Wie weetquote:
Spannend!quote:
Ik niet.quote:
Welles, met mij. Maar dat wilden we eerst geheim houden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:58 schreef MouzurX het volgende:
Maare fas heeft dus nog helemaal geen relatie gehad?![]()
Ben ik gelukkig niet de enige die faalt
Vrouwen hé? altijd maar klagen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind het eigenlijk heul niet kunnen dat mijn usericon er niet tussenstaat.
Wat ben je ook een smeerjoch hequote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
Niet goed?
"Wanneer zit KingOfPoP zijn ban erop?" beter?
+1 herkenbaar..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:58 schreef Smart_ass het volgende:
Je UI in de Op hebben is ook zeer belangrijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:58 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:36 schreef yvonne het volgende:
Emimich mag eens gaan nadenken over z'n kloonnamen, lang, tot Pasen ofzo
Ik weet niet of het op een neukpartij uitgedraaid zou zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:52 schreef MouzurX het volgende:
BK had jij van de week niet al een keer een neukpartij afgeslagen ?
Hey, maar welk antowoord vond je nu zo vet lullig van me dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:58 schreef Smart_ass het volgende:
het is gewoon mannetje kopen voor 10/20/50k dollarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:59 schreef Broekpaling het volgende:
Ik snap trouwens geen kanker van Hostel.Vermoord hij nou een willekeurige vent?
Das serieus de slechtste horrorfilm die ik in mijn hele leven gezien heb. En ja, ik heb er aardig wat gezien.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:59 schreef Broekpaling het volgende:
Ik snap trouwens geen kanker van Hostel.Vermoord hij nou een willekeurige vent?
Ik anders ook niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:58 schreef MouzurX het volgende:
Maare fas heeft dus nog helemaal geen relatie gehad?![]()
Ben ik gelukkig niet de enige die faalt
Mijn god, de kwaliteit straalt er vanaf.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
het is gewoon mannetje kopen voor 10/20/50k dollar
en daar beetje op snijden en hakken..
Haha nee geen een eigenlijk, want ik zei zelf "of ben ik nou debiel" dus ja dan is het logisch dat je dat zegt.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:00 schreef Caliente het volgende:
[..]
Hey, maar welk antowoord vond je nu zo vet lullig van me dan?
Ik vond die met die spinnen anders nog veel slechter.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das serieus de slechtste horrorfilm die ik in mijn hele leven gezien heb. En ja, ik heb er aardig wat gezien.
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik weet niet of het op een neukpartij uitgedraaid zou zijn.
In het begin toen de kaste onschuldig was moch ik 'm wel. Maar sinds dat Bt opjennen etc.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hij was ook al 8dagen terug ofzo.. werd tijd
Zie 3 posts naar boven.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:01 schreef Caliente het volgende:
[..]
Ja, ik zal je er in zetten, maar welk antwoord vond je zo lullig dan?![]()
Ik heb geen geheimen.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.![]()
Openbaar ons je baas-geheimen
nee, maar dat was al algemeen bekend..quote:Op zondag 4 januari 2009 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn god, de kwaliteit straalt er vanaf.
Hahaquote:Op zondag 4 januari 2009 00:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha nee geen een eigenlijk, want ik zei zelf "of ben ik nou debiel" dus ja dan is het logisch dat je dat zegt.!!
Maar hoe trek je dan al die neuk-opportunities aan ?quote:
Maar die komt uit de vorige eeuw, dus das toch anders.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vond die met die spinnen anders nog veel slechter.
zal hij ook een PM'ban hebben?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In het begin toen de kaste onschuldig was moch ik 'm wel. Maar sinds dat Bt opjennen etc.
Zondag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |