ging zitten zeuren om mijn banaan, zal hij vast wel geweest zijn.
quote:
Is dat echt Bt?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:29 schreef Fascination het volgende:
Is dat BT?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:29 schreef Fascination het volgende:
Nee, en daar ga ik geen tijd in steken ook niet. Jij bent er gewoon niet vanaf het begin geweest, jij kwam rond deel 300 ofzo binnenvallen.quote:
No shit.quote:
Oh hell noquote:Op zondag 4 januari 2009 00:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, en daar ga ik geen tijd in steken ook niet. Jij bent er gewoon niet vanaf het begin geweest, jij kwam rond deel 300 ofzo binnenvallen.
Mijn hemel wat een falers hierquote:Op zondag 4 januari 2009 00:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is dat BT?!Mijn god waarom herkende ik haar niet.
Heb je bewijs dan?quote:
Cultuurquote:
commedy's?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Cultuur![]()
The hills leuk vinden als vent..
Dat is echt het ergste programma van allemaal![]()
![]()
Dan kijk je vast ook al die andere romantische commedy's?
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Cultuur![]()
![]()
Wij kijken niet elke 5 seconden naar haar foto's.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Mensen die ook BT niet kennen zijn te noob voor woorden_!_!_!
Dude, romantische comedy's zijn geniaal. En The Hills is geen romantische comedy dus het woord 'anders' is totaal misplaatst.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Cultuur![]()
![]()
Jij komt aanzetten met Fur TV? Hoe triest is dát?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Cultuur![]()
![]()
emmimich welquote:Op zondag 4 januari 2009 00:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wij kijken niet elke 5 seconden naar haar foto's.
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Mensen die ook BT niet kennen zijn te noob voor woorden_!_!_!
Niet zo in ieder geval.quote:
Nee zij vinden het ook echt leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |