3,14quote:
Jawel, maar niet eerst kleinmaken, gewoon hele toppen in je neus proppen!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bedoelt dat ik het niet moet snuiven
Haha Smart_assquote:Op zondag 4 januari 2009 00:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kom jij ook mee curlingen op mijn kinderfeestje?
Ik wil zelf wel graag de "schuiver" zijn.Ik heb echt het gevoel dat daar mijn kwaliteit ligt.
Ik waardeer het dat je inziet dat vrouwen mij boven jou verkiezen. Echter nee, ik ben geen homo.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Vandaar dat vrouwen zo makkelijk met je omgaan.
Je bent homo!
Ik had deze eerder hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 00:19 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waarom neemt iedereen mijn fokking avatar
Naar nummer 658.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:20 schreef Paaskonijn het volgende:
GVD The HIlls haters hier
Waar gaat het heen met de SC[ afbeelding ]
Klb'ers die denken dat klb een op zichzelf staand subforum isquote:Op zondag 4 januari 2009 00:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
PeZu. Is opeens vanuit ONZ binnen komen rollen.
Veel userts zijn tegenwoordig trouwens uit ONZ. Volgens mij begon het bij remlof.
QFT.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:20 schreef Paaskonijn het volgende:
He grut, ga eens snel effe een andere avatar pakkenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:20 schreef Paaskonijn het volgende:
KLB is gewoon toffer dan ONZquote:Op zondag 4 januari 2009 00:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
PeZu. Is opeens vanuit ONZ binnen komen rollen.
Veel userts zijn tegenwoordig trouwens uit ONZ. Volgens mij begon het bij remlof.
Je avaquote:Op zondag 4 januari 2009 00:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Schat jij de mensheid zo positief in?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er nog meer mensen bestaan als stereo-man
ooh that;s the trickquote:Op zondag 4 januari 2009 00:20 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jawel, maar niet eerst kleinmaken, gewoon hele toppen in je neus proppen!
koop een les paul danquote:Op zondag 4 januari 2009 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
Kan ik nu spelen.Als ik een Les Paul had zou ik ook zo sierlijk als Slash spelen.
Ga eens deaudquote:
Mensen die grapjes niet inzien.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kinder feestje?
Mag ik even bedanken?
En zo ist godverquote:Op zondag 4 januari 2009 00:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
He grut, ga eens snel effe een andere avatar pakken
OKE DAN!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:21 schreef Caliente het volgende:
KANKERMONGOOLTJES NEEM EENS EEN ANDERE UI MAN
ja die postte ik jaquote:Op zondag 4 januari 2009 00:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik was afgeleid.
Hij stond op youtube zag ik.Dus andere keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |